Herkese merhaba!🖤
Uzun zamandır bu kurguyu düşünüyordum aslında. Sadece tam oturtamamıştım. Şunu söyleyeyim, çok fazla olay var^^
Görüşmeyeli iyisinizdir umarım :*İyi okumalar diliyorum, oylarınızı ve satır başı yorumlarınızı bekliyorum✨💜
Başladığınız tarihi bırakın buraya~
Jennie'den
"Hadi ama yapabildiğinin en iyisi bu mu?"
3 gündür uykusuz bir şekilde, hiç dinlenmeden, çalışıyordum ama antrenörüm için bu yeterli değildi. Tabii benim içinde...
Aylardır hazırlanmış olduğum boks müsabakası bir hafta sonraydı ve bu kariyerim için dönüm noktasıydı.
Seul'ün bunaltıcı kalabalığından kurtulmak için bu maçı almalıydım. Evet, o maçı almalı ve ailemi gururlandırmalıydım.
Başka şansın yok Jennie KIM. Kazanmaktan başka şansın yok!
"Bayan Chae-rin, biraz dinlensem iyi olacak, ha?"
"Ringte de biraz dinlenebilir miyim dersin, Jennie Kim!"
Sert sesiyle toparlandım, hızla ayağa kalktım ancak bu başımın dönmesine gözlerimin kararmasına sebep olmuştu.
Yorgunluktan bitap düşmüştüm, adım atacak halim yoktu. Gerçekten iyi değildim, kesinlikle uyumalı dinlemeliydim.
"Bayan Chae-rin, lütfen. İyi hissetmiyorum."
"Peki, bugünlük bu kadar yeterli. Kendine dikkat etmelisin Black."
Black...
Siyah, benim için gücün simgesiydi. Bayan Chae-rin'in bana Black lakabını takmasının sebebi beni kendisine benzetmesiydi.
Lee Chae-rin 2013-2014 Dünya Kadın Ağır siklet Kick Boks Şampiyonu... boksu bırakmasının sebebi baldırındaki kasın yırtılması.
Her neyse...
Bayan Chae-rin'in fırlatmış olduğu havluyu omzuma atıp soyunma odasına adımladım.
Antreman çantamı omzuma atıp arabama bindim. Birkaç dakika sonra eve vardım.
Sıcak duş ve ardından uyku... kulağa hoş geliyordu.
💫
Lalalisa 🖤 arıyor...
"Efendim Lalisa?"
"KAZANDIM! İnanabiliyor musun Jennie? Başardım!"
Aylardır aralıksız dans ediyordu, demek ki yarışmayı kazanmıştı.
"Çok sevindim Lalisa. Başarılarının devamını dilerim kardeşim."
"Yine gevezeliğin üstünde Jendeuk. Ay ne kadar çok konuşuyorsun sen öyle. Tamam Jendeuk beni çok seviyorsun biliyorum."
"Diyeceğin başka bir şey yoksa kapatıyorum Lisa."
"Şaka mısın sen? Lalisa sana iyi bir haber veriyor ve sen bunu kuru kuruya atlatabileceğini mi sanıyorsun? Hazırlan bebeğim biraz eğleneceğiz."
"Yorgunum."
Sesim yorgunluktan o kadar kısık sesli çıkmıştı ki duyup duymadığından emin değildim.
"Biliyorum Jendeuk. Bir hafta sonraki maç için aralıksız çalıştığını ve üç gündür uyumadığını biliyorum ama ımm bencilim biraz işte... lütfen Jen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black ↬ Jenmin
Fanfiction[kitap kapağı @lalipoesy'e aittir!] İnsanlar hiçbir şey olmamış gibi gülüyor, gerçeği saklayarak, gerçekten mutlularmış gibi... Aşk adının altında, yalanları sonsuza kadar sürecekmiş gibi... [jennie kim & park jimin] {ara shipler ve aşk üçgenleri bu...