•stitch

983 205 427
                                    

Merhaba!🖤
Oy ve okunma sayısı birbirleriyle yakın, bu beni çok mutlu ediyor. Çok teşekkür ederim.

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum <3

Keyifli okumalar💖

Chae-rin hiddetle arkasını döndü.

"Buna karışacak en son kişi bile değilsin." siniri gözle görülür cinstendi.

Araya girme ihtiyacı hissetmiştim. Bana, benim lakabımla seslenen bir kişi vardı, o da Lee Chae-rin'di. Lakabımın bilinmesi hoşuma gitmemişti.

"Lakabımı nerden bildiğinizle ilgilenmiyorum ama bana lakabımla seslenmenizi istemiyorum!" dedim sert bir tavırla.

Ortam gergindi ve ben bir an önce antrenmana başlamak istiyordum. Lalisa mahcup bir şekilde gözlerini ortamda gezdirdiğinde rahatlatmak amaçlı gözlerimi ona diktim. Ona baktığımı farkettiğinde rahatlaması için gülümsedim.

"Hadi Jennie. Biz antrenmana başlayalım," dedi Chae-rin.

İsmini bilmediğim ancak karşılaştığım yakışıklı adam söze girecekti ki buna izin vermediğimi belli eden gözlerim, onu durdurmuştu.

"Selam, millet!"

Ortamdaki kişi sayısı arttıkça gerginliğim ve sinirlerim gittikçe artıyordu.

"Sırayla gelmeyin, hatta hiç gelmeyin!" dedi Chae-rin sinirli bir şekilde.

"İsminiz nedir?"dedi ismini bilmediğim kişi Lalisa'ya.

"Lalisa Manoban, sizin?"dedi Lalisa, karşısındakinin ona yürüdüğünü farkederek.

"Jeon Jungkook, ismim. Dilerseniz birlikte çalışabiliriz?"

Lalisa başıyla onayladıktan sonra bende Chae-rin ile birlikte ringe çıktım.

      🖤

"Sağ, sol, tekme..sağ,sol!"

Chae-rin tam anlamıyla beni çalıştırırken göz ucuyla Lalisa'ya baktım. Eğleniyor gibiydi. Gülümsedim.

"Odaklan, yiyeceksin şimdi yumruğu suratının ortasına," dedi Chae-rin şakayla karışık sitemle.

Chae-rin benden yaşça büyük ve benden kat kat üsttü. Senelerini bu işe vermişti ve istediği başarıyı da elde etmişti.

Kız kardeşini kaybetmişti. Bunun da etkisi vardı aslında benimle bu denli ilgilenmesinde.

Benim bir kardeşim yoktu. Kardeşim olmasını çok isterdim. Önderlik edebilecek bir abla ya da yaramazlık yapıp ablasından veya abisinden azar işiten kız kardeş olmak isterdim.

Tek çocuk olduğum için genelde şımarık, egolu, kendini beğenmiş, burnu havadaymışım gibi lanse edilmiştim.

Chae-rin sayesinde kardeşlik eksiğimi hissetmiyordum. Lalisa'dan bahsetmiyordum bile çünkü o zaten benim küçük kız kardeşimdi.

"AH!"

Lalisa'nın acı ve yüksek çıkan sesi salonda yankılanırken ringten indim ve koşarak Lalisa'nın yanına koştum.

Jungkook'u itip Lalisa'ya baktım. Gözlerim yarılmış ve kan akan kaşında oyalanırken Chae-rin yanımıza geldi.

"Bu nasıl oldu Jeon?!"dedi hiddetle.

Black ↬ JenminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin