Merhaba herkese!🖤
İlk bölüm o kadar ilgi gördü ki bende arayı açmayayım dedim^^Umarım iyisinizdir^^
Oylarınızı ve o muhteşem satır başı yorumlarınızı esirgemeyin💙✨
Keyifli okumalar <3
Jennie'den
"Geç kaldın!"
Lalisa koşarak yanıma geldiğinde sırama oturdum ve fizik kitabımı masanın üzerine koydum. Çantamın ön gözüne özensizce yerleştirdiğim silgi ve kalemi de kitabımın yanına koydum.
"Zamanında geldim, Lalisa. Hala ders zili çalmadı."
"Şaka mısın? 4. Derste gelmekte ne? Bir şey mi oldu? Sen hiç gecikmezdin?"
Başımın ağrısından ve dün gece yatmadan önce çektiğim 50 mekikten sonra karın kaslarım ağrımıştı, tek seferde doğrulamamıştım.
E haliyle de anca hazırlanıp gelebilmiştim. Hareket etmekte zorluk çekiyordum ve müsabakaya son 3 gün kalmıştı.
Ağzımı açıp Lalisa'ya cevap vericekken fizikçi sınıfa girdi. Öğretmeni selamladıktan sonra başımı masaya dayayıp gözlerimi kapattım.
Fizik dersini çekicek gücüm yoktu.
"Kim Jennie!"
Lalisa bana bakıp güldüğünde azar işiteceğimi anladım. Bunu çekemeyecek kadar yorgundum ancak öğretmene saygısızlık yapıpta sınıfı terk etmeyecektim.
Hani öyle olanlar varya, ergenler...
"Sen biliyorsun herhalde konuyu, uyuduğuna göre. "
"Üzgünüm, bir daha olmayacak."
"Öncelikle ayağa kalk."
Sakin ol Jennie, sana emir vermedi.
Bana emir verilmesinden hiç hoşlanmazdım.
"Şimdi özür dileyebilirsin."
Ayağa kalkıcakken zilin çalmasıyla rahat bir nefes aldım.
"Zil, üzgünüm. Bir dahaki sefere."
Gülümseyerek Lalisa'ya baktım. Lalisa rujunu tazeledikten sonra sınıftan çıktık.
Öğle arasına girmiştik ve biz öğle aralarında bize ait olan masaya geçip sohbet ediyorduk.
Lalisa'yla kantine girdik. Bize çevrilen gözlere karşılık göz devirdikten sonra masamıza oturduk.
Jisoo'yu bekliyorduk. Kendisi o gamzeli çocukla sevgili olmuştu ve daima onun yanındaydı. Nasıl olduysa öğle arasında bize eşlik etmek istemişti.
Jisoo yanındaki kızla birlikte yanımıza geldiğinde önce kaşlarımı çattım. Tanımadığımız kişileri masamıza nasıl getirebiliyordu? Bize özel bir masaya hemde?
"Selam kızlar, nasılsınız?"
"Kim bu yanındaki Sarışın Soo'cuğum?"
Lalisa iğneleyeci bir şekilde sorusunu sorduğunda gülümsedim. Bu kızı seviyordum.
"Ben, Rose"
"Tatlım, yalnız ben Jisoo'ya sormuştum."
Lalisa Rose'ye ısınamamıştı, Lalisa ısınamadıysa o kişide bir şeyler var demektir.
"Lalisa ayıp olmuyor mu, canım?"
"Oturun artık."
Rose kendine bir sandalye çektikten sonra bizlere gülümsedi. İfadesiz bir şekilde suratına baktıktan sonra Lalisa söze girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black ↬ Jenmin
Fanfiction[kitap kapağı @lalipoesy'e aittir!] İnsanlar hiçbir şey olmamış gibi gülüyor, gerçeği saklayarak, gerçekten mutlularmış gibi... Aşk adının altında, yalanları sonsuza kadar sürecekmiş gibi... [jennie kim & park jimin] {ara shipler ve aşk üçgenleri bu...