ECE' den devam:Kapıyı açmamla şok olmam bir olmuştu annem gelmişti, ama nasıl daha sabah telefonda görüşmüştük. Böyle bişeyden hiç söz etmemişti ah canım annem bize sürpriz yapmak için tabi.
'Ne şok içinde bakıyorsun kızım sevinmedinmi yoksa, geri dönüyorum ozaman ben'
'Anne, ne diyeceğimi bilemiyorum' diyip boynuna atladım.
Anne gibi yar olurmu bu hayatta mis kokulum benim okadar özlemişim ki. 'Tamam tamam hadi bırakta içeri girelim buz gibi burası' diye içeri girdi sultanımız.'Hoşgeldin teyze' diye Gamzede sarıldı anneme bi kaç kez görüşmüşlerdi annem buraya geldinde.
Annemin eşyalarınıda içeri alıp bir çay demleyip oturduk en sonunda.Tabi biyandanda aklım abimde çünkü şuan mışıl mışıl uyuyor yukarıda.
Benim aklım herzaman gelmeden geleceği düşündüğü için bunu dememle annemin abimi sorması bir oldu 'Oğlum napıyo, sakın haber verme Ece onada sürpriz yapacağım'. Evet annecim ona gerçekten çok güzel bir sürpriz olucak.Gözlerim direk Gamzeye doğru döndü sakın bişey çaktırma diye.
Of abi beni düşürdüğün duruma bak, ben bunu birgün ödetirim sana.'Annem yukarida dinleniyor, dün çok işi vardı da uyumamışta birazdan gelir onada çok güzel sürpriz olucak'
Annem bana öyle böyle bakmıyor yalnız beni inceliyor kadın resmen.
'Ben gidip uyandırıyım oğlumu ozaman bir şokta ona yaşatıyım' iç sesim o an öyle bir şok geçirdiki 'sen şok yaşama sonra' diye çıktı ağzımdan.'Ne şoku' Gamzeye işaret verdim beni kurtarması için ama o ne anlarr.
'Anne ne şoku olucak abimi tanımıyormusun dağınık pisliğin teki, hizmetçisi varya o yüzden' şüpheyle baksada geri oturdu sultanım.'Eee anlat kızım Kumru nerde napıyo, biraz anana anlatsana' şuan oğlunla uyuyor mışıl mışııl.
'Ne yapsın anne oda kaza geçirmişti ya onla uğraşıyor daha kız'
'İyimi şimdi durumu nasıl'
'İyi anne toparladı iyice, anne ben bir laptoptan maile bakmam lazım okul için siz Gamzeyle oturun geliyorum ben.Hemen koşa koşa abimin odasına girdim yapıcak birşey yok artık.
Ogh paşam uyu sen annem görse kıyamet kopacak ama. Kumruyu uyandırmadan abimin tarafına geçtim, şuna bak ayı işte kış uykusuna yatmış.'Abiii uyaann' diye bir kaç kez seslendim ama tık yok. En sonunda dürte dürte bir şekilde bir gözünü açabildi mübarek.
'Nevar kızım bi git ya uyuyom görmüyomusun' görüyorum dağ ayısı ama sana iyilik yaramaz.'Annem geldi aşağıda' ogh pat diye söyledim.
'Ne annesi dalgamı geçiyosun abinle, kaldırma beni gerçekten kötü olur' öküz işte.
'Abi ne dalgası sürpriz olsun diye gelmiş kadın, hatta buraya geliyorduda zor tuttum hadi kalk''Tamam sen çık geliyorum ben' tam kapıya doğru giderken aklıma geldi yoksa herşeyi mafederdi bu
'Abi Kumrunun burada olduğunu söylemedim ha' 'İyi halt ettin çık hadi'
İyilik yaramaz buna bidaha yaparsam benim adımda Ece değil dağ ayısı.Kerem;
Ece çıktıktan sonra söylediklerini yavaş yavaş idrak etmeye başladım.
Annem gelmiş, okadar özledim ki ama bu durumuda nasıl açıklıyacağım iyi kurtarmış cadı yine.Kolumun üstünde yatan meleği izledim bir süre okadar çok yara almışki.
Onu çok nadir böyle derin huzurlu bir şekilde uyurken gördüm birde şuan ilaçların etkisiyle iyice dalmış, o yüzden Kumruyu hiç uyandırmadan kalktım üstümü düzelttim.
En son başına bir buse kondurup indim bende salona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın İki Tarafı
RomanceBizimkisi bir Aşk hikayesi değildi Aşktı bizimkisi gerisi hikayeydi.. Kumru ve Kerem Bu kitap bir aşk hikayesini anlatıyor arkadaşlar. Sade ve sevgi dolu bir aşkın hikayesine hoşgeldiniz❣️ Küçük bir not: Öyle mecaralı, birbirine sürekli zarar veren...