De câteva ore stau închis în biroul asta dând telefoane ca toate ziarele care mai conțin știrea aceasta să fie luate din magazine, nu vreau să se răspândească și mai mult.
-Domnule Blake, se aude din spatele ușii, vă caută domnul Hunt.
-Damian, frate, deschide ușa, am o super bombă să-ți dau.
Într-un final mă ridic și deschid ușa ca Max să poată intra.
-Doriți câte o cafea?Întreabă Patricia din dreptul ușii.
-Da Patricia, două linguriță de zahăr pentru mine și una pentru vărul meu,spune Max trâtindu-se pe scaun.
-Ia zi, ce s-a întâmplat?
-M-am combinat cu sora Patriciei.
-Când naibi ai avut timp?
-Păi aseară am făcut schimb de numere, iar acum o oră ne-am întâlnit la o cafea.
-Dar te miști repede nu glumă.
-Tu când?
-Între mine și Patricia, nu este nimic altceva decât o relație profesională. Nu prea reprezintă niciun interes pentru mine.
-Cafelele, zice Patricia intrând în birou și așezând cafelele pe biroul meu. Mai aveți nevoie de ceva?
-Nu, mulțumim.
-Tu nu vezi cum se uită pe tine?
Patricia POV:
Damian s-a oferit să mă conducă acasă,mașina mea fiind la service pentru revizie. Toată tăcerea dintre noi este înlăturată când telefonul meu sună.
"-Da mama, s-a întâmplat ceva?
-Patricia, ești cu Damian? Puteți veni la noi?
-Acum?
-Da Patricia
-Mama, s-a întâmplat ceva?
-Vorbim când ajungeți la noi."
I-am explicat lu Damian situația iar el a întors mașina pornind spre casa părinților mei.
-Mama, unde sunteți?
-În sufragerie, răspunde mama mea.
-Doamnă și domnule Blake? Ce s-a întâmplat? Ce a mai făcut Fabrizio?
-De data asta nu mai este vorba de fratele tău ci de tatăl tău, răspunde domnul Blake.
-Tata? Ce s-a întâmplat?
-Firma noastră a dat faliment și avem o foarte mare datorie la bancă. Nici dacă vindem casa în care locuim nu vom putea achita datoria. Așa că noi, împreună cu părinții lui Damian, ne-am gândit la un lucru.
-Și care ar fi acela?Întreabă Damian.
-Ca familiile noastre să se unească.
-Adică?! Întrebarea ieși din gurile noastre mai mult ca un țipăt.
-Adică, cum voi doi deja formați um cuplu, ne-am gândit să accelerăn puțin relația voastră. Iar voi doi să vă căsătoriți.
-Ce face?zicem amandoi odata.
-Este singura modalitate prin care am putea, firmele noastre s-ar unii, ar fi o garantie foarte mare, ne-ar putea scoate din faliment.
-Nu!tip eu plecand de acolo.
De cateva zile ma tot gandesc la ce au zis parintii mei si ai lui Damian, am incercat sa-l evit insa nu e prea usor cand esti secretara lui.
Inca o zi la munca,inca o zi in care incerc sa-i evit privirea aceea, de mila. Inca de dimineata asa telefonul incepe sa-mi sune.
"Patricia, sorella, ce mama naibi se intampla aici? Niste oamenii au venit si incep sa care lucruri din casa, precum ca ar fi pentru a achita nu stiu ce datorie. Surioara, ce se petrece aici?zice sora mea plangand.
-Giulia, te sun imediat."
Am intrat val vartej in biroul sefului meu si am trantit usa, pe fata lui se putea citii uimirea.
-Accept, accept propunerea.
CITEȘTI
Secretary
Romance"-Eram conştient ca o sa ajungem aici. -Atunci de ce ai continuat? -Pentru că inima mea spune că o să moară fără zâmbetul tau. Şi pentru că dragostea nu este aici pentru a ne face fericiti. Eu cred că există ca sa ne arate cât de mult putem indura".