Capitolul 10

8.1K 386 5
                                    

"-Cia, noi doua, un film de actiune, floricele, suc si multa multa ciocolata.

-Sigur surioara, dar in cateva ore. Trebuie sa ajung pana in oras, putina treaba de femeie casatorita.

-Bine surioara, ma suni.

-Da Giulia."

-Ma scuzi. Sotul meu a pus-o pe pariu pe sora mea sa ma supravegheze sa fie sigur, zic eu barbatului care stateam la masa mea, cel cu care beam cate o cafea.

-Inteleg, pana ca si eu as face la fel daca ai fi fost sotia mea.

-Acum sa lamurim niste lucruri, ca pana la urma de asta am venit. De unde stiai unde sa vi adica...

-Treceam pe strada cand te-am auzit strigand, asa ca am venit. Am facut-o pe Superman.

-De unde stiai, mesaju? Cu cosmaru, adica, aceea era vorba mea. Dar mai ales asemanarea astea izbitoare cu un fost prieten.

-Toata faza cu cosmarul am auzit-o din mai multe parti, posibili fosti colegi sau foste cunostinte comune. Iar cu asemanarea, poate fi o simpla conincidenta, eu cred ca toata lumea are o copie undeva in lume.

-Imi inspiri incredere. Imi pari o persoana buna, habar n-am. Nu stiu de ce dar mereu cand te vad vechile amintiri cu fostul prind iar viata.

-Povesteste-mi despre el.

-Pare ciudat ca nici nu te cunosc si-ti povestesc dar...

-Ai incredere in mine,zice el punandu-si mana pe a mea. Poti sa-mi povestesti orice.

-Stefan Blackwoods, doua cuvinte care-l definesc, baiatul rau. Eu il cunosteam, aveam engleza,chimia si istoria impreuna, insa el nici nu stia ca exist. Eu eram tocilara liceului, prima data cand mi-a vorbit a fost in clasa a9a aproape de sfarsit, cand amandoi am fost repartizati in grupe la chimie. Sti care au fost singurele cuvinte adresate? "Tu faci experimentul, mie imi e lene" apoi s-a baga la somn cu capul pe picioarele mele.

-Si ce ai facut?zice el zambind.

-Am facut experimentul, am scris observatiile, am facut exercitiile, apoi am trecut si numele lui pe foaie. De atunci totul a decurs doar cu un "buna" sau "da-mi si mie tema la materia x" asta pana in clasa a10a cand am inceput sa ma schimb. Gata cu tocilara cu ochelari mari, bun venit Patricia DiNozzo rebela. Am devenit pasionata de masini de curse, dar mai ales de curse ilegale. Primele curse le-am facut pentru el,pentru a-l impresiona,dar apoi a inceput sa-mi placa. Am avut impreuna o relatie ascunsa fata de prietenii lui, totusi eram inca un nimic pe langa ei. Mereu aveam cate un buchet de trandafiri galbeni cu cate un bilet la usa, ce-ti puteai dorii mai mult? Baiat perfect, masina perfecta, imi castigasem si reputatia demna de a fi iubita lui.

-Exista un dar.

-Mda, a fost o relatie anevoioasa, m-am implicat in niste chestii nu tocmai legale pentru a putea fii mai aproape de el. Stiam ca nu trebuie dar m-am indragostit de el, de felul lui, de pericolul pe care-l emana in jurul lui. Imi placea senzatia pe care o aveam cand eram cu el, cand faceam cate o cursa. Dar el a tinut mereu gasca din care facea parte pe primul loc, pe cand eu... Asteptam.

-Imi pare rau, zice mangaindu-ma pe obraz.

-Nu-ti cere tu scuze, doar nu ai fost tu cel care le-a facut.

-Relatia cu sotul tau merge bine?

-Da, foarte bine pana acum. Scuza-ma putin, iar cred ca suna Giulia.

SecretaryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum