Capitolul 16

6.1K 354 0
                                    

Damian POV:

-Esti mai bine acum?o intreb punandu-i bandaje pe taieturi.

-Îhm.

-Dar cum ai reusit?

-Am spart oglinzile cu mana, zice rece. Apoi am vazut cioburile si ei bine, uite, zice ridicand mana in sus. Am vrut ca tu sa poti scoate capul in lume fara ca lumea sa se mai uite la tine asa insistent. Sa nu se mai vorbeasca de sotia ta, stiam ca divortul nu mi-l vei da.

-Iubito, niciodata, dar niciodata sa nu mai spui asta. Nu este vina ta ceea ce s-a intamplat, tu, esti sotia mea de care sunt indragostit nebuneste si asta nu o va poate fi schimbat, ii zic ridicandu-i usor chipul.

-Esti indragostit de mine?intreaba cateva lacrimi inundandu-i ochii.

-Da, sunt indragostit de tine, de zambetul tau, de ochii tai, chiar si de sarcasmul tau.

-Cred ca acum e momentul in care au loc niste lamuriri cu vechi incidente.

-Stiu deja, zic stergandu-i lacrimile.

-Ce anume sti?

-Stiu de copil, stiu de seara cat ai plecat de acasa.

-De unde?

-I-am auzit pe sora ta si Max vorbind spre asta intr-o zi la birou.

-Era de asteptat, zice ea in spirit de gluma. Si nu esti suparat pe mine?

-La inceput am fost. Dar abia apoi am realizat ca defapt eu te-am impins sa faci asta cu comportamentul meu.

-Damian, vreau sa ma odihnesc, zice ea franta.

-Sigur iubito, eu ma duc sa cumpar reteta. Te descurci singura?

-Da, stai linistit.

Patricia POV:

Dupa ce Damian a plecat m-am trantit in pat pentru a ma putea odihni. Stateam intinsa in pat sperand sa adorm dar ochii mei erau atintiti pe tava. Cel mai rau doare faptul ca Damian este indragostit de mine, iar eu nu pot sa-i impart sentimentele. Chiar daca nu recunosc, imi este foarte greu sa iubesc din nou. Nu stiu cum am reusit dar in scurt timp somnul ma molesit. Sunt trezita de senzatia ca cineva ma supravegheaza, ma intorc si in locul acela se afla Damian.

-Boo!

-Cat e ceasul?intreb somnoroasa.

-E vreo 6. Vrei?ma intreaba facandu-mi semn spre sticla de whisky.

-Da, te rog,zic luand sticla.

Speram ca macar putin alcool sa ma ajute, poate chiar sa uit, sa nu mai retraiesc la nesfarsit acele clipe.

Nu am mai tinut notiunea alcoolului si tot ce-mi aduc aminte e faptul ca totul se invartea cu mine.

Damian POV:

Patricia a cam baut mai mult decat putea, se cunoastea pe fata ei, radea la cel mai mic semn si plangea la fel.

-Mai bine lasa sticla asta,zic incercand sa iau sticla, insa in zadar.

-Nu, nu-mi lua copilasul, se plange ea.

-Iubita, nu-ti face bine atata alcool.

-Ma ajuta...tipa ea la mine.

-Cu ce te ajuta?ma rastesc si eu inapoi la ea.

-Sa uit, sa uit de tot.

-Te ajut eu, ma rastesc si ma napustesc asupra buzelor ei. O sarutam cu pofta iar ea imi raspundea, mana mea se afla pe pulpa ei masand-o usor iar cu cealalta ii strangeam un san. Fata asta imi provoca cea mai mare erectie de pana acum, iar ea observa, mana ei aflandu-se acum pe membrul meu masandu-l usor. Abia atunci am realizat, actioneaza alcoolul asa ca ma ridic si ma indrept spre sifonier.

-De ce te-ai oprit?intreaba buimaca.

-Pentru ca acum nu esti tu, vorbeste alcoolul din tine. Eu ma duc sa fac un dus, sa-mi mai revin, zic iesind din camera.

Mi-am aruncat hainele in cosul de rufe si am pornit apa, apoi am intrat in cabina. Picaturile de apa imi racoreau corpul si-mi stingea focul care ma facea sa inebunesc cand o priveam pe Patricia. Dintr-o data usile cabinei se deschid larg iar inauntru intra Patricia, hainele aflandu-se aruncate pe jos.

-Ce faci?o intreb uimit.

-Dus, nu se vede?Intreaba inchizand usile. Sper ca nu te deranjeaza.

Buzele ei imi saruta gatul muscand usor lasand mici semne, lucru care ma excita al dracu de tare. Ma intorc cu fata spre ea si o sarut, mai bine zis ii devorez buzele.

-Esti sigura?o intreb printre gafaieli.

-Da.

O lipesc cu spatele de perete si o sarut , mainile noastre explorand fiecare particica din corp. Nu vreau sa o ranesc, dar vreau al dracu de tare sa fac dragoste cu ea, chiar aici in dus.Ii ridic un picior usor in sus si imi pozitionez membrul la intrarea ei, iar ea imi face semn ca este in regula.

~~~~~~~

O privesc cu doarme pe pieptul meu, o fiinta atat de micuta, atat de fragila. Incepe sa se invarta in bratele mele, semn ca se trezeste. Ma pregateam de un mic discursc cu ce s-a intamplat aseara.

-Neata, zice ea somnoroasa.

-Buna dimineata, zic sarutandu-i crestetu capului. Presupun ca acum trebuie sa te lamuresc, nu-i asa?

-Nup, imi aduc aminte o particica. O singura intrebare, cum de nu m-am mai trezit la 3 dimineata?

-Adevarata intrebare e am terminat ce am inceput la ora 3 dimineata? Intreb eu apoi sarutand-o pe buze.

Patricia POV:

-Deci repeta inca odata, ai facut ce?zice sora mea uimita.

-Esti o mica scorpie.

-Iar tu o mica nemernica. Cu Stefan ai mai vorbit?

-Nu, am incercat sa-l uit. Desi, e cam greu.

-Te inteleg surioara. Telefonul care suna nu este al tau? Zice ea razand.

-Ba da, zic zambind. Ma scuzi.

"-Alo?

-Buna Patricia DiNozzo.

-Tu?!

SecretaryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum