CHAPTER 4

2.2K 168 51
                                    

~ A nő barátait elfelejti, szerelmeit soha. A férfi szerelmeit elfelejti, barátait soha. ~



Sajnos nem tudtam sokat csevegni Buckyval, mivel Tony megzavart minket. Talán jobb is így, hisz nagyon zavarba jöttem fém karú férfitól, aki egy lépés távolságra áll tőlem.

- Talán megzavartam valamit?- kérdezte Tony nagy vigyorral az arcán.

- Dehogyis, Tony! Mi csak beszélgettünk.- mondtam neki, de ő csak a fejét rázta.

- Dehogyisnem. Határozottan megzavartam valamit.- állapította meg Tony.

- Csak képzelődsz!- jelentettem ki határozottan, majd otthagytam őket, mivel kezdett cikissé válni a helyzet.

- Ne is foglalkozz vele! Ő többnyire ilyen.- mondta az ajtóban állva egy vörös hajú, zöld szemű nő, nagy mosollyal az arcán. Név szerint Natasha Romanoff, aki a bosszúállók egyik oszlopos tagja. Más néven a fekete özvegy, egy orosz bérgyilkos nő...
Nem is ismerem őt, és mégis ennyi mindent tudok róla. A nő mellett számomra két ismeretlen férfi ácsorog, az egyikük sötét bőrű.

- Wandát, hol hagytátok?- ment közelebb hozzájuk Tony.

- Akadt egy kis dolga.- válaszolta fiatalabb férfi.

- Clint, örülök, hogy eljöttél. Kipihented magad?

- Hát, nem igazán.- felelte a Clint névre hallgató férfi.

Meguntam az egyedül ácsorgást, ezért csatlakoztam Tonyékhoz, bemutatkoztam azoknak, akikkel még nem volt alkalmam találkozni. Kiderült, hogy ők már ismernek engem és a húgomat Bellát korábbról, amin megis lepődtem. Két órán keresztül  beszélgettünk értelmes és értelmetlen dolgokról. Jobban megismerkedtem a csapattal és a legjobb, hogy Bella sem fél már Buckytól.
Időközben lehűlt az idő és beborult az ég, ezért a nap hátralevő részét a nappaliban töltöttük.

- Molly! Molly!- szaladt hozzám Bella boldogan.
- Tony azt mondta, itt aludhatunk. Maradunk éjszakára, ugye?- nézett rám nagy szemekkel.

- Tudod, hogy nehezemre esik nemet mondani.

- Szóval nem tudsz nemet mondani?- csatlakozott hozzánk Tony.

- Ami azt illeti tudok, csak nem mindenkinek.- válaszoltam kérdésére.

- Esetleg, van még valami, amit nem tudok rólad?

- Igen. Nagyon sok fura szokásom van. Például, ha izgatott vagyok, akkor tapizok. Pár héttel ezelőtt egy régi ismerősömmel találkoztam és annyira izgatott voltam, hogy végig ütögettem szegény lányt. Folyton a vállába adtam egy öklöst. Szóval, ha izgatott vagyok, akkor tapizok, de ezt az előbb már említettem. Ezen senki se lepődjön meg, ez bármikor előfordulhat, ha izgatott vagy feldúlt vagyok. Az utóbbinál inkább csapkodok és ütögetek, de amúgy egy angyal vagyok.
Csak nem érdemes kihúzni velem a gyufát.- mondtam Tonynak, aki meghökkenve állt előttem. Nem tudom mennyit értett belőle, mert szerintem elhadartam az egészet.

- Húha, ezt jó tudni... Na gyertek, megmutatom a szobátokat, ahol aludni fogtok.- mondta és elindult fel a lépcsőn.
Kézen ragadtam Bellát és Tony után mentem.

𝐓𝐎𝐔𝐂𝐇 𝐌𝐄  Where stories live. Discover now