Asena'nın ağzından
Sabah abimin seslenmesiyle daha doğrusu bağırmalarıyla uyandım.
-Asena hadi uyan artık kış uykusuna mı yattın anlamıyorum ki (Eymen)
-Ne var abi ya
-Abiyle öyle konuşulur mu Asena neyse ben ne diyecektim he hatırladım bizim kahvaltı işi yattı beni karargahtan çağırıyorlar önemliymiş sen bana bir şeyler anlatacaktın çok önemli değilse akşama anlatırsın önemliyse de öğleden sonra karargaha gelirsin olur mu ? (Eymen)
-Olur abi benimde hastaneye gitmem gerek bazı dosyalarda imzam eksikmiş
-Tamam abicim kendine dikkat et (Eymen)
-Sende kendine dikkat et göreve gidersen haber ver
- Tamam (Eymen)Anlımdan öpüp evden çıkan abime camdan bakarken evi ve çevreyi gözleyen adamları gördüm. Telefonumu alıp albayı aradım .
-Yüzbaşı Asena Aslı Karagöz
- Söyle yüzbaşı (Albay)
-Komutanım evimin önünde evimi gözetleyen bazı adamlar var teröriste de benzemiyorlar bu durumla alakalı herhangi bir bilginiz var mı ?
-Asena senin ve Eymen'in güvenliği için polis arkadaşlar görevlendirdim onlar olmalılar (Albay)
-Komutanım buna hiç gerek yok
-Gerek olup olmadığına ben karar veriyordum değil mi Asena (Albay)
-Emredersiniz komutanımTelefonu kapatıp üstümü giyinip hızla evden çıktım. Hastahane de işim ögleye doğru bitince karargaha uğrıyıp abime herşeyi anlatmak için taksiye bindim.
-Abla seni nereye götüreyim (Taksici)
-Abi sen beni ****karargahına bırak
- Tamam abla (Taksici)Abimi karargaha geleceğimi ve müsait olup olmadığını söylemek için aradım.
-Selamün aleyküm abi
-Aleyküm selam abicim (Eymen)
-Abi ben karargaha geliyorum müsait misin?Taksinin ani firen yapmasıyla öne doğru savruldum. Abim telefonda bana bağırmaya başlamıştı ama şu an onunla konuşacak kadar zamanım olduğunu düşünmüyordum taksiciye döndüğümde önüne kıran adama söyleniyordu.
-Bu be terbiyesizlik arabayı önümüze kırmak da neyin nesi ehliyetini manavdan mı aldı bunlar (Taksici)
-Abi sen boş ver onları arkaya doğru gitmeye başla
-Ordan da yolumuzu kesmişler abla acaba bir şey mi istiyor bunlar bizden (Taksici)
-Abi bunlar tehlikeli adamlar sen hiç karışma bu işe ben arabadan inince araba'nın kapılarını kitle ve sol tarafa doğru hızlı bir şekilde gitmeye başla çıkmaz sokak var orda o yüzden tutmamışlardır orayı kendine saklanacak bir yer bul sonra polisi ara ve şu an bulunduğumuz yerin adresini ver benim adımı söyle tamam mı abi
-Ablacım ben senin ismini bilmiyorum ki (Taksici)
-İsmim Asena Aslı Karagöz diyip hemen taksiden inip koşmaya başladım.Önüme çıkan ormanlık araziye daldığımda hala arkamda 30 adam beni yakalamaya çalışıyorlardı. Hemen bir ağacın arkasına saklanıp etrafa bakmaya başladım. Karargaha arabayla 15 dk yol kalmıştı iy ki yedek şarjör almıştım toplam 32 tane mermim var boşa harcamamam gerekiyor yoksa boku yerim.
Artık çatışma başlamıştı bunu omzuma giren kurşun sayesinde anlamıştım tabi ben de karşılık vermeye başlayınca 30 kişi olmuştu sana 20 ama eminim destek geliyordur ve benim mermim azalmaya başladı. Daha fazla burda duramam keklik gibi avlarlar beni birşeyler düşünmem gerekEymen'in ağzından
Sabah karargaha gelice durumun gerçekten de ciddî olduğunu öğrendim şu an toplantıdan çıkmış bahçede çay içen Aslan Timi'nin yanına doğru yürüyordum telefonumun çalmasıyla arayana baktım Asena arıyordu telefonu açıp bizimkilere doğru yürümeye devam ettim.
-Selamün aleyküm abi (Asena)
-Aleyküm selam abicim
-Abi ben karargaha geliyorum müsait misin?(Asena)Tam cevap verecekken arkadan gelen firen sesinden bir kaç saniye sonra telefon kapandı.
-Asena can parçam
Sesim fısıltı gibi çıkmıştı ona bir şey olacak korkusu kalbimi sararken tekrar ardım ellerim titriyordu telefonu açmıyordu bir şey olmuştu kendimi kaybedip bağırmaya başladım.
-ASENA ASENA KÜÇÜĞÜM CEVAP VERSENE ŞU LANET TELEFONA ASENA
Bağırmamla tim etrafımda toplanmaya başladı. Bahçedeki herkes şu an bana bakıyordu biliyordum ama önemsemiyordum çünkü küçüğüme bir şey olmuştu hissediyordum.
-Abi neden bağırıyorsun ne oldu ?
-AbiKimin konuştuğu hakkında hiç bir fikrim yoktu umrumda da değildi şu an sadece Asena'nın sesini duymak ve iyi olduğunu bilmek istiyordum. Çünkü o iyi olursa bende iyi olurdum .
Kaç dakika geçti bilmiyorum ama birden telefon çalmaya başlayınca belki arayan kişi Asenadır diye hemen açtım. Arayan kişi ...
Sizce Asena'ya ne olacak ve Eymeni arayan kişi kim ?¿
Bölüm 615 kelime
Bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle hoşçakalın 👐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR MUSUN YOKSA ASKER Mİ?
Hành độngCansa can, Kansa kan... Yeter ki sen Dalgalan Şanlı bayrağım.