♠️20♠️

2.8K 147 30
                                    

Yazarın ağzından

Ambulans hastahaneye geldikten hemen sonra Asenayı ameliyata aldılar Eymen duvarın dibine çökmüş babası ve annesi öldükten sonra Asenayı da kaybederse ne yapacağını düşünüyordu.

Tim hızlı bir şekilde hastahaneye girdi . Komutanının nerde olduğunu öğrenince koridorda koşup komutanlarını aradılar .

-Toprak abi sol tarafta sanırım ameliyathane (Umut)

Oğuz hızlı bir şekilde gidip Eymen'in önüne diz çöküp Asenam nasıl diye sordu. Eymen birden ayağa kalkıp Oğuzun yakasına yapıştı.

-Sen neden ikide bir benim kardeşimin isminin sonuna sahiplik eki getiriyorsun (Eymen)
-Komutanım bu konuşmamın şu an ne yeri ne zamanı (Toprak)

Herkes bir yere oturup doktorun çıkmasını beklemek başladı.

3 saat sonra

Hastanın vücudunda çok fazla darp izleri var anladığım kadarıyla işkence görmüş hasta çok güçlü ameliyat iyi geçti ama (Doktor)
-Evet ama ne (Oğuz)

Eymen Oğuza sert bir bakış attıktan sonra doktora dönüp

-Ama ne lütfen söyleyin (Eymen)

-Hasta çok kan kaybetmiş bu yüzden 24 saat uyutacağız uyandıktan sonra nasıl bir tedaviye başlayacağımıza karar vereceğiz tabi uyanırsa (Doktor)
-Nasıl yani uyanmayabilir de diğmi ben yanlış anlamıyorum (Eymen)
-Bakın bu gibi durumlarda herşey hastaya bağlı bizim elimizden birşey gelmiyor malesef (Doktor)

Doktor arkasında bir enkaz bırakarak koridorda yürümeye başladı.

23 saat sonra

-Yanına girebilirmiyim? (Eymen)
-Tabi hemşire hanım sizi gerekli kıyafetleri verir (Doktor)

Eymen doktorun odasından çıkıp hemşireden kıyafetleri alıp giyindi. Yoğun bakımın önüne gelince hemşire kapıyı açıp konuşmaya başladı.

-Hasta'nın sağlığı için 10 dakikadan fazla duramamanız gerekli (Hemşire)
-Peki (Eymen)

Eymen kapıyı açıp içeriye birkaç adım atıp Aslının elini tutar

-Mızıkçılık yaptın daha kavga edemedik daha nasıl benden habersiz asker olduğundan ve nasıl bu kadar iyi arkamdan iş çevirdiğin hakkında kavga etmedik

Hüzünlü bir gülümseme oluşur yüzünde

-Benim küçük fareme bak sen büyümüşte abisinin arkasından işler çeviriyormuş yok öyle yağ mağ çabuk kalkıp bana hesap veriyorsun (sol gözünden bir damla yaş düşer) hadi be güzelim uyan ben sensiz yapamam ben sensiz olmak istemiyorum hem daha çok erken
-Yok öyle birşey küçük hanım beni bırakmıycaksın izin vermiyorum hem daha sana sevdiğim kızı anlatacağım biliyorum sen merak etmeye başlarsın şimdi bak eğer uyanırsan herşeyi anlatırım sende bana taktik falan verirsin hı olur mu ?(duraksar) Aslım beni bırakma olur mu ?

Aslı Eymen'in elini sıkar Eymen hemen ayağa kalkar bağırmaya başlar .

-Uyandı uyandı doktor

Doktor Aslının yanına girdikten sonra

-Doktor bey durumu nasıl (Eymen)
-Vücudunda çok fazla darp izi var ama hasatmız çok dayanıklı çıktı . Yinede biz önlem olarak 1 gün daha uyutmaya devam etmeyi düşünüyorduk ama gerek kalmadı. bir sorun çıkmazsa 3 gün sonra taburcu olup evde istirahat edebilir. (Doktor)
- Teşekkürler Doktor Bey (Eymen)
- Rica ederim ne demek görevim (Doktor)

Bölüm 430 kelime

Bölüm hakkında düşüncelerinizi merak ediyorum lütfen yorumlarda düşüncelerinizi belirtin

Bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle hoşçakalın 👐

DOKTOR MUSUN YOKSA ASKER Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin