Eymen'in ağzından
-Ne hemen geliyorum beni bekleyin
- Tamam komutanım (Hakan)Hızlı bir şekilde Asena'yı bıraktığım yere doğru koşmaya başladım. Timdekiler birşey olduğunu anladıkları için beni koruma atışı altına almışlardı.
Yaklaştıkça yerde baygın bir şekilde yatan Aslıyı gördüm daha hızlı koşmaya başladım bir anda birşeye takılıp yere düştüm.
-Siktir
Hızla yerden kalkıp Aslıya doğru koşmaya devam ettim yanına geldiğim de o küçük bedenini kollarımın arasına aldım.
Yazarın ağzından
Eymen Aslıyı sarsmaya başlamıştı.- Aslı güzelim uyan ne olur (Eymen)
-A-abi (Aslı)
-Güzelim (Eymen)Eymen Aslıyı göğsüne bastırıp sarıldı.
-Allahım şükürler olsun (Eymen)
Diğer yandan çatışma bitmişti. Tim yaşayan var mı diye baktıktan sonra Aslının olduğu yere doğru Oğuz önde tim arkada olmak üzere koşmaya başlamıştı.
Oğuz Aslıyı komutanın kucağında kanlar içinde görünce ona doğru koşup hemen komutanının yanına dizlerinin üzerine çoktü fısıltı şeklinde-Aslım dedi.
Oğuz her zaman güçlü görünen sevdiğini ilk defa böyle görünce kendine gelemedi ilk ama son olmayacak gözyaşını döktü sevdiği için Aslı konuşmaya başlayınca gözlerini Aslı'nın yarasından çekip yüzüne bakamaya başladı.
-A abi canım a acıyor (Aslı)
-Geçecek abim geçecek sen güçlü ol (Eymen)
-Abi seni çok seviyorum (Aslı)
-Bende seni seviyorum bitanem beni bırakma olur mu ? (Eymen)
-Abi ben (Aslı)
-Yorma güzelim kendini sonra söylersin ne söyleyeceksen (Eymen)
-Ö-özür d-dilerim a-abi (Aslı)Eymen'in gözünden yaşlar boşalmaya başlamıştı Oğuz da ondan farklı değildi .
Helikopter geldiğinde Eymen kanlar içindeki kız kardeşini kucağına alıp helikoptere doğru koşmaya başladı .
Herkes binince helikopter geri dönmeye başladı. Bu arada Oğuz kendini bir yere atmış ağlıyor Levala onu sakinleştirmeye çalışırken Eymen kardeşinin kulağına onu sakinleştirici şeyler söylüyordu.-Geçecek bitanem bunu da atlatıcaz hem benim sana sözüm var unuttun mu ? Ben seni tatile götürücem ama şimdi uyuma tamam mı ? (Eymen)
-Ç-çok u-uykum v-var (Aslı)Eymen kafasını kaldırıp gözlerini yumdu gözyaşları yanağından usulca süzüldü. Kardeşine dönüp
-Tamam bitanem az kaldı dayan olur mu benim için (Eymen)
Aslı kendini zorlayarak elini kaldırıp Eymen'in yanağına koyup
-Ağlama (Aslı)
Eymen yanağındaki göz yaşları silip
- Tamam bak ağlamıyorum (Eymen)
Oğuz bu sahneye daha fazla dayanamayarak Levlaya dönüp
-Ölüyor ölüyorum Ne olur yardım et (Oğuz)
- Tamam bak az kaldı 5 dakikaya inişe geçecek Aslı da iyileşecek sende ona gidip onu sevdiğini söyleyeceksin (Levla)
-İyileşecek dimi (Oğuz)Oğuz bunu o kadar masum bir şekilde sormuştu ki Levla da ağlamaya başlamıştı.
-Tabiki iyileşecek (Levla)
Helikopter inişe geçtiğinde Eymen daha sıkı kavradı Aslıyı hızlı bir şekilde ambulans sedyesine koymuştu .
Eymen de Aslıyla ambulansa binip hastahaneye doğru gitmeye başlamıştı .
Arkasında bir enkaz bırakarak-Hay ben böyle işin içine sıçayım ya (Umut)
- Eymen komutanımı ilk defa böyle gördüm ben (Samet)
-Kardeşi sonuçta (Selim)
-İnşallah çabucak iyileşir (Toprak)
-İnşallah (Umut)Her iki Tim de çok üzülüyordu bu duruma ama ellerinde birşey gelmiyordu. Oğuz daha fazla bu duruma katlanamayarak yan taraftaki çöp kutusuna tekme attı . Ellerini saçlarından geçirerek
-Ahh diye bağırdı
Toprak Oğuzun yanına gidip
-İyileşecek sakin ol (Toprak)
-Abi ne iyileşmesi sevdiğim kız az önce gözlerimin önünde ölüyordu (Oğuz)
-Ama ölmedi şimdi kendini toparla da hastahaneye gidelim . (Toprak)Tim arabaya binip hastahaneye doğru gitmeye başladı.
Duygulandıran bir bölüm yazmaya çalıştım inşallah olmuştur.
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.
Bölüm 515 kelime
Bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle hoşçakalın 👐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR MUSUN YOKSA ASKER Mİ?
AcciónCansa can, Kansa kan... Yeter ki sen Dalgalan Şanlı bayrağım.