Okuldan nefret ediyorum, kantinden nefret ediyorum, hayattan da nefret ediyorum kısacası herşeyden nefret edebilirim. Kantin sırasına girmek ayrı bir dert, yaşlı teyzeye ne alacağını anlatmak ayrı bir dert, çıkmak daha ayrı bir dert. Hayır anlamıyorum ki kantin görevlisi olarak niye mezardan kalkıp gelmiş bir zombiyi işe alırsınız ki ?!! Ama bardağın dolu tarafından bakmak lazım birde. Bu okulda böyle taşlar olur muydu ki? Ama bu kez vardı ve yeni gelmiş olmalıydı ki onu hiç görmedim. Bu okuldaki herkesi tanırım okulda popi değilim bi çocuğu sevdiğim için okulda adım çıkmıştı herkes beni tehdit etmişti -sosyal medyadan- o nedenle herkesi tanırım.
"Ne istiyosun ?" Büyülenmiş durumdaydım. Ne istediğimi bilmiyordum. Ne oluyor bana ya? Aslında aşka inanmam ama sadece hoşlanma gibi yani ilk görüşte aşk mı olurmuş ?
"soda ver teyze limonlu olsun" Bu teyzenin sodayı açması 40 saat alıyor. Ama olsun bende şuradaki çocuğu kesmeye devam ediyim. Gözleri ne renk acaba ? Benden kısa duruyor ,üstelik esmer esmerler bayılırım.
"Al kızım " Diye sodayı bana uzattı. Varya şu teyzenin zombi olması için neleri vermezdim. Öğretmenlerin beynini yer.
"Yaşasın zombiiiii !!" Galiba sesli düşündüm ve herkes bana baktı omuz silkip Poyraz ın yanına gittim.
"Ayran filan mı içtin sen 'Yaşasın zombiii' ne oluyor yani anlayamadım?" Poyraz herzaman açık konuşur gıcık ne olacak.
"Sizene istediğimi yaparım" Tek kaşımı kaldırdım. Bu çok havalı. Herkes yapamaz. Yaşasın ben. Bizim gruptan kimse tek kaş kaldıramıyor. Kendimi bu yüzden hergün hatırladıkça tebrik ediyorum. Neyseki son ders. Okul bitiyor. Yanlış anlamayalım lütfen bugün salı ve 3 gün daha var of ya. Bu arada ben Kayra , Kayra Doğan lise 2 ye gidiyorum, ailem İstanbul' da ben okumak için Ankara'dayım, ve Galatasaraylıyım. Solucan 'ı okudum -3 kere- Yaz Aşkım'ı okudum -4kere- Yabancı' yı okuyorum. Ve Kıvanç gözlerimi mideme sokmadan ölmeye hiç niyetim yok. Zil çaldı şükürşler olsun.
Uzun bir yürüyüşün ardından eve vardım otostop çekiyorum ve adam nerde bırakırsa orada iniyorum bugün 7 sokak ötede bıraktı yaşlı adam dediklerimi anlamıyor yazık. Bu sayede birçok kişi ile tanıştım. Hatta çocuğun biri bana musallat oldu Poyraz kurtardı sağolsun. Bu arada Poyraz benim yakışıklı taş meteor çocukluk arkadaşım. BABAMIN isteğiyle Duru, Poyraz ve ben aynı evde kalıyoruz. Aslında Duru ile kalacaktık ama babam bir erkek olmasını istedi. Poyraz çok şanslı lan cidden yaa Yaz Aşkım hikayesindeki çocukla adı benziyo bence bu yönden çok şanslı. Onunla tanışma hikayemiz çok garip. Doğrusu hep ben benim sayemde tanıştık. Küçükken onu seviyordum ama küçükken de taş bir çocuktu (bunu nasıl yapmışlar anlamıyorum insanda bir tane hata bile olmaz mı ?) Bende kulağına birşey söyleyeceğim diyip yanıma çağırdım yaklaşınca öptüm (ne fesat bir çocukmuşum ya) O da bana aşık oldu annesine söledi aileler tanıştı babamın şirketi ile onun babasının şirketi birleşti ve işte böyle.