Aradan baya bir zaman geçti. Arayı kapatayım derken koskocaman bir boşluk yarattım.
Ama geri döndüm.
Biraz uzun bölüm oldu ve hiç emin olmadığım bir bölüm.
İçime sinmedi ama umarım beğenirsiniz.
Sizi seviyorum, iyi okumalar!
■■■
Karşı koltukta sabahın köründe gelmiş iki arkadaşımın bakışları altına kollarımı dizlerime bağlayıp koltuğa sokulmuştum.
Taehyung üzerine tişört geçirip gelirken ilk önce bana daha sonra ise Hoseok ve Yoongi'ye baktı."Emcüklediniz mi lan siz birbirinizi?"
"Sikişmiş bunlar Yoongi."
"Jungkook ejderha mısın sen anasını satayım öyle emcüklenir mi?" Yoongi'nin sorusu ile gözlerimi devirdiğimde Taehyung ona doğru yastık fırlattı. Dün gece ile ilgili tek kelime etmek istemiyordum, kesinlikle muazzamdı. Taehyung ile seks yapmayan bir insanın ne kaybettiğini sayfalar dolu bir tez ile açıklayabilirdim.
"Siz niye her gün burdasınız oğlum? Gitsenize lan evinize."
"Jungkook'un dikişleri için geldik ama onun yarası çoktan kapanmış görünüyor." Dedi Hoseok ima ile. Ona bakıp daha sonra orta parmağımı kaldırdım ve bana sırıtarak baktıktan sonra kafasını Yoongi'ye çevirdi ve aniden ciddileşti. Aralarında hala tuhaf bir gerginlik vardı ve bunu anlayabiliyordum çünkü Taehyung ile aramızda yaşanan tam olarak buydu.
Ona hala kırgındım ve daha fazlası olarak ona olan kızgınlığım geçmemişti. Her ne kadar dün gece tüm yaşananları unutturacak kadar mükemmel bir zaman geçirmiş olsak da bana söylediklerini maalesef aklımdan silememiştim. Bakışlarını üzerimde hissediyordum, ne tepki vereceğimi kestiremiyor olsa gerek gözlerini bir an olsun ayırmıyordu üzerimden.
"Logan ile olan buluşmaya gidecek misin?" Hoseok'un sorusu üzerine gözlerimi duvardaki saate bakıp kafamı geriye yasladım. "Bugündü."
"Evet biliyorum."
"Geç kalacağım."
"Hem de çok fazla."
*
"Şu Logan denilen herif ne alaka?" Taehyung okul kampüsüne adım atar atmaz kaşlarını çatarak sorduğu soruyu bana çevirdiğinde omuz silktim. "Ortak bir projemiz var."
"Yani ne alaka?"
"Ortağım Taehyung."
"Yani beraber vakit geçireceksiniz?" Dediğinde ona kafamı salladım ve gözlerimi ona çevirdim. "Ve bu adamın çükü var?" Sorduğu soru üzerine yüzümü buruşturduğumda anlıma fiske attı.
"Sevgiliye yüz buruşturulmaz."
"Sevgili miyiz?"
"Değil miyiz?"
"Öyle miyiz?"
Birbirimize uzun uzun baktıktan sonra adımın seslenmesiyle kafamı beni gayet karizmatik bir şekilde uzaktan izleyen Logan'a çevirdim. Taehyung çocuğu uzun uzun izledikten sonra kafasını bana çevirdi ve Logan'ın bakışları önünde dudaklarımdan öpüp geri çekildi. "Öyleyiz Jungkook."
Logan'ın yanına doğru yürüdükten sonra benden önce elini tutmuştu ve selamlaşmadan önce söylediği ilk şey sevgilisiyim demek olmuştu. Bu hâlleri o kadar çok tatlıydı ki, onu bir kenara çekip deli gibi öpmek istemiştim.