Minden egy reggelen kezdődött. Pont azon a reggelen amikor első alkalommal tettem be a lábam az U.A-ba. De kezdjük az elejétől.
Felkeltem és a reggeli rutinom után, a fürdőből kijövet hallottam lépteket és egyből tudtam, hogy anya az. Biztos sok szerencsét akart kívánni az első napomhoz.
Ő mindig tudta, hogy, ha új suliba megyek a szerencsére szükség van a képességem miatt, ami nem más, mint a Piros Kristály.
- Nagyon sok szerencsét [Név]! -mondta mosolyogva anya, majd adott egy puszit a homlokomra.
-Köszönöm, megprobálok minél több barátot szerezni, de nem igérek semmit. - kuncogtam, majd elindultam a kijárat felé. Felvettem a kabátom és elvettem a táskám, ezután végre elindulzam az új iskolámba.
XXX
Az iskola elé érve nagyot sóhajtottam, bementem és megkeresem az új osztályom. Mikor beértem az 1.A osztályba egyből egy lány fogadott.- Az én nevem Uraraka Ochako.-mondta a lány kedvesen.
- Az én nevem [Teljes Név], örvendek Uraraka-san.
Egyszer arra leszek figyelmes, hogy egy hernyó probál megszolalni de nem tud a zaj miatt.
- ÉN VAGYOK AZ OSZTÁLYFŐNÖK ÉS KÉREM A TÁRSASÁGOT, HOGY HALGASSON EL ÉS FIGYEJEN RÁM!!-mondta a hernyó aki ezek szerint az osztályfőnök.
Erre az osztályban csend lett.
Sikeresen elmondott minden fontos tudnivalót és ki is csengettek nemsokára. Ezek után én egyből ki is indultam a teremből, hogy felfedezhessem az iskola többi részét. Csak annyit hallotam, hogy valaki utánam jött és, hogy Aizwa-sensei azt mondta:
- Bakugou és [Név] ti fogtok takaritani, rendben?- Én bisztos nem fogok lánnyal itt maradni, takarítani meg ugyan nem. -üvőltőte a fiú -maradok de nem takarítok akkor sem!- közelebb jött és a fülembe suttogta, majd tovább is állt.
XXX
Miután vége lett az összes órámnak és mindenkivel sikerült szóba álnom, kivéve egy bizonyos személlyel, eljött az, amit nem nagyon akartam. Igen a takaritás Bakugou Katsukival. (Írói megjegyzés: idő közben megtudta a nevét)
Én elkeztem letörölni a táblát és ő csak ült és bámult mintha még nem látott volna egy nőt se.
- Mit bámulsz?- kérdeztem tőle elpirulva.
- Azért bámulak, mert ahhoz van kedvem.- mondta most végre nem kiabálva, inkább csak komolyan.
- Én meg nem viselem el, hogy ezt teszed.- montam picit ideges hangon.
Felállt és közeleb jött hozzám. Én egy kicsit megijedtem. Hátulról megölelt és azt suttogta a fülembe:
- Azt csinálok amit akarok, egy magad fajta meg nem parancsolgat nekem.- mosolyog a fiú ravaszan, aztán meg elveszi a szivacsot a kezemből és gyorsan letörli fent hagyott pár részt.
Én erre nem tudtam semmit válaszolni. Nagyon zavarban voltam és nem is ismertem, csak azt tudtam, amit az osztálytársaim mondtak róla.
- Mekkora egy perverz vagy, annyira utálom az ilyen fiúkat. Ne közeledj felém és húzd innen a képed! -Emeltem meg a hangom összeszedve magam, ugyanis akár mennyire zavarban voltam, nem szerettem volna, hogy tapogasson egy olyan személy, akit még nem is ismerek. Így hát valahogy levakartam magamról. - Tisztában vagy vele ugye, hogy ezt elmondhatnám a Senseinek és akkor téged ki is csapnak a suliból zaklatás miatt? Ki csinál olyan baromságot, hogy a legelső lánnyal akivel kettesben tölthet időt, már azonnal hozzásumul és még ki tudja mit tesz vele?- kérdeztem picit magabiztosabban.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Sosem teném meg! ( Bakugo x Reader) [Átírás alatt]
ФанфикA könyvem rengetegszer lett átírva! Szinte minden évben megteszem, hisz ez idő alatt úgy érzem sokat fejlődök. Viszont ezt a könyvet szeretem, és ez volt az első is. Azért nem kezdek újat, vagy foglalkozok a többivel is, mert azokhoz nincs ihletem é...