4.

766 50 0
                                    

Megmutatva a fiúnak, hogy mégis mi lett a fürdőzésünk "ajándéka", láttam rajta, hogy feje átvált paradicsom színűvé.

-Csak nem zavarban vagy?- Kérdeztem nevetve és magamhoz öleltem a fiút. Már rengetegszer említettem, hogy szeretek játszadozni a fiúkkal, de most végre meg is tudom neki mutatni, hogy is értettem.

-Ra-rajdad nincs bu-bugyi?!- Hebegte halkan, zavartan, a fiú. Óvatosan ő is átölelt és, így voltunk pár percig.

-Ha igazán korainak érzed, akkor nem kell belemenned, de tudod, örülnék neki, ha most mi...-ekkor egy gyors és lágy mozdulattal befogta a számat.

-Hallgass!!- Nézett a szemembe, kicsit még mindig vörös arccal. Igazán édes, ez az oldala, pont ezért akarom megszerezni magamnak. Nem is gondolná az ember, higy egy fiatal lány mint én, ennyire perverz lehet, bár volt honnan tanulni, hisz az én példaképem nem más mint Midnight.

Míg ezen gondolkodtam, addig elengedett és egyből elkezdett felfele húzni, szobájához. Benyitva, bementünk, majd nem is habozva az agyra lökött.

-Ha azt hiszed nem vagyok benne, akkor igazán elhitted, hogy egy ártatlan fiú vagyok. Attól még, hogy elpirultam azon, hogy rajtad nem volt fehérnemű, nem azt jelenti, hogy olyan vagyok mint aminek gondolsz. - Mondta, ahogy felém tornyosult és nézett le szemembe. Vörös iriszeiben a tettvágy égett, legalábbis én ezt éreztem. Lassan hajolt le nyakamhoz, és azt kezdte el puszilgatni. Viszont ez a kellemes érzés nem maradt hangtalan. Lágy sóhajokat engedtem ki ajkaim közül, ő pedig felbátorodva ezen, elkezdte szívogatni a puha bőröm. Felszisszenve túrtam hajába és élveztem a kényeztetést, amit ajkaival okozott nekem. Viszont ezt hamar megunhatta, hisz egy határozott mozdulattal, levette rólam, a tőle kapott pólót, ezzel pedig már csak rajta volt ruha. Láttam, ahogy szeme levándorolt melleimhez és azt is láttam, hogy gyorsan elkapja tekintetét, egészen nemiszervemig, ahol elpirul kicsit, ismételten. Viszont, hogy ne nekem kelljen csak szégyenkezni, felemelve kezem vettem le róla a pólóját. Ezután, kezem levezettem nadrágjáig, amit egy egyszerű mozdulattal levettem róla, végül alsóját is leszenvedtem igazan izmos testéről. Kicsit azért én is zavarban voltam, hisz nem mindennapi látvány egy ilyen jól kidolgozott test, mellé meg helyes arc is társul és puha haj is. Nagyot nyelve kezdte el puszilgatni testem többi részét is, majd néhány helyen meg is szívta. Ez így ment addig, míg tele nem lettem különböző erőssérgű és színű szívásnyomokkal. Végül megtörölte puhának tűnő akjait és végre el is kezdett tágítani. Tartottuk a szemkontaktust, de mivel kicsit kínosnak találtam a helyzetet, gyorsan közelebb húztam fejét magamhoz és lágyan ajkaira csókoltam. Miközben szenvedélyesen faltuk egymas ajkait, néha nyelvünk egymás szájába vándorolt, hol az övé, hol az enyém. Ez eltartott egy ideig, de bevallva az igazat, sosem akartam volna elszakadni puha ajkaitól, hisz annyira kellemes volt ez a csók. Jól csinálta a dolgát, ezt be kell vallanom, nem csalódtam benne egy cseppet sem. Amikor nem egymás szájába túrkáltunk izlelőszerveinkkel akkor pedig muszáj voltam a csókba sóhajtani, hisz közben lent is eléggé kellemesen kényeztetett ujjaival.

Ez nem tartott sokáig, hamar el is szakadtunk egymástól. Ő az éjjeliszekrény fiókjába nyúlt az óvszeres tasakért, én meg addig szőke fürtjeivel játszadoztam. Mikor végre ismét rám figyelt és ledobta a kis tasakot fejem mellé elmosolyodva néztem szemébe. Kaptam pár puszit a számra és orrom hegyére, majd kibontotta és felhelyezte magára a gumit. Nőiességemhez vezette tagját és be is hatolt lassan. Felnyögve élveztem minden egyes percet, bár nem állítom, hogy kellemes volt, mikor hatalmas farkát -annak ellenére is, hogy tágított-, belém vezette. Mozogni kezdett bennem lassan, hogy megszokhassam azt, hogy bennem van. Igazán kedves tőle, hogy ennyire figyel rám és nem hagyja, hogy sokat szenvedjek farka miatt, bár így is nagyon fájt. Nem néztem volna ki belőle, hogy ennyire gyengéd is tud lenni, de ezek szerint nem veszett ki belőle ez az érzés, annak ellenére sem, hogy nem igazán mutatja, sőt szinte sosem teszi ezt. De mégis most annyira más, mint mikor először találkoztunk. Mikor először beszélgettünk, nem is sejtettem volna, hogy, majd mi ketten ennyire jóban leszük. Sőt azt sem hittem volna, hogy majd egy ágyban is fogunk szeretkezni. De a sors ezt így akarta, én meg nem kötekedek vele. Nem tudom mi van velem, és azt sem értem miért teszem ezt és hagyom neki mindazt amit megengedtem, pedig ezeket a dolgokat azokkal szoktam csinálni, akikbe szerelemes vagyok...SZERELEMES LENNÉK BELÉ?! Nem! Ez képtelenség! Én nem szeretem Katsukit...Vagy mégis? Magam sem tudom mit érzek vele kapcsolatban, de azt tudom, hogy nincs a csak ismerős státuszban. Talán barátok lennénk extrákkal. Minden esetre erről meg kell kérdeznem őt.

Hirtelen arra leszek figyelmes, hogy igazan elgondolkodtam, viszont úgy látszik, hogy Bakugo nem, hisz egy picit mintha erősebben mozogna. Nem nevezném gyorsabbnak, vagyis lehet, hogy az, de én inkabb erőszakosabbnak érzem.

-Ugye nem akarsz fájdalmat okozni?!- Kérdeztem, közben pedig hajába túrtam és abba kapaszkodom meg.

-Sosem tenném meg!- Láthatóan eléggé őszintén és nyugodtan mondta, ebben a pillanatban pedig, visszavett az erőből és ismét lelassúlt nyugodt tempóba.- Viszont, akkor szólj, ha gyorsabb lehetek.  Ebben a tempóban sosem fogjuk befejezni. -Morrogta komolyan.

-Köszönöm Katsuki! -Mosolyodtam el lágyan, majd simogatni kezdem fejét. Nem sokkal később viszont az én kérésemre picivel gyorsabb lett. Nem akarom, hogy egész éjjel ezt csináljuk, szóval muszáj voltam belemenni. Ez az egész nagyon kellemes volt, főleg úgy, hogy Bakugoval csinálhattam. Talán jobb is volt, mint eddig bárkivel csináltam. Így viszont a szőke, sok meglepetést tartogat nekem és sosem unatkozhatok miatta.

Viszont amilyen lassan kezdtük el, olyan gyorsan fejeztük be, ezután meg egy gyors mosakodás következett. Végül mindketten kielégülve feküdtünk egymás mellett és néztük egymás szemét. A hold fénye bevilágította a kis szobát, így nem kellett lámpát kapcsolnunk, ami nagyon hangulatossá tette ezt az egész helyzetet. Lassan viszont éreztem, hogy elálmosodok, hisz azért kimerítő a fiúval lenni, annak ellenére is, hogy nem igazan csinaltunk semmit. Már a sok kiabálása és morgása is ki tudja fárasztani az embert, ezek mellé meg most szeretkeztünk, így, úgy nézhettem ki mint egy hulla.

-Látom rajtad, hogy igazán fáradt vagy. Inkabb aludj. -Szólt rám és betakart minket. Én csak halkan felkuncogtam és hozzábújtam.

-Neked is jó éjszakát Katsuki! -Válaszoltam rá úgy, mintha ő is ezt kívánta volna nekem. Viszont ezután már nem hallottam semmit, ugyanis hamar álomba szenderültem.

Sosem teném meg! ( Bakugo x Reader) [Átírás alatt]Where stories live. Discover now