Ahogy álltam a fiúval szemben éreztem, hogy annak kezei elkezdtek mozogni és drekamat kezdte el simogatni. Viszont mivel eszméletlen helyes volt ebben a pillanatban számomra, a következő tettére nem tudtam nemet mondani. Lassan az ajkaimhoz hajolt, amik közül az alsót először végignyalta, aztán pedig rá is tapadt azokra. Durván és érzékien falta párnácskáimat, én meg próbáltam vele tartani az iramot, ami olykor nem ment olyan könnyen. Kezeim lassan, bátortalanul felvezettem nyakához amit átkaroltam és, így húztam közelebb magamhoz, hogy jobban élvezhessen csókunkat. Közben nyelvével ismét alsó ajkam cirogatta, bejutást kérve a számba. Persze én meg is adtam az engedélyt és nyelveink igen heves táncba keztek. Ahogy masszírozta izlelőbimbóim az övéivel, nem tudtam ellenkezni, pedig éreztem, hogy ez ismét túl gyors. A kapcsolatunk elején mindent elsiettünk, így mégegyszer nem akarom ezt tenni, de nem tudok ellen állni ennek a fiúnak.
Hirtelen kezeit fenekemhez vezette, amikbe bele is markolt, kicsit meggyúrogatta őket, majd pedig felemelt és felrakott a pultra.
- Lehet, hogy csak a pia miatt van...De baromira megkívántalak! -jelentette ki, megszakítva csókunkat, hisz érezhette, hogy lassan nem kapok levegőt.
Én csak szótlanul bólintottam, hogy értem amit mond, de mikor pólom sarkához nyult, kicsit megemelve a textilt, elvörösödött pofával fogtam rá kezére és állítottam meg.
- Katsuki...Nekem ez túl gyors...Ismét elsietjük a dolgokat, pedig még meg sem beszéltünk normálisan, hogy mit is érzünk egymás iránt pontosan. A balesett előtt még, azt terveztem, hogy megbeszéljük ezt, de mivel nem voltak emlékeim így ez elmaradt... - magyaráztam neki, kezét még mindig görcsösen szorítva.
- Részegen nem hiszem, hogy valami jó beszélgető társ lennék...Valamint emlékezni is akarok mit mondasz, nem pedig csak meghallgatni. - morrogta halkan. Persze én ezt egyből megértettem és helyeseltem is, így most már nyugodtan folytathatta tovább azt, amit elkezdett. Levette rólam a pólót, majd magáról is lehámozta. Rajtam természetesen most is egy csipkés melltartó volt, ezért Katsuki is kicsit elvörösödött. Biztos jól állhatott nekem ezek szerint.
Levakarta rólam a melltartót is, majd melleimmel kezdett el játszani, ajkaival közben nyakamra tért át, amit nyalogatni, csókolgatni, harapdálni és szívogatni kezdett. A kezem átvándorolt vállairól, tincseihez, amikbe erősen belekapaszkodtam, ajkaim pedig halk sóhajok hagyták el a tettei miatt. Aztán mikor már végképp nem bírt magával, előkapta valahonnan az óvszert a nadrágjából, majd lecsapta a pultra. Nadrágom olyan gyorsan kapta le rólam, hogy majdnem eltépte, de nem igazán érdekelt senkit most ez. Miközben ő ezekkel foglalkozott addig én az ő nyakát csókolgattam, néha megszívogatva azt, így pár állatiasabb morgás hagyta el a szájàt. Mikor az összes ruhát eltávolította rólam, egyik kezével epengedte derekam, aztán nőiességemhez vezette és egyik ujját be is dugta. Mozgatni kezdte, amire egyre hangosabb lett hangom, főleg mikor rövid időn belül, már több ujjat is éreztem magamban. Mikor megbizonyosodot arról, hogy elég tág odalent, kigombolta nadrágját aztán pedig nemsokára magamban érezhettem tagját is. Gyorsan és erőszakosan mozgott bennem, amit az elején nem élveztem, de aztán valami furcsa vágy miatt jobban akartam mint valaha. Erősen kapaszkodtam annak szőke és puha hajába, közben pedig ajkaink ismét egymáshoz ért és egy az előzőnél sokkal hevesebb csókba kezdtünk. Persze a lökések miatt, mindig meg kellett szakítanom azzal, hogy az ajkai közé nyögök. Bár ahogy láttam rajta, igazán élvezi. Nem sokára elélveztem viszont ő az összes erejét beleadva élvezett belém, vagyis a gumiba, nemsokára. Elváltak egymástól szánk és lassan az eddig derekamon tartott keze államhoz csúszott és még egy utolsó puszit nyomot ajkaimra, mielőtt kihúzódott volna belőlem.
Nagy nehezen sikerült pár perc alatt össze szednünk magunkat és felballagtunk az emeletre. Ezt követően egy gyors zuhanyzás következett, aminek keretein belül igazán jól mulattam. A részeg Bakugo nagyon sok hülyeséget csinált és mondott, és végre hallghattam nevetni is, sőt röhögő görcsöt is kaptunk mindketten. Bár az én szívem nem felejt és hamar elmúlt boldogságom, amit bús komorság váltott fel. Mikor szobámba érkeztünk, a fiú észre is vette, aztán faggatni kezdett.
STAI LEGGENDO
Sosem teném meg! ( Bakugo x Reader) [Átírás alatt]
FanfictionA könyvem rengetegszer lett átírva! Szinte minden évben megteszem, hisz ez idő alatt úgy érzem sokat fejlődök. Viszont ezt a könyvet szeretem, és ez volt az első is. Azért nem kezdek újat, vagy foglalkozok a többivel is, mert azokhoz nincs ihletem é...