Aragorn- Od dłużeszego czasu już podejrzewałaś, co się święci, jednak zaskoczyło Cię wyznanie Aragorna. Nic nie mówiąc, pocałowałaś go. Dúnadan, odwzajemnił Twój gest.
—Ja Ciebie również— powiedziałaś z uśmiechem.
Aragorn przytulił Cię mocno. Ty wtuliłaś się w jego klatkę piersiową i jeszcze przez chwile, wtuleni w siebie, podziwialiście krajobraz...Legolas- Zamurowało Cię.
— Naprawdę? — odezwałaś się w końcu.
—Tak, naprawdę...— przyznał i już miał kończyć swoją wypowiedź, lecz złączyłaś wasze usta, w deliktanym pocałunku....Frodo- Nie wiedziałaś, co masz powiedzieć. Czułaś się niesamowicie, ale też zakłopotana.
— Jejku... Jakie to urocze — przyznałaś i się uśmiechnęłaś, a Twoją twarz, oblał rumieniec. Frodo, tylko lekko sie zaśmiał. Nie czekając dłużej, na Twoją reakcje, nieśmiało pocałował Cię. Ty nie wiedząc co odpowiedzieć, pogłębiałaś tylko pocałunki. W Twoim brzuchu, czułaś motylki...Boromir- Na jego wyznanie, zaczęłaś jeszcze bardziej płakać. Cała drżałaś i nie mogłaś w to uwierzyć. Pochyliłaś się nad nim i pocałowałaś go, co on odwzajemnił.
— Ja Ciebie również Boromirze — wydusiłaś z bólem. Po tym, jak to wyznałaś, mężczyzna uśmiechnął się blado i zamknął oczy. Jednym słowem, zmarł...
YOU ARE READING
Władca Pierścieni/Hobbit -Preferencje-
Fanfictionkiedyś je poprawie, obiecuje! '𝒐𝒑𝒊𝒔 𝒖𝒌𝒓𝒂𝒅ł 𝑮𝒐𝒍𝒍𝒖𝒎 𝒘𝒓𝒂𝒛 𝒛 𝑷𝒊𝒆𝒓𝒔́𝒄𝒊𝒆𝒏𝒊𝒆𝒎' 𝙒𝙮𝙨𝙩𝙚̨𝙥𝙪𝙟𝙖̨: 𝘼𝙧𝙖𝙜𝙤𝙧𝙣 𝙇𝙚𝙜𝙤𝙡𝙖𝙨 𝙁𝙧𝙤𝙙𝙤 𝘽𝙤𝙧𝙤𝙢𝙞𝙧 𝙁𝙖𝙧𝙖𝙢𝙞𝙧 𝘽𝙖𝙧𝙙