# ג'ין POV
כשנכנסתי להתקלח כולי מלא חרטה, פתחתי את המים ושקוע במחשבות.. איו.. מה איתך... השארת אותי כאן.. לבד..
ועם מי תיהי? ומה תאכלי? ומי ידאג לך? אולי עד עכשיו היית הקיסרית של האמפריה הכי חזקה במזרח אבל ברגע שחצית את הגבולות האלה את סתם עוד צועניה... שום דבר מעבר.. ולמי תבכי בלילות על מר גורלך? ולמי אבכה על האהב-
" היאנג! אתה חיי? אתה נמצא שם כבר שנים!"
" כן כן בסדר אני יוצא"
" חוץ מזה, אמרו שיוצאת משלחת חיפוש אחרי איו, כדאי שתתארגן" הוסיף נמג'ון
הרגשתי מחנק בגרוני, תמיד שיוצאת משלחות חיפוש זה תמיד, אבל תמיד נגמר במוות. הייתה שתיקת מתח באוויר
" קיבלתי סמל" הוספתי בקול גאוותני מאולץ.
שמעתי את קולו הצוחק של נמג'ון. מוזיקה לאוזניי.......................................................................
ג'ימין POV
"למה דווקא את זה?"
"יש לך פגישה אדוני" שמעתי מאחד המלבישים בזמן שבחנתי את עצמי במראה.
"פגישה עם מי? ליצן החצר?!" אמרתי בכל מתלוצץ עד מתלונן.
"לא הפעם, אלא עם מין - יונגי אדוני"
עצרתי, אני שכונה קטנה לעומת ממלכתו העצומה, כדאי שאלבש משהו מעורר קצת יותר רושם אם אני לא רוצה ליפול על חרבי היום בצוהריים.
" אנא ממכם עשו לי טובה ותביאו לי משהו אחר-" "אין" אמר אחד מהם. כמה שהתעצבנתי, אני מבין. כרגע אין. ענדתי את האביזרים האחרונים ויצאתי בחוסר שביעות רצון לפגישה, לבוש כמו מוקיון שמח ביום אבל.יונגי POV
אני לבוש בחליפה שחורה ויריעת בד אדומה סביב מותני, יושב בכרכרה זועם ומאדים מעצבים. לא יכולתי שלא לחשוב על מה שעשתה. ואם יגלו? ואם היא תפיץ את הסוד? מה אז אעשה?
"ה-גענו" אחד השומרים מלמל.
"תודה" אמרתי בטון בוטא. הוא עובד בשבילי, הוא יסתדר.
יצאתי החוצה ואחד השומרים של הארמון קיבל את פני.. טוב אם אפשר לקרוא לזה ארמון.. ככל הנראה ממלכה קטנה הרי אין כאן מקום אפילו לצי קטן ומינימאלי של שומרים...
" אחר הצהריים טוב" פנה אלי הנמוך מבינהם
התעצבנתי " אתה בטח חדש בתחום ממתי אתה מעז לדבר למלך מבלי לקוד ולהתחיל ב'מלכי'?"
הוא היה מבוהל. אהבתי.
לפני שהשחיל משפט נוסף אמרתי לשומרים שיתחילו בסריקה בעיר.. אולי המטונפת פה.
"לא" ענה לי הנמוך מבינהם.
הפעם מהשוק שחטפתי שאדיוט הזה העיז לסרב לי הוא השחיל משפט נוסף.. אני נשבע שזה המשפט האחרון שיוציא
" חלה כאן טעות ידידי.. אני הוא המלך" הוא אמר בטון נמוך ממש כמוהו, מנומס ועדין עם חיוך מסתיר עינים לבסוף. עיניי נפערו. זה? זה המלך?
"אהמ -אהמ אם סלח לי, אחר הצהריים טוב גם לך פארק ג'ימין" הפנים שלי היו יותר אדומות ממה שאני לובש.. איזו בושה.
"זה בסדר, רק אל תתן לגובה להשפיע, אני אדם רב תכליתי בסך הכל" חייך אלי.
חייכתי חזרה. אבל הוא כזה קטןןןן איך הוא מלך? הוא בכלל בגילי? מה הנטייה שלו? לא!! אסור לי לחשוב על החטאים האלו!!
" לגבי החיפוש.. את מי אתם מחפשים שוב?" הוא קטע את חוט מחשבתי.
"אמממ פושעת מדרגה ראשונה, אכפת לך אם נעשה חיפוש?" קוויתי שיסכים.
"ובכן לא חסרות לי צרות. אם זה מבוקשך " חייכתי אבל מבפנים היית מת. הרי אין לי מה לעשות אם אני אפגוש אותה גם ככה..
היבטתי שוב בבחור שממולי, גבר צעיר נאה עם.. ובכן.. תחפושת של מלךאבל ככל שהתעמקתי בפרטים ראיתי את תווי הפנים המחודדות שלו ועיניו הנוצצות. טוב טעם בבגדים אין לו בוודאות אבל יופי אויי מאמא שכה אחיה.
......................................................................
איו POV
"הכל אותו הדבר!!!" הלכתי במעלה שביל האבנים בזמן שעיני נישאות את הצריף הקטן שנטשתי מאחור שהתחתנתי עם הכלב. ארוגת תלתנים ירוקת עד, נוף ההרים רוח וריח כפרי.
"שמח בשמחתך" הוא אמר מאחור עם חיוך בשבלונת לב
"לא תישאר?" אמרתי עם עיניים דואגות.
" לא, מתנצל יש לי עניינים לא פטורים"
" לפחות תודיע לי למי אני מודה?" קראתי אחריו שהחל כבר ללכת בתקווה שיאמר את שמו
"לא הפעם" הוא קרא וסימן לי סאלוט. עלה על הסוס ודהר.......................................................................
ג'ימון povהתהלכנו שנינו הבקעה, אני מדבר על עברי והוא שותק, מקשיב ובוחן כל פרט בי.
"אז ככה הפכתי למלך בגיל מאוד צעיר"
אני מוסיף
יונגי שנשמע מרותק שאל "תראה למרות שיש לך יותר זמן בתחום ממני, הממלכה שלך במשבר מטורף"
זה ממש העציב אותי, הוא בא בכלל לחפש איזה פושע וללכת, שום דבר מעבר מי הו שיציע לי הצעות
" יש לי רעיון בשבילך כלומר אם תסכים" אמר והביט בשקיעה האדמונית.
" דבר"
"תן לי להדריך אותך, בוא אלי לתקופה ותדע איך להיות מלך נשגב"
האדמתי רק מהמחשבה, העיניים שלו ננעצו בשלי כמו דבק מגע ושפת גופו היתה מרתיעה. אני, מלך חסר כל מקבל הדרכה ממלך אחר?!?! נו מטומטם אתה צריך הדרכה
"בעצם למה לא?"
YOU ARE READING
יונמין Royallity | BTS
Romanceמה קורה שהממלכה שלך קורסת? מה קורה שהקיסרית בוגדת בקיסר הגדול ביותר במזרח? ומי זה סוס פרא? כותבת חדשה🤗 יונגי בתור מלך האמפריה הגדולה ביותר עם חטא אסור ג'ימין בתור מלך צעיר ביותר חסר נסיון, שסופג את כל חובותיו של אביו נמג'ין הם מצביאי צבא (ג'ין רב...