קוקי POV
התחלתי להשעמם עם הקהל בשוק, הם פשוט אנשים רגילים עם תגובות נורמאליות... נמאס לי.
"ותודה שצפיתם במופע של ג'אנגקוק!" אני קורא שוב לקהל נכנס לסמטה ונעלם. בזמן הזה טאה טאה כבר אמור להיו-
"עאאהה!!" אני צורח ומרגיש איך יד חוסמת את פי. כבר ערב, וחשוך אבל אני לא צריך לראות. אני מזהה את היד הזאת יפה מאוד.אני מוציא לשון ומתחיל למצוץ את האצבעות של היד הזו בזמן שאני מטייל עם ידי על ישבנו.
"מישהו צמא?" טאה שאל בקול עמוק וסקסי, מגרה אותי במקצת.
"לא! ממש אבל זה כיף לגרום לך להתנשף" אני מחזיר לו על זה שגירה אותי עם חיוך ארנבי. הוא נועץ את מבטו בי. המשכנו במורד הסימטה, מתרחקים מההמון שזועם מהעלמותי.
'' בעיקרון סוס אמור להיות כבר עם איו בדרך עם הדברים שלה חזרה, היה די נחמד היום יחסית לימים הקשים ההם.'' טאה אמר לי בזמן שאני בעטתי באבן לצד הדרך, מתקדם איתו לעבר היציאה. '' כן בהחלט! היו לנו דברים הרבה יותר קשים'' אני עניתי בחיוך.
'''אתה יותר מידי חייכני היום'' הוא אמר לי, נועץ את מבטו בי בציפיה למילותי הבאות. לא יכולתי שלא להסמיק כי באמת הסתרתי משהו. בואו נגיד שאני מתכנן נקמה מתוקה בזה שלידי.. בטאה טאה שלי.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
איו POV
הלכתי חזרה עם סוס פרא לבית שלי, הוא התעקש ללוות אותי בגלל שעכשיו המלך יודע שאני קשורה לפריצה ושאני יצרתי קשר עם אחד האוייבים הכי גדולים שלו... סוס פרא. אני עדיין זוכרת את הימים ההם שעוד הייתי צריכה לשחק אותה אישתו... שאבא שלו עוד היה חיי.
#########################פלאשבק#####################
שיחקתי עם אחד העיזים בחווה של הדודים שלי, והאכלתי אותו תלתנים בחשאי. הדודים שלי לא אהבו שאנחנו הורסים להם את הארוגה ולכן עשיתי את זה בסודיות.
" ששששש מר זקן! על תרעיש! דוד פליקס ישמע אותך!" לחשתי לעז שלי. המשכנו ככה ואז שמענו צעקה:
''איו!!!! למחסן! עכשיו!!!" לקחתי את העז איתי וטסתי למחסן. הייתי בת 17, תמימה, וקצת פטית. נכנסתי למחסן והדלת ננעלה מאחורי. לא הייתי צריכה לשאול, כבר הבנתי מה קרה. יש ממלכה של מלך מוזר כזה שקוראים לו מין ג'ון-און והוא תוקף את הכפר שלנו כמעט פעם בחודשיים או כל פעם שהוא צריך עבדים חדשים. שנאתי אותו. מאוד. אנחנו משפחה של צועניים, והוא לא מרשה לנו לנדוד כמו שאבותיינו נהגו לעשות, אלה משאיר אותנו במקום מסויים.
"מה הסיבה?" שאלתי את דודיי במטרה להבין מדוע חדר לשטח שלנו שוב, היינו כפר קטן ומצומצם, ולכן התחבאנו, היה סיכוי רב שאנחנו נילקח.
" אישה לבנו" הוא אמר בקול מונוטוני, והוא נשא עיניים לעז שהייתה קשורה בחבל שאני החזקתי בידי.
YOU ARE READING
יונמין Royallity | BTS
Romanceמה קורה שהממלכה שלך קורסת? מה קורה שהקיסרית בוגדת בקיסר הגדול ביותר במזרח? ומי זה סוס פרא? כותבת חדשה🤗 יונגי בתור מלך האמפריה הגדולה ביותר עם חטא אסור ג'ימין בתור מלך צעיר ביותר חסר נסיון, שסופג את כל חובותיו של אביו נמג'ין הם מצביאי צבא (ג'ין רב...