🔞אפיסודיון שלישי - מרגיש לי מוזר

354 20 18
                                    

"יאללה, יוצאים לדרך?" שאלתי את קוקי כשרתמתי את הרתמה של החרב, עסוק בעצמי. אני מעביר מבט חטוף בקוקי שיושב על המיטה, בוהה בחרב שלו.
"למה היא לא נלחמה, טאה?" הוא שאל בצורה רטורית, מודע לתשובה.
"אתה יודע, הוא חושב שהיא בגדה בו.." אני עונה מתיישב לידו מניח את ראשי על כתפו.
" היא גרמה לו לחשוב ככה! היא לא עשתה את זה!!"
"דיי, קוקי~" אני אומר בקול תינוקי, מסיח את דעתו עם ידי שמטיילת על גבו, מביאה לו צמרמורות לכל אורך עמוד השדרה.

"טוב בוא נלך לסיים את מה שהיא התחילה" הוא אומר לי חסר מצב רוח.
'' יואו! מעצבן!" אני אומר לו ומושך את ידו אליי. בתנועה חדה הוא נצמד אלי מהתנופה ואני חופן את ישבנו בידי ומוחץ אותו. תוך כדי תנועה ידו נבלמה בחזי מטיילת על השרירים שלי ואני רוכן ונושק לו ארוכות. בגלל האקט הפתאומי הוא גנח לתוך הנשיקה.

הלהט גובר. אני מרגיש אותו נלחם על דומיננטיות, כמובן שניצחתי. הוא לא יכול להילחם בי. שחררתי אחיזה מישבנו וחפנתי את פניו בשתי ידי מעמיק את הנשיקה, שולח אותו לארץ החלומות שלו.

"א-אני מפחד" הוא שבר את הנשיקה נתמך בצווארי עם שתי ידיו. "תראה, אנחנו חייבים לעשות את זה, כולם חייבים לדעת" אמרתי לו מטלטל את הראש הצידה ומלטף את לחיו.
"כן אבל אם זה לא יעבוד? אנחנו נצא להורג!"
זה נכון, בכל זאת לא בכל יום מוצאים סוד כזה של מלך לאור
"טוב אבל.. אפשר אחר כך?.. אני.. אממ" קוקי שיחק עם אצבעותיו משפיל מבט כלפי מטה, מובך ואדום.
"הפכתה לחרמן?" אני שואל אותו מרים את סנטרו כדי שיסתכל עלי.
"טוב אממ"
אההעהעהה הוא כזה ח מ ו ד!!!!!
אני לוקח את כתפיו ומפיל אותו למטה על המיטה, פורק את נשקי בזמן שהוא מפשיט את עצמו.
אני מעל קוקי, מביט לו בעיניים, ידי משני צידי ראשו. הוא יפה. הוא ממש יפה, פשוט מלאך.
הוא מביט בי בחיוך ארנבי עם שפתיים ורודות ולחיים סמוקות. אני אוהב את המבט הראשון לפני הסקס איתו, זה תמיד טהור ועדין, זה כמו השקט שלפני הסערה התרוממתי ממנו עדיין יושב עליו.
"אפשר אממ שאני היום אהיה טופ? מזמ- אני תפסתי את הפה שלו מונע ממנו לדבר.
"אתה יודע מה קורה שאתה שואל את הדברים האלה.." אני אומר לו ושולח לו חיוך שטני. אני מוריד את החולצה בתנועה חדה ושולח יד לחומר הסיכה והאזיקים.
" הו לא אתה לא-" קוקי אומר לי כמבין עניין, פוער עינים על האזיקים.
"ומה תנסה לעשות, לעצור אותי?" אני שולח לו מבט עם גבה מורמת ואוזק אותו בשתי ידיו אחת לשניה. מובס, הוא מסתכל ובוחן כל צעד שלי ומכין עצמו נפשית לנורא מכל.
"אז... מה כדאי לעשות קודם" אני שואל כאילו אני מצפה לתשובה. קוקי יודע שאני אתחשב ברצונות שלו.. פשוט...בדרך המרגיזה יותר.
אני חושב בקול רם בזמן שאני מחכך את ישבני באיברו שמפעם לפעם נהיה יותר נפוח ומוצק ( הוא יושב מעל ג'אנקוק ו"רוכב" אחורה וקדימה, קוקי ערום וטאה לבוש) . "אהה דיי נווו~" הוא מתלונן.
"מה אמרתה?" אני מתגרה.
"נו תזיין אותי כבר!" הוא צועק ואני מגיב:
"אווו מישהו פה במצב רוח"
אני יורד ממנו ומתחיל להתפשט. לאט לאט. לכל איבר יש את הזמן שלו. אני קשה, ומת להוציא את הנוזל החם שלי בתוכו.. אבל עוד רגע. לא עכשיו, אני צריך לגרום לסבול קצת. "תגיד אהה" אני מסמן לו לפתוח את הפה ולעצום עיניים. קוקי מציית, בזמן הזה לוקח את חומר הסיכה ושופך לו לפה כמות נכבדת.
"עעיהה מעע עקה עוקה!?" (=מה אתה עושה?!) אוי איך שאני אוהב את הפרצוף הזה, מבולבל וחסר אונים. "שששש תמרח אותי" ואני מצביע על איברי המנופח ומחייך חיוך שטני. ושוב, בחוסר אונים הוא מציית. יורד על ארבע ומורח אותי עם פיו במלוא התשוקה. למרות הטעם המגעיל של חומר הסיכה, ניתן לראות את הנאתו. הוא גונח לתוך המציצה, למעלה למטה במחצית הסיבוב, מוודא שאני מרוח היטב, הרי זה יעזור לו אחר כך😎. הוא עושה את זה כל כך טוב שאני משעין אחורנית את הראש עוצם עיניים "אהה כן~" נהנה מגלי אורגזמה מושלמת. "דיי מספיק. למיטה" אני מצווה עליו.

הוא עולה למיטה ומשלב רגליים, מוכן לפעולה הבאה. אני מתקרב אליו ולוקח את ידיו האזוקות ומשחיל את ראשי בינהן, אני נשען לגב המיטה. כשהוא מעלי, אני משעין את ראשי אחורה כדי לוודא שידיו לא יברחו לשום מקום. "קדימה לך על זה" אני עוצם עיניים ומחכה לפעולה. קוקי נוהם. הוא שונא את זה, אבל מציית. הוא מכוון את חורו למיקום הנכון ומתחיל לדהור "אהה~ ט-אהה" גלים מפוצצים חשמל עברו לי בכל הגוף נשימותינו נעשו כבדות ומפעם לפעם הוא גם לכסן את עיניו כי רכב עלי ופגע בנקודה שלו בעדינות.
"תגביר מהירות" אני אומר לו חסר סבלנות מהאיטיות שהפגין.
-אין תגובה-
"מהר יותר" אני מצווה עליו עם מבט מבולבל. תוך גניחותיו הוא הוצא חיוך שטני מודע לכך שהוא מתגרה בי חזרה.
הוצאתי את ראשי מאחיזתו והעפתי אותו אחורה, לא שובר את המגע שלי בתוכו.
"אמרתי מהר יותר!" אני מעליו מחזיק בידיו האזוקות מעל ראשו, ומפמפם מהר יותר, מספק את רצונותי. הוא כורך את רגליו סביב מותני ומעמיק את החדירה.
"אהה~ כ-כן" הוא מסנן. הוא פותח את הפה בהתנשפות ואני מנצל את ההזדמנות למלחמת לשונות נוספת, רק שהפעם ידע מראש שהוא הולך להפסיד, נתן לי לחקור כל פינה בפיו החם שלפני שניה עטף את איברי. לאחר נשיקה ארוכה אני יורד ללסתו, נושך ומוצץ בעדינות אך מספיק חזק כדי להשאיר חברבורות וורדרדות עליו.

אני 'נושך את דרכי' לאורך קוביותיו עד גמישות גבי המירבית משאיר חברבורות ורודות, אדומות, כחולות ואף סגולות, מסמן שהוא שלי, הטריטוריה שלי. רק שלי.

בזמן שקוקי גונח בשיגעון הוא אומר "עוד בבקש-" הוא גונח החוצה בתלונה. מוכן לנורא מכל. אני לא מבזבז זמן. אני שולח את ידי לצווארו, חונק אותו בחוזקה ומחדיר חזק, פוגע בנקודה שלו שוב ושוב, שולח את המלאך שלי חזרה לגן עדן. קוקי מקער את גבו מההנאה, מגלגל עיניים ונושך שפתיים כדי לא לגנוח חזק מידי "תוציא את זה, תאמר איך קוראים לי" אני אומר בקול נמוך וסקסי נועץ את מבטי ביצירת המופת שממולי. "טאאהה - העהעע!!" אני מחדיר יותר עמוק בכוונה .
"לא נכון" אני מפציר בו לומר את הכינוי שאני הכי אוהב.
"אאה דאדיי~~" אני קרוב, החדירות שלי נעשו חלקלקות וחלשות
"אההה פ-אק!" גמרתי בתוכו.

מתנשף הרמתי אותו בסגנון נסיכה למקלחת
"למה לא הרשתה לי להיות הטופ טאה טאה~"
כי אתה פאקינג חמוד זה למה
"אמממ לא יודע, סתם פשוט זה מרגיש לי מוזר".

יונמין Royallity | BTSWhere stories live. Discover now