🔞אפיסודיון תשיעי - מאוהבים מעל הראש

314 16 2
                                    

**אפשר לדלג על התוכן המיני עד שאסמן**

נאמג'ון POV
###פלאשבק###
"צא למטווחים" ג'יני היאנג אומר לי ופונה לאמבטיה.

וואט דה - לכל הרוחות ג'יני מה עובר עליך?!
אני יצאתי בעצבים מהחדר, טורק את הדלת שאחרי. במסדרון גיליתי שחסר לי כמה דברים אז חזרתי הביתה, כשפתחתי את הדלת התנגשתי בוואזה שלידי והיא כמעט נפלה. לא כל כך שמעתי את זה אבל ככל שהתקרבתי לחדר השינה אני מתחיל לשמוע רעשים מוזרים
-בזזזזזזזזזזז זזזזזז בזזזזזזזזזזז-
ג'ין גם גיי?! 😲 או וואו. הרגשתי את המכנס שלי מתהדק רק מהמחשבה שיש לי סיכויי עם האהוב שלי אבל אז:
"אההה~ ג'וני~~" הוא גנח מהאמבטיה.

הוא חושב עלי!? המכנס שלי התהדק עוד יותר. כבר לא יכולתי לצאת, הייתי חייב לטפל בעצמי. התקרבתי לקיר האמבטיה מבחוץ כדי לשמוע את הגניחות המתוקות של ג'ין, שולח את ידי לאיברי, ומתחיל לעסות בעדינות, ונהנה מכל רגע.

אחרי כמה רגעים הרגשתי איך הדופק שלי עולה והגברתי את הקצב
"ממממ~" גנחתי לתוך ידי השניה שחסמה את הפה מלעשות עוד רעש.
גמרתי בתוך מפית ניר.

כשגמרתי, יצאתי מיד מהחדר והסתובבתי במסדרון איזה חצי שעה וחזרתי הביףיתה.

כשנכנסתי חזרה ראיתי את ג'ין כבר ישן שינה מתוקה. אוייי כמה שרציתי לקפוץ עליו!!!!

######סוף פלאשבק######

ג'ימין POV

"מממנ~ תגרום לי" אני אומר לו בחיוך שטני, וחופן את עורפי.

הוא מסתכל עליי בעיניים מלאות תאווה, כאילו לא אכל שנים. התקרב אליי והתנשקנו, לא בעדינות, כבר עכשיו זה היה מלא תשוקה ואהבה, הוא חיכה לזה, וגם אני וככה חלקנו את נשיקתינו הראשונה, טוב אחרי התאונה המביכה שלנו.

הוא נשק לי את עצם הלחיים, יורד בנשיקות פרפר עדינות לאורך הצוואר.
"ממ- אה!~" אני פולט, הוא מצא את הנקודה ההמתוקה שלי.
אני מושך את שערותיו מהעורף ומחבק אותו קרוב אליי, והוא מתחיל למצוץ בעדינות את הנקודה.

"אההה" אני מתחיל להתנשף, דיי ברור שאפשר לראות מבחוץ את החבילה הנפוחה שלי.

הוא התרחק קצת וכפתר את החולצה שלו, לא מוריד את מבטו ממני, ואני עוקב אחרי כל כפתור, מחכה ליופי המלכותי. אין מה לעשות... הפכתי למעריץ מספר אחד שלו.

כשסיים להוריד את החולצה שלו, הוא גלגל אותה
"אוהב את מה שאתה רואה?

"הממ הממ, מאוד" הנהנתי בחיוך, וואו הוא באמת יפה חשבתי לעצמי ונשחתי את שפתי. עצמות הבריח המחודדות שלו גורמות לי תאווה. מותניו הדקות.... ושרירי המפשעה האלכסונים שלו בולטים. פשוט מושלם. הייתי רעב אליו כמו אוויר לנשימה.

יונמין Royallity | BTSWhere stories live. Discover now