אפיסודיון שישה עשר - גלגל מתהפך

96 9 35
                                    

יונגי POV:

"קים סיאוק - ג'ין" אמרתי בחדות. לא האמנתי שיד ימיני יבגוד בי ככה. בטח שלא בקשר לאיו שאני מנסה למצוא אותה כבר הרבה זמן

"מלכי" הוא ענה בצייתנות. חסר לו, אחרת הוא יצטער על זה. גופו היה מדוגם וזקוף, הוא היה נראה גאה במעשיו אבל גם מודע למציאות.

" אני מניח שאתה מודע למה אתה נשפט "
נהמתי עליו, הוא ואני היינו היחידים בחדר אז הרשיתי לעצמי להגיב כך.

" אני יודע מה אתה  חושב" הוא הבהיר.

"ובכן ספר, פרט הדגם והסבר".

"איו ברחה, בסיוע של השודדים ובסיועי, עד לא מזמן היא הייתה בביתה הישן, עוסקת בחקלאות כמו בצעירותה.-"

הדם שלי רתח. איך הוא יכל לעשות לי את זה!?

" והיום סוס סיפר לי כי היא נעדרת, כלומר נחטפה כי בביתה נמצא רק דם על הרצפה. אני יודע שזה לא אתה מלכי, אני בטוח בז-"

"חתיכת בן זונה!!" רעדתי מעצבים יכולתי לרסק את גולגולתו בעזרת נקישת אצבע אחת.

היטחתי אותו לקיר, חונק אותו בעזרת זרוע ומשתק אותו במקום בעזרת השניה.

" אתה מוזמן לקרוא לי איך שאתה רוצה, לעשות לי מה שאתה רוצה. אבל דבר אחד תדע מלכי, הייתי ואני עדיין נאמן לך. יש עקבות דם שפונות מערבה. יש מצב שהיא קרובה לממלכת פארק-"

פארק... ממלכת פארק איך שכחתי ממנו??

" פארק?" מלמלתי והירפתי מאחיזתי בו

"ואם מישהו ידע להגיע אליה, הוא כנראה יגיע אליך...דרך ג'ימין הוד מעלתו"

התהלכתי בחדר בפסיעות רועמות שהרעידו את רצפת העץ.

עצרתי לרגע. למה הוא עזר לה מלכתחילה?!

"הוד מעלתו? הוא לא המלך שלך...?"

" הוא יהיה בקרוב" הוא ענה לי עם חיוך.

"אני עזרתי לאיו כדי לשחרר שלוש אהבות נכזבות: של איו ושלך, שלי ושל נאמי ושלך עם ג'ימין כבודו"

" טוב אני שמעתי מספיק קופידון" רטנתי לעברו וקראתי לשני חיילים שיקחו אותו לתא נייד.

דרך ג'ימין אתה אומר הא?

♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
אבא של יונגי POV

(שכחתי את השם שלו לול)

התעוררתי במיטה הרעועה שלי, במיטה לצידי הבחור הזה שהיה יד ימיני כאשר הממלכה עוד הייתה שלי... הוא לא משהו מיוחד אבל הוא בהחלט יעיל.. אני מניח.

אכלתי עז שחוט מאתמול ששימרנו במלח והשארתי קצת לדביל.

ירדתי למרתף כדי לראותה מה שלום הזונה.

יונמין Royallity | BTSWhere stories live. Discover now