אפיסודיון רביעי - גרררררררררר!!!

193 12 4
                                    

זה היה כבר צהריים, שמש חמה ביצבצה בין החלונות המכוסים בווילון ארגמן ממשי טהור.

יונגי POV
"טוב אז מוכנים?" שאלתי אותו בזמן שהוא עומד מול הארון שלו, מתלבט בחליפות שבחר. יש לו עמידה של רקדנית, אין ספק שהוא התאמן בעבר. עיני עקבו אחרי הפס המשורטט במורד גבו, מעריצות כל מילימטר במלאך שלפני, רגליו מתרברבות אחת בשניה מתוך תהייה במה יבחר. עיני עולות חזרה במעלה גבו רק שהפעם אינן חוזרות לעורפו, פשוט עוצרות בישבן. טוב זו אלוהות בפני עצמה! אני חושב לעצמי ומחזיר מבטי לעורפו במטרה לתפוס את עיניו כשהסתובב. הוא אינו מביט בי, הוא בוהה בחליפה ושקוע במחשבות. ידו האחד משחקת עם שפתו התחתונה והבשרנית בזמן שידו השניה מחזיקה בחליפה על קולב.
"עדיף שלא, נכון?"
הוא שואל, אני לא עונה אין טעם בכך.
"טוב! אם היו לי עוד אופציות לא הינו יוצאים מכאן בחיים!" הוא אומר מחוסר שביעות רצון וקצת הלצה, ברור היה כי הוא לא היה מרוצה מהמלתחה שלו. יטופל. אל תדאג אמרתי לעצמי. יצאת אחריו, וראיתי איך הוא מסמן לאחד העוזרים שיסחוב לו את המזוודות. העוזר החמיץ פנים, גימין התעלם, אוי אלוהים אם אחד מהמשרתים שלי היה מעיז לעשות את זה ראשו לא היה נשאר מעל כתפיו .
יצאנו לכרכרה, שאר העוזרים העמיסו את חפציו ויצאנו לדרך: אני, העגלון והמלאך שמימין לי.

......................................................................

קוקי POV

יצאנו מהבית אחרי מלקחת חמה... וגם קצת מזמוזים..
"אנחנו מאחרים כבר כמעט בשעה!" אמרתי מתנשף מהריצה. "טוב אני לא מתחרט על כלום" הוא אמר לי ושלח אליי חיוך שטני, החיוך היחיד שלא נתן לי מנוחה.
הגענו לנקודת המפגש וראינו את סוס רותם את סוסו ( לול.. סוס רוכב על סוס...🤣) "אז החלטתם להגיע בסוף?" הוא שאל מבלי להביט בנו.
"כן טוב אממ-"
"הזדיינו, תמשיך" טאה קטע אותי ואמר בפנים חסרות הבעה כאילו כלום לא קרה לסוס שימשיך בהסברת המשימה. פני הפכו לאדומות בן רגע, וטאה רק חייך לעצמו.
בן של אלף זונות חשבתי לעצמי, והמשכתי להתפקס בתדריך. "טוב אז יוצאים " סוס קרא ועלינו על שלושה סוסים לעבר מוקד הפיגוע.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ג'ימין POV

אנחנו יושבים בכרכרה מפוארת ומבושמת היטב. הדרך לא ישרה ומלאה מהמורות, בכל קפיצה קטנה של הכרכרה שיערו של יונגי קופץ ביחד איתה, אני מתערב ששיערו אפילו יותר רך ונעים ממה שהוא נראה.

 הדרך לא ישרה ומלאה מהמורות, בכל קפיצה קטנה של הכרכרה שיערו של יונגי קופץ ביחד איתה, אני מתערב ששיערו אפילו יותר רך ונעים ממה שהוא נראה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
יונמין Royallity | BTSWhere stories live. Discover now