ג'ין POV"עוף ממני, אין לי זמן אליך"
מה הוא עושה?! זה לא הזמן בבקשה שילך! אני לא מסוגל!
"למה!?" הוא שאל אותי, הפציר בי לתת תשובה."לא עכשיו. יש לי משימות. ואגב, אנחנו חייבים להישאר בחליפות שנקבל כל יום, עד שהאורח של הוד מלכותו יעזוב." עניתי לו, מנסה להסיח את דעתו כדי שאוכל להשתחרר מאחיזתו. אך לצערי התפיסה שלו בידיי רק התאדקה.
"שחרר."
"לא." הוא ענה לי בחדות. לא יכולתי לסבול אותו מעלי, הרגשתי איך הטמפרטורה שלי עולה במורד בטני, ואת המכנס נמתח במקצת.
"טוב נו תפסתה אותי, אני צריך לאונן." עניתי, בתקווה שיגעל ושיעזוב אותי בשקט.
"ו..?" הוא הביט בי בבוז, והוסיף: "למה לי לעזוב אותך?"
התעצבנתי, הוא לא יהרוס את מלאכת העבודה שלי ושל איו. זה לא יקרה.התחלתי להתנשף, ונעצתי בו את מבטי, האחיזה שלו השתחררה, התרוממתי, מצמצם את המרחק בנינו. הוא התרמם איתי והחל ללכת אחורה, התאמתי את צעדי לשלו והמשכתי לצמצם את פער המרחק בנינו, לא מסיר את עיניי האפלות משלו. הוא נתקל בקיר, התקדמתי עוד כמה צעדים לעברו, האף שלי פגש בשלו, כמעט איבדתי שליטה.
"צא למטווח" הוריתי לו ופניתי לעבר האמבטיה כאילו לא קרה כלום, אני לא רוצה ללכלך את החליפה הזו אז עשיתי מקלחת זריזה בזמן שאני מטפל ב"בעייתי" וחיכיתי.
שמעתי את הדלת נטרקת, זה היה הסימן שלי. שלחתי את ידי לכיוון איברי הנפוח. "אהה~" פלטתי. זרמי חשמל עדינים עברו במורד גבי.
המשכתי בתנועות עדינות למעלה ולמטה. הדופק שלי עולה במקצת בכל תנועה של ידי. "אוח~ נאמג'וני~" גנחתי בקול בכייני, אני לבד בבית, למי אכפת? (לי אכפת יא חרמן קטן)
נדמה לי ששמעתי רעש מוזר מהדירה,(הממממ.. האומנם?😎) עצרתי לכמה שניות כדי לראות אם הרעש ממשיך, והמשכתי בעיסוקי. פתחתי את אחת המגירות שנמג'ון אף פעם לא פתח, כי הוא יצור מבולגן למדי, והוצאתי דילדו רוטט ורוד (אוללה👩🎨). (כבר לא אכפת לי מתקופת הזמן אוקי?! זה פשוט טובבבב🤗) הרעש של המכשיר מילא את חדר האמבטיה ואליו הצטרפו הגניחות שלי, שנעשו יותר ויותר צעקניות עם הזמן, כיוון שהכנסתי את הדילדו לחורי, מעסה אותו בחדירות מהירות.
"ממנ- פאק!" אני גונח ופוער את פי בגלל שנגעתי בנקודה המתוקה שלי. אני מגביר קצב ומעלה את העוצמה של הדילדו.
כולי רועד. האורגזמה הזו יותר חזקה מהאחרות,
אוו ג'וני מה שאתה יכול לעשות לי לפעמים... חשבתי לעצמי.עוד כמה חדירות וזהו, אגיע לפורקן."אההההה!" פלטתי החוצה נוזל חם ודביק והטחתי את ראשי לאחור, מתנשף, הוצאתי את הדילדו וניקיתי אותו כמו את הקיר, במים הזורמים. סגרתי מיד את הדילדו וטחבתי אותו למגירה שוב. כשיצאתי מהמקלחת הבטתי לאחור אם השארתי משהו לא כשורה.
"סוף טוב, הכל טוב" נאנחתי וסגרתי אחרי את הדלת אחרי. עטוף במגבת יצאתי לחדר השינה, מחזיק בידי את החליפה האדומה ומתמהמה עם הלבישה.
גם ככה ג'וני יגיע רק בעוד חצי שעה, אני לא חייבת להתלבש בכלל תהיתי. ועם זה וכמובן עם בוקסר, נרדמתי לי על המיטה. אין טוב יותר מיום כזה, נחמד, נעים כזה.. פשוט שקט.
YOU ARE READING
יונמין Royallity | BTS
Romanceמה קורה שהממלכה שלך קורסת? מה קורה שהקיסרית בוגדת בקיסר הגדול ביותר במזרח? ומי זה סוס פרא? כותבת חדשה🤗 יונגי בתור מלך האמפריה הגדולה ביותר עם חטא אסור ג'ימין בתור מלך צעיר ביותר חסר נסיון, שסופג את כל חובותיו של אביו נמג'ין הם מצביאי צבא (ג'ין רב...