Pune melodia asta cat citesti: The Chassemokers and Bebbe Rexha Call me
Dupa ce am scapat, cu chiu cu vai, de raceala, si de asa zisa amanta a Emmei. Am avut neplacuta surpriza sa constant intr-o zi, ca Emma era cea care racise, acum.
- Emm? Am spus, intrand in bucatarie. Emm? Am repetat, asezand puga de cumparaturi, pe blatul de bucatarie. Mi-am pus un pahar cu apa, si am tras aer in piept. M-am uitat la ceas si am inceput sa aranjez lucrurile pe care le cumparasem. Apoi m-am indreptat spre dormitor.
- Hei! Am spus cand usa baii s-a deschis aratandu-mi o Emma cu parul ud, avand pe ea doar un prosop alb de plus.
- Hei a spus, deschizand usa dormitorului.
- Nu ma iei in brate? Am intrebat privind-o cum se imbraca.
- Sunt uda! A spus stranutand.
- O! Cineva e scorpie pentru ca a racit? Am spus pitigaindu-mi vocea.
- Nu sunt scorpie! S-a aparat ea bagand in priza feonul. Si in plus am racit, pentru ca cineva, mi-a dat raceala.
- Ti-am dat raceala, pentru ca cineva dorea prea mult sa o sarut! Retii? A pornit feonul, dandu-si ochii peste cap la mine. I l-am scos din priza, asezand-o pe pat.
- Hei! A zis ea stranutand, si ripostand.
- Poftim, am spus intinzandu-i un hanorac de-al meu.
- Mersi! Am privit-o cum isi trage hanoracul pe cap.
- Vin-o aici! I-am spus batand un loc liber de langa mine, pe pat.
- Andrei! A spus asezandu-se.
- Lasa-ma mai intai sa te usuc pe par, da? Am intrebat pornind feonul. Ea a suras dand din cap, in semn de afirmatie.
- De ce ai vrut sa imi usuci tu parul? M-a intrebat in timp ce o inveleam in paturi.
- Vrei sa pornesc centrala? Tremuri mai rau ca o piftie. Am spus sarutand-o pe frunte.
- Sunt bine! A mormait ea de sub paturi.
- Ba pe naiba, bine! Am spus pornind centrala. Eu merg sa iti fac o supa fierbinte, bine Emm? Incearca sa dormi.
*
- Emma trebuie sa le iei! Am spus eu aspru punandu-i doua aspirine in palma.
- Pleaca! Vreau sa dorm! A spus aruncand pastilele pe noptiera, varandu-se inapoi in paturi.
- Macar bea ceaiul si mananca putin! Nu ai mancat nimic! Am spus ridicand de paturi, pentru a-i vedea capul.
- Nu! A marait, tragandu-mi patura din maini, ascunzandu-se din nou.
- Emma, te porti ca un copil! Am spus asezand cana pe noptiera.
- Sa vezi ce copil o sa vezi tu, cand o sa mai ceri sa fac dragoste cu mine, sau sa ma saruti! A spus din ascunz atoare.
- Emma, esti alba ca varul. Tremuri toata, esti transpirata ca naiba, si arzi ca lava vulcanului Vezuviu. Si imi spui sa te las? Am tipat, tragand paturile dupa ea.
- Exagerezi! A scancit, incercand sa se acopere din nou.
- Ba nu! Fac prinsoare ca te doare gatul, de asta nu vorbesti, iti lacrimeaza ochii, de asta ii ai rosii. Nu te poti opri din stranutat si te ia cu friguri. Si te doare si capul. De asta vrei sa dormi. Am spus cautand cateva haine in dulap.
- Asa si? E o amarata de raceala! Nu un virus mortal, care ma poate ucide. Asa ca stai potol! De cand ai devenit atat de enervant! A spus suflandu-si nasul.
YOU ARE READING
Emma
De TodoCu totii vom descoperi acum, sau mai tarziu, unii mai repede, altii mai lenesi, vor vedea mai incet decat restul lumii, acea persoana deosebita care le va da viata total peste cap.