Úvod

825 34 4
                                    

,,Jung,do ředitelny. Hned!" Chlapec s černými vlasy se vydal směrem do ředitelny. ,,Zase ty? A kde je ten druhej?" ,,Nevim a má jméno."  Zavrčel Hoseok. ,,Přestaň nebo volám rodičům." ,,Žádný nemám." Odprsknul a obrátil pohled.

,,Dobrá,tohle bylo naposled co jsi šikanoval Park Jimina,je ti to jasný? Chodí to sem hlásit skoro každý den. A teď vypadni." Hoseok jen protočil očima a vyšel ven. Všichni se na něj jen s hrůzou podívali a pak se otočil. Tohle Hoseoka bavilo. ,,Hoseoku!" Zakřičel Taehyung.

,,Co je? Kde jsi byl vole?" ,,Sorry brácho,nějakej kokot mě po cestě zdržel kvůli letáku." Hoseok jen kývl a dodal: ,,Jo a byl jsem u ředitele,zmrd mi vyhrožoval." ,,Aish,kokot." Oba dva se zasmáli,ale přestali když uviděli hnědovláska jak si kráčí do třídy.

,,Aww,Jungkookie je dneska vyparáděný." Řekl Taehyung. Chlapec se otočil a zamračil se. ,,No jen počkej, s tebou si to chceme vyřídit." Hoseok k Jungkookovi přišel a chytil ho za límec. ,,Ale copak? Budeš plakat?" ,,B-baví tě to? Hoseoku?" Zeptal se Jungkook.

Hoseok se k němu přiblížil a zašeptal: ,,Baví,králíčku." Pak Jungkooka udeřil a Taehyung ho poté kopl do břicha. Jungkook tam ležel bezmocný a držel si břicho. ,,Jdem,Tae." Řekl Hoseok a společně s Taehyungem odešli.
Jungkook začal vzlykat skoro až křičet.

Po asi chvilince přišel kluk s šedočernými vlasy. ,,Kookie!" ,,Y-Yoongi.." ,,Co ti zase udělali?" ,,Z-zbili mě.." Yoongi se otočil a viděl ty dva jak se usmívaj. ,,Vy zmrdi.." Vydechl Yoongi.
,,Kookie,neplakej jsem tu s tebou. Pojď,odvedu tě na ošetřovnu." ,,D-děkuju,Yoongi."

Když vešli do ošetřovny přivítal je milý doktor. ,,Dobrý den pane Seokjine,tady vám nesu mého kamaráda,jedn-" ,,Spadl jsem a nějak se zranil." Jungkook Yoongimu skočil do řeči. Nikdy to nechtěli nebo spíš neměli říkat jinak by dopadli ještě hůř.

,,Dobrá,postarám se o něj. Děkuju,že jsi ho přivedl." Yoongi kývl a zamával Jungkookovi.









,,Aiish,Hoseoku." Oba chlapci byli v jednom klubu pro gaye. Ano jsou na kluky,ale skoro nikdo to neví. ,,Hele,Hoseoku není to náhodou Park?" ,,Mm,kde?" ,,Támhle u tyče." Jimin pracuje jako striptér,protože nemají moc peněz tak musí vydělávat.
,,A jo,Park je děvka." Zasmál se Hoseok.

,,Hej,Parku pojď sem." Křikl Taehyung a Jimin k nim přišel. ,,T-Taehyungu? H-Hoseoku? C-co vy tady?" ,,No co my tady? Spíš co ty tady?" Zeptal se Hoseok. ,,Hele,Parku dám ti třicet dva tisíc wonů a oprcám tě. Co ty na to?"
,,Ou ou Taehyungu,ty tygře." Usmál se Hoseok.

,,B-beru." Řekl Jimin. ,,No tak pojď do toho pokoje,kurvičko," Jimin jen sklopil pohled a popotáhl nosem. ,,díky Hobi,tak v pondělí."
,,Čus,užívej,Parku." Hoseok se poté vydal domů a šel hned spát.

ahojj mam tu novy pribeeeh. snad se vam bude libiit 🥺❤❤❤

Bully (Sope/Vkook)Kde žijí příběhy. Začni objevovat