9.

433 19 0
                                    

Taehyung

Bojovka skončila a byla to docela zábava. Šli jsme se vysprchovat a pak šli do chatky. Políbil jsem Kooka na vlasy a ten jen zčervenal. Vešli jsme dovnitř a... Viděl jsem jak Hobi hladí Yoongiho na vlasech a ten mu spí na klíně k tomu Yoongi usnul!

,,TAK A JUNG HOSEOKU,VYSVĚTLUJ!"
Musel jsem zařvat a hned se mi dostala odpověd. ,,Drž hubu,Yoon spí."
,,Yoon?" Kluci vypadali stejně překvapeně jako já.
,,Vy spolu...?" Naznačil jsem,aby pochopil. Jen zakroutil hlavou a řekl:
,,Jdu se vysprchovat."

Kývli jsme a viděli Yoongiho mrkat,protože už neleží na Hoseokovo klíně. ,,Čau Yoongi." Řekl jsem. No přes tu dobu jsme se skamarádili takže asi tak. Navíc vim,že Hoseok je do něj blázen a on taky.

Yoongi pozdravil zpátky a zase si lehnul. To je spáč. Jak vidim tak je asi večerka a Hoseok je stále v prdeli. Yoongiho? Musel jsem se usmát a i ušklíbnout. Za chvíli přišel Hoseok zhasnul a ulehl do postele.

,,Tae..." Slyšel jsem známý hlas. ,,Copak,Kookie?" ,,Já...Chci tě.."
,,Teď? Jako můžu si tě vzít i na nástupu,ale teď?" Jen kývl a já šel k němu do postele.

Aish kurva nad náma je Jimin.
,,Ale budeš potichu,ano?" Kývl a začal mě líbat.

Hoseok

Do prdele už tu ležim půl hodiny a nemůžu usnout,protože Taehyung šuká Kooka a ten nemůže být zticha.
No,jsem asi jedinej kdo je tu vzhůru z těch dvou dalších kluků.

A kurva já si zapomněl ve sprchách moje špinavý boxerky. Co teď? Očuchá je nějakej dědek nebo vedoucí? Ach ne fuj,jestli na to budu myslet tak se zebleju.

A hele Kook už je zticha tak ho asi Taehyung vyřídil natolik,že hned usnul. Ts a já tu jsem ještě panic. Zajímalo by mě jestli je Yoongi taky panic. Určitě je vždyť vypadá tak nevinně.

Ale jednou nevinnej nebude. Pomalu se mi začali zavírat oči a já tedy usnul.

Yoongi

Ach,zase ráno. Dneska jdem do bazénu kterej tu tábor má a ješte tři dny a jede se dom. Nesnášim vodu a už vůbec ne plavání. Vzal jsem si nějaké černé plavky a vyšel s ručníkem z chatky.

Hoseok má na sobě oranžové plavky a jsou mu vidět krásně břišáky. ,,Kurva.." Zašeptal jsem. ,,Co kurva?" Vylekal jsem a podíval se na danou osobu. Jimin.

,,Jimine! Víš jak jsem se lekl?" ,,No vim a proč to kurva?" Ten malej ďáblík mě bude škádlit,jo? ,,Neře-" ,,Hoseok v plavkách k tomu jeho břišáky,je to tak Min Yoongi?" ,,Ty zmrde." Jimin se začal smát a skočil do řeky.

Já jen seděl na trávě ve stínu a pozoroval ostatní. Hoseok právě vylézal z vody. Mokrej a šel zrovna ke mě. Kurva brzy se asi udělám jen z toho pohledu na něj. ,,Pojď do vody,Yoongles." ,,Ne." ,,No taaak~"
Zakroutil jsem hlavou a než jsem vstihl něco říct,vzal mě do náruče a hodil mě do vody.

,,Ty magore!" Hoseok se začal hlasitě smát a kluci taky. Musel jsem se pousmát. Vylezl jsem a s klukama jsme si sedli na ručníky. ,,Ah,je to tu skvělý." Řekl Kook. Všichni kývli až na mě. Očkem jsem zahlédl jak Taehyung hladí Kooka po zadku.

,,Hej, vy nadržení králíci stačilo,že jsem vás slyšel v noci tak ho tu nemusíš hned prstit." Oba dva zčervenali a Taehyung se poškrábal na zátylku. Jsme dobří kámoši takže jsem v pohodě.

,,Takže jsem nebyl jedinej kdo to slyšel." Řekl Hobi. ,,Nebyl,no."
,,A co,Kookie? Byl dobrej?" Zeptal se Hoseok a Jungkook ho plácnul přes rameno. Všichni jsme se začali smát.

,,H-Hoseoku?"

Bully (Sope/Vkook)Kde žijí příběhy. Začni objevovat