Třetí osoba
Dvě holky přišli k chlapcům a jedna se zeptala: ,,H-Hoseoku? Netancoval by jsi se mnou dnes večer na diskošce?" Řekla a začala se červenat.
Hoseok se jen zamračil a odpověděl: ,,Kolikrát vám mám říkat,že KURVA NEJSEM NA HOLKY A VŮBEC NE NÁ VÁS TŘI!" Hoseok na ně zařval a ony se rozbrečely. Nejvíce ta jedna,která se ho zeptala.Hei z dálky jen pozorovala ten děj a zakryla si obličej. Hoseok si plivnul na zem a prohrábl si vlasy. Jimin,Jungkook a Taehyung šli zase do vody. Hoseok tam byl jen s Yoongim.
,,Yoongi?" Hoseok prolomil ticho a poškrábal se na zátylku.,,Hm?" ,,No,mám menší prosbu," Yoongi jen nadzvednul obočí a čekal co z něho vyleze. ,,sedneš si na mě?"
Yoongi vykulil oči. ,,J-jako jak?"
,,Na klín. Prosím." Yoongi tak udělal a sednul si na jeho klín. Teď si uvědomil,že měli na sobe pouze plavky.Hoseok
Mm,kurva rád bych do něho teď a tady zasunul. Do prdele asi se mi postavil,cítim to. ,,Um...Hoseoku? Cítim něco...Tvrdýho?" Ne ne ne ne ne. ,,Vidíš? Tohle mi děláš." ,,A c-co jako?"
,,No,podívej se dolů." Yoongi byl překvapený. ,,Hoseoku..." ,,Yoongi..."
Byli jsme u sebe hrozně blízko. Najednou někdo zakřičel. ,,DO PRDELE TO BOLÍ!" Jen jsme viděli jak odváží nějakýho chlapce pryč,nevíme proč,ale ten zmrd mi zkazil moji chvilku.
,,Tak já už asi půjdu do chatky,jsem unavený." Řekl Yoongi a já kývl. Do prdele furt mi stojí. ,,Hej! Jimine!" Zařval jsem. Ach,co to dělám.
,,Ano?" ,,Pojď se mnou." Chytl jsem ho za ruku a táhl ho ke sprchám.,,Vykuř mi." Jimin vykulil oči. ,,C-co?"
,,Říkám,vykuř mi. Dělej,bolí to." ,,Proč já?" ,,DĚLEJ." Co to děláš,Hoseoku?
Jimin mi stáhl plavky a hned viděl důvod. Vzal si ho celého do pusy a já se mohl zbláznit. ,,Mm,kurva.."Jenže jsem udělal chybu. Do sprch vešel Yoongi. Jimin přestal a díval se na něj stejným výrazem jako já. Yoongi vypadal zklamaně,poznám to.
,,Yoongi..." ,,Už..Musim jít.." Řekl a odešel rychlým krokem.,,Kurva! Všechno jen poseru!" ,,Hobi...Ty-" ,,Jo,miluju ho! Potřeboval jsem to,protože mi stál kvůli němu!" Chtělo se mi brečet,ale nechci být slabej.
,,Jdu se projít,dík za trochu pomoci."
kratka kapitolka na zaver ❤
ČTEŠ
Bully (Sope/Vkook)
Fanfiction(!Dokončeno¡) Na této škole jsou dva šikanátoři kteří neustále šikanují ostatní žáky ve škole. Jung Hoseok a Kim Taehyung jsou jejich jména. Jsou nejvíce zasedlí na dvoje kluky. Jednou se ale něco stane a vše bude jinak. Postaví se jim ti chlapci? N...