8.

455 21 0
                                    

,,Jako nevim kdo si to tu chtěl rozdat ve sprchách." Usmál jsem se. Taehyung se zamračil. A teď byla slyšet siréna, to znamená nástup. Kluci odešli a já tu byl s Yoongim. Yoongi ještě spal a když si uvědomim,že po mě jede tak se mi tomu nechce věřit.

Šel jsem se převlíct. Máme takovou skřín a každej má svojí část. Sundal jsem si tepláky a jako bych cítil něčí pohled. Otočil jsem se a viděl Yoongiho se zkouslým rtem. Hned obrátil pohled a tiše řeknul něco jako 'Do prdele'. Napadla mě jedna věc,která ho určitě dostane.

,,Hm? Do prdele? Tam ho chceš?" Yoongi byl určitě rudej až na zadku,protože jsem viděl jak sklopil pohled a do očí mu spadly jeho vlásky.
,,H-hobi.." Kývl jsem a vzal si na sebe volný čeřný triko.

,,Mám menší problém..." Nadzvedl jsem obočí a pak si všimnul. ,,Tak o čem se ti zdálo tentokrát? Že ti tvůj kamarád stojí pekně rovně." Usmál jsem se ani nevím proč.

,,Nechci ti to říkat.." ,,Ježiš,jednou se ti o mě zdálo a vim to,tak mi to můžeš říct...Nebo mi to řekne tvůj kámoš?"
Pohladil jsem ho přes látku jeho tepláků. ,,Počke- Ahh,ne."

,,Nějakej citlivej,ne?" Uchechtl jsem. ,,N-ne,Hoseoku přestaň." Poslechl jsem a přestal jsem. ,,Uznej,muselo se ti to líbit a teď ten sen,šup."

,,Zdálo se mi zase o t-tobě...Jak do mě-" ,,Přiřážim?" Přerušil jsem ho. Yoongi zrudnul. ,,Nečervenej se furt."
,,Hoseoku jsi to ty?" Zeptal se. ,,Proč bych nebyl?" ,,No chováš se jinak..Jseš hodnej."

,,Mám důvod." Řekl jsem a vstal z jeho postele. ,,A jaký?" Tak ten kluk si bude se mnou zahrávat. ,,To ti říct nemůžu nebo spíš nechci,vždyť nejsme ani pořádní kámoši."

,,Tak mi o tobě něco řekni." Kurva co mu je? ,,A co jako? Že žiju sám,mám jenom strýce kterej jen chlastá a bere drogy,jednou mě málem znásilnil? To chceš vědět?!" Musel jsem trochu vyjet,protože nemám moc rád mluvit o sobě a hlavně o mým strýci.

,,Omlouvám se..." Jen jsem si povzdychl. ,,A chceš....vztah?" ,,Samozřejmě."
Co si asi teď myslí,když jsem ho asi před několika minutama osahával.
,,No a,líbí se ti někdo Hoseoku?"

,,Jop." ,,Jaká pak to je dívka?" Zeptal se  trochu znechuceně. ,,Kluk." Odpověděl jsem stručně. ,,A mohu se zeptat kdo? Jimin? Nebo Kook...Ne vlastně ten je ve vztahu."
,,To je tajné." Řekl jsem. Přeci je to on kdo je můj vyvolený.

Yoongi kývl. ,,Ach,taky bych si přál vztah." Řekl Yoongi a ztekla mu slza. ,,Ty pláčeš?" ,,Uh..Ne,jsem v pohodě." ,,Yoongi,vím,že pláčeš...Nejsem nejlepší,ale můžeš mi říct co se děje."

,,J-já se zamiloval do někoho...K-kdo mě nikdy milovat nebude." Chápu ho.
,,Neboj,určitě bude." Vim to,přeci mi to Tae říkal. ,,M-můžu tě obejmout?" Kývl jsem a objal ho. ,,H-hobi,mám tě docela rád." Docela? Hehe.

,,Já taky a už neplač,jo?" Pohladil jsem ho po vlasech. Ach já se zamiloval.
,,Hobi,chybí ti rodiče?" ,,No,zvykl jsem si takže to neřešim." Yoongi jen kývl a zývl si. ,,Čas jít spát,za chvíli stejně přijdou kluci a udělaj zase-" Nedořekl jsem to,protože Yoongi mi spal na klíně.

Musel jsem se usmát a pohladil jsem ho po vlasech. ,,TAK A JUNG HOSEOKU,VYSVĚTLUJ."

Bully (Sope/Vkook)Kde žijí příběhy. Začni objevovat