<Time Skip>
Byla neděle a třída už nastupovala do autobusu na tábor. ,,Konečně týden bez rodičů!" Zařvala jedna holka. ,,Neřvi." Zabručel Hoseok. ,,Čus Hobi." ,,Zdar,Tae. Tak co? Těšíš se na týdenní smrt?" Usmál se falešně Hoseok.
,,Docela jo." Hoseok jen kývl a opřel se o okno. Do autobusu nastoupil Jungkook,Jimin a Yoongi. ,,Ahoj T-Tae." Řekl Kook. ,,Čau." ,,Hm? Taehyungu co to bylo?" Zeptal se Hoseok.
,,Hej,Kook je náhodou vpoho." ,,Opravdu?" ,,Jo,je mi ho líto."
,,Taehyungu ty to nevíš?" ,,A co jako?"
,,Vole Jungkook po tobě jede,ví to celá škola." Taehyung vykulil oči a otočil se na Jungkooka. Autobus se rozjel a tak se Taehyung otočil zpět.,,Yoongi hyung,já jsem tak zamilovanej.." ,,No jo,Kookie chápu tě," Yoongi se usmál. ,,tak se mu vyznáš na tom táboře." ,,A-asi jo."
Když dorazili na místo tak se rozdělovali do skupinek. ,,Jung,Kim,Min,Jeon a Park do chatky číslo sedm." Všichni vykulili oči a podívali se na sebe. ,,Ale-" ,,Žadný ale,Jimine jděte se vybalit už je skoro večer a bude večeře tak šup." Řekl učitel.
Chlapci se vydali do chatky a první co viděli byly dvě palandy a jedna normální postel. ,,Spim nahoře!" Zakřičel Jungkook a Jimin najednou.
,,Neřvěte." Prsknul Taehyung. ,,Promiň,T-Tae." Řekl Kook.Taehyung jen protočil očima a šel si lehnout na dolní palandu. ,,Budu spát na tý normalní." Řekl Hoseok. Všichni kývli a začali se vybalovat. Tři chlapci se bavili a smáli se,jenže Hoseok a Taehyung byli bez nálady. ,,Proč to musim být kurva já!" Řekl si Hoseok.
,,Hoseoku? V pohodě?" Zeptal se Yoongi. ,,Vypádam tak?" Pak do chatky přišel učitel a řekl ať si vemem džíny,protože je to první večeře. Když vyšli ven tak Hoseok zašeptal Taehyungovi do ucha: ,,Hej,Yoongi má docela dobrou prdel v těch uplých džínách." Taehyung kývl a ušklíbl se.
Hoseok k němu přišel a plácl ho přes zadek. ,,Ježiš,co děláš?!" Vyjekl Yoongi. ,,Sorry,máš v tom dobrou prdel nedá se tomu odolat." Yoongi zčervenal a otočil se zpět dopředu.
Po večeři se mělo jít do sprchy. Podle chatek. Byla řada na chatce číslo sedm. Tři chlapci se hrozně moc styděli. Hoseok a Taehyung se normálně svlékli,protože se znají už od malička tak jim to je jedno. Chlapci měli pohled na jejich velké přirození.
,,Co je? Jděte taky ne?" Řekl Hoseok.
Chlapci se svlékli a přikryli si své místo. Pak vlezli do sprch a viděli pohledy těch dvou. Hoseok si olízl rty a Taehyung si je zkousnul. ,,Jsem hotovej." Řekl Taehyung a Hoseok vyšel s ním.,,Ty vole viděli jste ten jejich pohled?" Zeptal se Jimin. ,,Jo,co to znamená?"
,,Nevim,Yoongi a Kookie co ty?"
,,Tae,s-se koukal n-na mě a k-kousal se do rtu." ,,Kookie se červená~" ,,Jimine!" Vyjel Kook a plácl ho po rameni. Jimin se zasmál. ,,Tak jdem.",,Večerka je v devět." Řekl Taehyung Hoseokovi. ,,Vole,kdo to vymyslel a budíček v půl osmý." Taehyung protočil očima. Kluci už byli skoro u chatky,ale slyšeli něco co je nechalo stát na místě a poslouchat. ,,Mm,ta Kookova prdel? Nejradši bych do něj zasunul,je kurevsky sexy." Řekl Taehyung se zkousnutým rtem.
,,Vole,to jsi neviděl Yoongiho. Prdel má tak dokonalou,že by tam moje péro pasovalo úžasně." Oba se zasmáli a chlapci venku zůstali nehybně stát.
,,C-co to právě říkali?" Zeptal se Jimin.
,,J-já..Radši jdem ať to není nápadný." Řekl Yoongi. Otevřel dveře a chlapci vešli dovnitř. Hoseok a Taehyung zmlkli a lehli si do postele.
ČTEŠ
Bully (Sope/Vkook)
Fanfiction(!Dokončeno¡) Na této škole jsou dva šikanátoři kteří neustále šikanují ostatní žáky ve škole. Jung Hoseok a Kim Taehyung jsou jejich jména. Jsou nejvíce zasedlí na dvoje kluky. Jednou se ale něco stane a vše bude jinak. Postaví se jim ti chlapci? N...