5.

507 25 3
                                    

,,Dnes se vybírají týmy." Ohlásil vedoucí. ,,Budou tři týmy. Vlci,Orli a Bizoni." Hoseok neposlouchal a jen koukal na Yoongiho zadek v těch teplácích. Přišel k němu a zmáčkl ho. ,,Wtf,co děláš?!" Vyjekl ale potichu.

,,Mm,nic?" Uchechtl se Hoseok. ,,Tak chatka číslo sedm jsou vlci!" ,,Jak jinak..." Vydechl Yoongi. ,,A máte odpolední pauzu."  Všichni šli do chatek už bylo totiž po obědě. ,,Kooku pojď sem." Řekl Taehyung. Jungkook k němu přišel a Taehyung jen zůstal stát.

Příblížil se k němu a zašeptal: ,,Tak ty po mě jedeš,hm?" Jungkook se zarazil a zčervenal. ,,J-já.." Taehyung nic neříkal jen se k němu přiblížil a....
A políbil ho. Jungkook byl celý bez sebe. Po chvilce se,ale přidal a Taehyung žádal o vstup do vnitř.

Chlapci se líbali tak dlouho dokud jim nedošel kyslík. ,,T-Tae...J-jak? Co?" Zeptal se rozdýchaně Kook. ,,Zamiloval jsem se do tebe,ale nedal jsem to znát." Řekl a obejmul ho. ,,Taeee. Jak to teď bude?" ,,No,budeš můj přítel?" Jungkook kývl a hned ho zase obejmul.









Jungkook přišel do chatky bez Taehyunga,protože šel s Hoseokem na hřiště ven. ,,Jungkooku? Nemáš nějak napuchlý rty?" Jungkook zčervenal. ,,Ne?" ,,Kooku,poznám to." Ušklíbl se Jimin. ,,Ježiš,tak jsem se líbal s Taehyungem. Stačí?" Jimin vypískl radostí a slezl z palandy aby ho obejmul.

,,Počkej...A on tě teď nešikanuje?" Zeptal se Jimin. ,,Ne." Usmál se Kook.
,,Hoseoku ty zmrde!" Zařval Taehyung. Chlapci se zděsili a vykoukli ven na hřiště. Oba dva se smáli,protože Hoseok předběhl Taehyunga. ,,Tak ti dva nás šikanujou.." Vydechl Yoongi.

,,Yoongi? Odkud ses tu vzal?" ,,Um,jsem tu celou dobu?" Jungkook se plácl do čela a podíval se na Jimina. Ten jen pokrčil rameny a usmál se. ,,A co ty Yoongi? Máš už crushe?"

Dneska kratsi ❤

Bully (Sope/Vkook)Kde žijí příběhy. Začni objevovat