Po několika stejných týdnech se učitel rozhodl,že žáky veme na školní tábor. ,,Tak děcka,bude to na jeden týden bez rodičů samozřejmě a dám vám lístek co k tomu budete potřebovat. Jede se v neděli. Hoseok má výjimku,kvůli vlastním důvodům tak mu to zaplatila škola."
Hoseok jen kývl a povzdechl si. ,,Hoseoku,jak se máš?" Zeptala se Hei. Hei má na Hoseoka crushe už dlouho,ví to každý,ale nechápou ji. ,,Neotravuj mě,nemám na tebe náladu." Odprsknul Hoseok. Hei jen kývla a otočila se.
Po hodině šli do chemie a učitel udělal nový zasedací pořádek. ,,Yoongi s Hoseokem,Taehyung s Jungkookem." A další.. Yoongi vykulil oči a šel se posadit k Hoseokovi. Hoseok jen zabručel a vytáhl si sešit.
Taehyung si přisedl k Jungkookovi. Jungkook sklopil pohled a zčervenal. ,,Copak,králíčku?" ,,T-Tae,musíš mě pořád šikanovat?" Zeptal se. Taehyung se na něj jen podíval a obrátil pohled do sešitu. ,,Neměl jsem se zamilovávat.." Zašeptal Jungkook,aby ho Taehyung neslyšel.
Taehyung ho ale slyšel. ,,Cože jsi to říkal?" Zeptal se Taehyung. ,,N-nic nic,jen...Ah,nic." Taehyung udiveně civěl na stůl a nic neříkal.
,,Hoseoku!" ,,Co je?" Zeptal se Hoseok. ,,Jak teďka sedim s Jungkookem tak on si zašeptal,že se neměl zamilovávat." ,,No a?"
,,Protože jsem mu neodpověděl,on myslí mě. MĚ." ,,Ty vole..",,Co teď?" Zeptal se Taehyung. ,,Nevim." ,,Hoseoku já nevim,je docela pěknej a má libovou postavu," Hoseok jen kývl. ,,taky by jsi potřeboval někoho." Hoseok si povzdychl a šel si sednout na lavičku.
,,Tak já jdu dom. Čau,Tae." Hoseok odešel a po chvilce se s někým srazil. ,,Neumíš dávat pozor!?" ,,O-omlouvám se." ,,Yoongi? Co ty tady?" ,,Uhm,j-jdu domů? Nech mě,prosím.." ,,Nic ti neudělám."
Yoongi jen zamrkal a šel pryč. Hoseok se vydal také pryč. Doma si lehl a hned usnul.
ČTEŠ
Bully (Sope/Vkook)
Fanfiction(!Dokončeno¡) Na této škole jsou dva šikanátoři kteří neustále šikanují ostatní žáky ve škole. Jung Hoseok a Kim Taehyung jsou jejich jména. Jsou nejvíce zasedlí na dvoje kluky. Jednou se ale něco stane a vše bude jinak. Postaví se jim ti chlapci? N...