Taehyung
,,Mm,Jungkookie když je ta odpoledka mohli bychom se milovat,co ty na to?" Zavrňel jsem mu do ucha. Jeho reakce stála za to. ,,Tae...A kde?" Jungkook zrudnul a začal si hrát s prsty. ,,Tsh, si tě můžu vzít všude." Tentokrát Jungkook zrudnul úplně a políbil mě prví. Samozřejmě jsem spolupracoval a vedl jsem nás do sprch.
,,Kookie.." Vydechl jsem a svlékl mu triko. ,,Tae, já se stydím." ,,Nestyď se,jsi krásný." Jungkook se usmál a začal mi sundavat tepláky. ,,Ale,ale tady je někdo zkušený?" ,,Právě že ne...Jsem panic." Řekl Jungkook a zkousl si ret. ,,Nekousej si ten ret.." Jen se usmál a už si ho vzal do pusy.
,,Kurva...Kooku..." Vzdychal jsem jak debil,se divim,že to nebylo slyšet. Musel jsem ho chytit za vlasy a určovat si vlastní tempo. Když už jsem byl skoro u vrcholu tak... ,,Do prdele já si zapomněl ručn-" Hoseok.
,,Hoseoku!" Vyjekl jsem a Jungkook se vylekal. Hned ho vytáhl a já si rychle nandal tepláky s boxerkama. Bylo vidět jak Jungkookovi tekla slina z pusy. ,,Sorry,že jsem vás přerušil." Uchechtl se Hoseok. ,,Co Kookie,má dobrý péro?" Zeptal se Hoseok a já očkem kouknul na Kooka.
Jen přikývl a zašeptal: ,,Má úžasný.." Nad tím jsem zčervenal a Hoseok na mě mrknul. ,,Tak já si jdu zpátky pro ručník." Řekl a odešel. ,,Promiň Kookie,tak snad někdy jindy a třeba...U mě v ložnici." Usmál jsem se a Kookie přikývl. ,,Tak pojď jdem zpátky."
Hoseok
Pf,děcka. Docela Taemu závidim,že má už nějaký vztah. Chci se taky milovat,cítit se milován a milovat někoho s celým srdcem. ,,Hoseokie?" Zase ten otravný hlas. ,,Co chceš,Hei?" Odprsknul jsem. ,,Polib mě nebo mě znič.." Řekla a zkousla si ret.
Zvedl se mi žaludek. Já a s holkou? Fuj. ,,Kolikrát ti mám kurva říkat,že nejsem na holky a vůbec né na tebe!" Vyjel jsem na ní a zatahl za vlasy. ,,Ještě jednou tohle uděláš nebo to řekneš učitelovi...Je po tobě." Jen přikývla,já ji pustil a utekla.
Vracel jsem se zpátyk do chatky. Furt jsem měl v hlavě Yoongiho a jak se mu zdálo o mě. Zajímalo by mě co přesně se mu zdálo. Když jsem vcházel do chatky,všiml jsem si Yoongiho jak stojí u takovýho toho "zábradlí". ,,Yoongi,co ty tu?" Zeptal jsem se.
Vlasy mu padali do očí a pak se na mě podíval. ,,Uhh,jen tu stojím. Kluci tam dělaj randál a já se nemůžu vyspat. Furt se necítím nejlíp." Jen jsem kývl a odpověděl: ,,Tak pojď dovnitř." ,,Ale-" ,,Pšš." Vešli jsme dovnitř a hned jsem pochopil. Kluci i Tae asi hráli polštářovou bitvu nebo co.
,,Můžete být kurva zticha? Yoongimu není dobře a vy tu řvete jak kokoti!" Všichni zmlkli a vydali se na svou postel. Viděl jsem jak Yoongi zrudnul a tiše poděkoval. Šel si lehnout a asi po pěti minutách byl hotovej.
Jen jsem si povzdychl a udělal to samé. ,,Jdeš na bojovku,Hobi?" Zeptal se Tae. ,,Ne,musim tu s ním být."
,,Aha,takže tajná prcačka?"
ČTEŠ
Bully (Sope/Vkook)
Fanfiction(!Dokončeno¡) Na této škole jsou dva šikanátoři kteří neustále šikanují ostatní žáky ve škole. Jung Hoseok a Kim Taehyung jsou jejich jména. Jsou nejvíce zasedlí na dvoje kluky. Jednou se ale něco stane a vše bude jinak. Postaví se jim ti chlapci? N...