Yoongi
Nemůžu tomu uvěřit. Vždyť asi před hodinou mě prosil ať si sednu na jeho klín a on si nechá vykouřit od Jimina.
Začal jsem brečet. Proč jsem zamilovanej do takovýho čůráka?!
Vešel jsem rychle do chatky a zabořil se do peřin.Po asi chvilce dovnitř přišel jeden vedoucí. ,,Yoongi? Co ty tu? Nemáš být u vody?" ,,Je mi špatně." Lhal jsem.
,,Zase? Mm,tak já tě vyléčím." Řekl a přišel ke mě. Vyhrnul mi triko a začal mě hladit. ,,P-počkat,ne.." ,,Pšš,ani slovo,jo?"Ne,on mě chce ten dědek znásilnit. ,,N-nechte toho!" Zakryl mi ústa a vlezl mi pod kalhoty. ,,Mm,líbí se ti to?" Kopal jsem nohama a snažil se o všechno a nic. Asi brzy omdlím.
Začal si sundavat tepláky a v tom přišel Hoseok.,,Co to kurva děláš?!" Zařval Hoseok. Nejdřív si nechá vyhulit a teď mě zachraňuje? ,,Hoseoku,nemáš bejt u vody?" Řekl vedoucí klidným hlasem a nandal si zpátky kalhoty. ,,A nemáš být náhodou za tohle teď ve vězení? Ty debile nechutnej!" Hoseok ho popadl za triko a odvedl ven. ,,Počkej tady." Zašeptal.
Třetí osoba
,,Tady ho máte,parchanta." ,,Hoseoku,co si to dovoluješ?" Řekl s zvýšeným hlasem učitel Seokjin. ,,Co si to dovoluju? Tady pan vedoucí chtěl znásilnit jednoho chlapce z naší chatky!"
Všichni vykulili oči. ,,Vola
ámé hned,polici. Ty končíš! Děkuju,Hoseoku. Vrať se do chatky,celý den se má být u vody,ale vy máte výjimku."Hoseok kývl a odešel. ,,Yoongi-" ,,Dík za záchranu." Yoongi seděl na posteli zády otočený k Hoseokovi. ,,Yoongi,omlouvám se prostě... Jak jsi na mě seděl tak se mi postavil! A tebe prosit nemůžu a kdybych si ho vyhonil,tak to neni ono a Jimin je docela děvkař a je mu to jedno,tak jsem poprosil jeho."
Yoongi se postavil a chytil Hoseok za jeho triko. Dívali si navzájem do očí a pak Hoseoka Yoongi políbil. Hoseok vykulil oči,ale začal hned spolupracovat. Hoseok si ho přitáhl blíž a prosil o vstup do jeho pusy.
Yoongi hned souhlasil a chlapci se dále líbali. Když se odtáhli Yoongimu tekla slina z pusy. ,,Aww.." ,,Hobi," Utřel si slinu. ,,Zamiloval jsem se do tebe. Do kluka kterej mě šikanoval." Yoongi se rozbrečel a Hoseok ho obejmul. ,,Já se zase zamiloval do kluka,který snášel tu bolest způsobovanou mnou...." I Hoseokovi ztekla slza.
,,T-ty...Brečíš?" Hoseok se jen usmál a řekl: ,,Miluju tě." ,,Já tebe taky." Oba dva se zase políbili. ,,Ne!" Zařvala Hei z okna. ,,Nemůžete spolu chodit! Ne,Hoseok je můj ty kreténe!"
Hoseok vyšel z chatky a chytl Hei za triko.,,Říkám ti to kurva naposled...Nech mě bejt a jdi si najít někoho jinýho,ty štětko!" Hei se rozbrečela,protože jí Hoseok shodil na zem. ,,A už na mě nikdy nemluv..NIKDY!" Poté si Hoseok prohrábl vlasy a šel zpět za Yoongim.
,,Hobi,to jsi nemusel..." ,,Nemusel? Pf,ta mě otravuje už od začátku roku."
Yoongi kývl a usmál se. ,,Proč se usmíváš?" ,,Jsem konečně štastný." Hobi se usmál a obejmul Yoongiho. ,,Já taky,vždy jsem si hrál na drsňáka,ale uvnitř jsem slabej. Vybíval jsem si to na ostatních a za to se ti chci omluvit...Taehyung je to samý."Yoongi kývl a dodal: ,,Odpouštím ti,Hoseoku."
ČTEŠ
Bully (Sope/Vkook)
Fanfic(!Dokončeno¡) Na této škole jsou dva šikanátoři kteří neustále šikanují ostatní žáky ve škole. Jung Hoseok a Kim Taehyung jsou jejich jména. Jsou nejvíce zasedlí na dvoje kluky. Jednou se ale něco stane a vše bude jinak. Postaví se jim ti chlapci? N...