Hoseok
Ach,další zasranej den. Najednou mi zazvonil mobil. ,,Prosim?" ,,Hoseoku,ty čůráku kolikrát ti mám říkat ať kurva žiješ u mě! Furt chodíš do svýho baráku i když nemáš ty buzerante,okamžitě se vrať!" Strýc. ,,Nech mě kurva bejt! Já chci žít sám. Je ti u prdele,že tvoje ségra umřela. Všechno je ti jedno! Měl jsi to být místo ní,"
,,navíc moje orientace ti může být u prdele,nikdy ses o mě nestaral. Už mi nevolej. Nikdy." Típnul jsem hovor a rozbrečel jsem se. Někdy mi opravdu těch kluků přijde líto,ale já a Tae máme těžké období tak si to musíme vybít na někom jiném. ,,Proč jsem to radši nebyl já?"
Taehyung mi zavolal a řekl mi,že chce se mnou do obchodu. Vstal jsem a šel si do skříně pro oblečení. Hm,nic barevného jak jinak. Vzal jsem si tepláky se zipem k tomu černou koženou bundu a pár řetězů na krk. Plánuju,že si dnes obaevím vlasy na šedo. Něco jako Yoongi.
Ach,chudák ten chlapec. No nic. ,,Čus Tae." ,,Čau,hej jseš nějakej opuchlej co se stalo?" ,,Nic..Tak jdem?" Taehyung kývl a vydali jsme se do obchodu. ,,Tae jen si skočim tamhle obarvit vlasy,ok." ,,Ok,budu v Gucci storu." Kývl jsem a vydal se do kadeřnictví.
Po zhruba hodince jsem vyšel a šel jsem za Taehyungem. Jenže jsem si všiml,že v jednom obchodu je Yoongi a vybírá si oblečení. Musím uznat docela se mi líbí,ale musím si to na něm vybít. Šel jsem do toho obchodu a všiml si,že je na svém mobilu a projíždí instagram.
Hmm,jmenuje se tam minyoongi. Zkusim mu večer napsat. ,,Tae! Tak co už jdem dom,ne? Koupil sis něco?" ,,Yes,brejle jak pán." ,,Ty vole,hmm frajer."
,,Tak dík,Hobi čus." ,,Čau."
Mm,instagram ok jdu na to.
Líbí se namjoonie.94 a 1 345 další..
Namjoon? Aish,ale je fakt pěkný toho fakt šikanuju?
hobiflower
Čau :)minyoongi
um nazdar?hobiflower
Víš kdo jsem,ne?minyoongi
Nevim.hobiflower
Jukni na profilJsem tam docela pěkněj tak co.
Líbí se 2 567
Komentáře vypnuty.
minyoongi
wtf,ty jsi Hoseok? Proč mi píšeš?hobiflower
Zobrazeno.Jasně Hoseoku ty kreténe teďka ses prozradil! Asi je čas jít spát.
ČTEŠ
Bully (Sope/Vkook)
Fanfiction(!Dokončeno¡) Na této škole jsou dva šikanátoři kteří neustále šikanují ostatní žáky ve škole. Jung Hoseok a Kim Taehyung jsou jejich jména. Jsou nejvíce zasedlí na dvoje kluky. Jednou se ale něco stane a vše bude jinak. Postaví se jim ti chlapci? N...