Evet kız şizofreni hastalığına sahipti, olaylara çok tepki vermesi veya fazla sakin tepki vermesininde sebebi buydu, annesi demeden öncesine kadar bunu farketmemişti. Hikayedeki siyah kısımlarda şizofreni oluşunun belirtilerini belirttim. Bunu bilip kitabı baştan okuduğunuzda bakış açınız değişecektir.
Annesinin müdürün odasına gittiği gün
Annesinin ağzından
Müdürün kapısını tıkladım içerden gelen 'gir' sesiyle birlikte kapıyı açıp içeri girdim
"Hoşgeldiniz"
"Hoşbuldum, ben Deniz'in annesiyim. Çağırmışsınız bir problem yoktur umarım?"
"Buyrun oturun şöyle" önündeki koltuğu işaret ettiğinde dediğini yapıp koltuğa oturdum
"Problem var mı yok mu pek bilemiyorum ama değişik şeyler olduğu belli"
"Nasıl yani?"
"Geçenlerde kızınız müdür yardımcısının odasında sinir krizi geçirip ortalığı ververeye verdi, sizi bunun için çağırmıştım ama dün yaptığı şeyle birlikte kafamızda soru işaretleri bıraktı" sorar gözlerle suratına bakıyordum. Önündeki bilgisayarı bana çevirdiğinde, müzik odasında kendi kendine konuşarak graffiti yapan Deniz'i görünce kafamdan aşağı kaynar sular dökülmüştü.
"Hocam, onun hastalığı var, geçenlerde şizofreni teşhisi konuldu ve ben ne yapıcağımı bilmiyorum bu kadar ilerlediğini bilmiyordum"
"Okuldan almanız gerek bu şekilde olamaz"
"Alıcam ama şu an olmaz, biraz idare etseniz rica etsem?"
"Pekala, rehber hocamızında ona yardımcı olması için son derslerde oraya gönderebiliriz"
"Çok iyi olur, çok teşekkür ederim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKIL OYUNLARI
Short StoryOysaki, kendimi iyileştirebilecek tek ben varmışım şu hayatta, kendi zihnim, kendi kurgum ve kendi oyunlarım.