Miután kiértem az utcára, leültem egy közelebbi padra és elvetettem magam. Már besötétedett, a lámpák fénye világította be az utcákat. Szemkápráztató volt éjszaka a város, bár nem mintha napközben nem lenne az. Egyre több hülyeségen kezdtem agyalni, köztük azon is, hogy a szűz gyereket végre megmásszák ma éjszaka. Még csak pár napja lakunk együtt mégis túlságosan is érdekel. Nem tudom eldönteni, az zavar-e jobban, hogy idegeneket visz fel a házamba éjszakára, vagy az, hogy a hátsómat szexinek találta még az első nap, viszont a csókomtól meg undorodott. Ráadásul ő csókolt meg, nem én őt! Szóval ki is az, aki csókot lopott?
-Szemétláda! morogtam magamban, mire az egyik ember, aki mellettem elhaladt rám nézett kérdőn, azt hitte neki szántam.
Az idő csak telt és én egyre jobban fáztam. Sajnos a melegítőm és a táskám Kisénél maradt. Mindent ott hagytam nála, annyira menekültem előle. El kellene mennem hozzá, holnap edzésem lesz. Vissza kell kérnem a dolgaimat, de félek, hogy fog reagálni! Elindultam hát remegő térdekkel a szálloda irányába. Mikor oda értem már a torkomban vert a szívem. Vagy tíz percig álltam az ajtajában, mire rávettem magam, hogy becsengessek. Lassan kinyílt az ajtó és bámult rám meglepett fejjel a szőkeség.
-Kagamicchi! Bocsáss meg nekem! szuszogta és a karjaimba dobta magát. Én csak fagyottan álltam ott és hagytam, hogy átöleljen.
-A cuccaim, itt maradtak..
-Igen tudom, holnap elvittem volna neked az edzésre! mosolygott rám szomorúsággal a szemeiben és elengedte a derekam.
-Szeretnék bocsánatot kérni, amiért ingerült voltam! Ez a mai nap nem az én napom, és túl hirtelen történt minden!
-Lenne még néhány perced? Szeretnék megmagyarázni mindent! mondta bánatosan, mire én bólintottam egyet és bentebb mentünk. Leültünk az ágyára és mesélni kezdett.
- Már nagyon régóta beléd vagyok esve! Amikor eljöttél Japánból elhataroztam, hogy utánad fogok jönni. Sajnos nem tartottad velem a kapcsolatot, így nem tudtam melyik csapatnál játszol, és merre laksz. Ha tudtam volna, akkor a ti csapatotoknál szerződtem volna le! Annyira boldog voltam, hogy rád találtam! Elragadtak az érzéseim és nem tudtam uralkodni magamon! Tudod, amikor még Japánban a Kaijo szakközépiskolába jártam, nem nagyon volt időm arra, hogy közelebb kerüljek hozzád. Tanulás, kosárlabdázás, ezek mind lefoglaltak! Szinte elérhetetlen voltál a számomra! Bár most sem leszek könnyebb helyzetben, mivel csak havonta foglak látni, amikor eljövünk edzeni négy nap erejéig, aztán ismét, szétválunk! Nem akartam tovább fecsérelni az időt, ezért rád nyomultam!
-Én azt gondoltam rólad, hogy te a nőket szereted! szólaltam meg a beszámolója végén kissé nyersen.
-Rengeteg csajom volt, de meg untam őket! Mióta rájöttem, hogy érzek irántad valamit, csak te rád gondoltam!
Elpirult az egész fejem a szövegelése hallatán és nem tudtam egyszerűen a szemébe nézni.
-Tudod Kise.. Én sohasem gondoltam rád másként! Én heteroszexuálisnak tartom magam. Volt már egy komoly kapcsolatom is egy lánnyal! csuklott el a hangom, mert eszembe jutott a fájdalom, amit okozott.
-Mi történt köztetek? kérdezte, de én csak a fejem csóváltam és könnybe lábadt a szemem.
Ismét átölelt és közben csitítgatott.
-SSHH! Nem kell beszélned róla, ha nem, akarsz! Nem erőltetem! simogatta meg a fejem tetejét.
-Szerelmes voltam és hülye! Azt hittem, hogy ő egy rendes lány, de tévedtem! zokogtam el magam a karjaiban miközben kezemmel az ingét markolásztam.
YOU ARE READING
Fall in love again ( Befejezett)
RomanceSziasztok! Már lehet nem anyira felkapott az aokaga kagami kise páros vagy a knb, de attól függetlenűl neki álltam megírni és be is fejezem. Lesz benne egy kis kikuro is. Röviden a történet főszereplője Aomine Daiki, Kagami Taiga és Kise Ryouta les...