Figyelem 18 + os jelenet fog következni. Aki nem birja a yaoit illetve az ilyen erotikus tartalmakat az lépjen ki... Én szóltam 😏
Miután lehámozta az ingemet rólam, gyengéd csókokkal haladt végig a nyakamon egészen a mellkasomig. Többször próbáltam, magamról levakarni a kangörcsös barátomat, sikertelenül. Megállt egy pillanatra és rám nézett a melleimet markolászva, kéjes vigyorral a képén.
- Mi a fenét csinálsz Aomine! Nekem nincsenek óriás tőgyeim, amiket nyomkorázhatsz!
- Miről beszélsz? Van itt mit fogdosni! motyogta és tovább folytatta a taperolást miközben ajkaival a mellbimbóimhoz közelített. Egyiket a másik után nyalogatta és szívogatta mintha csak egy nővel játszadozott volna.
- Ngh! Fejezd ezt be! Fürödnöm kell, piszkos vagyok!
- Pedig nagyon is jó illatod van! nyomta az orrát a kulcscsontomnak, megszaglászva azt.
- Fúj ember! Ne csináld ezt! toltam el a fejét magamtól, de ő lefogva a két karomat, lekapott. Olyan vadul csókolt, mint még soha senki más. Néha megállt egy pillanatra megszívva az alsó ajkam, hogy még jobban feltüzeljen. Éreztem, ahogy végig fut a gerincem mentén egy bizsergő érzés és már én se ellenkeztem tovább ellene. Becsúsztattam a kezeimet a pólója alá és belemartam körmeimmel a hátába, amitől felszisszent, de nem vette el a kedvét, sőt, egyre jobban fokozta azt. Egy idő után a szenvedélyes csók csata átment nyelves puszilkozásba, miközben ő továbbra is a melleim simogatta. Csipőjét oda nyomta az enyémhez amitől éreztem a merevségét és lefogadom, hogy ő is az enyémet.
- Rohadtul kívánlak! suttogta és a nyakamra tapasztotta száját megszívva erősen, majd lassan haladva ismét a mellkasomhoz ért.
- Te dudakomplexusos idióta! morogtam, hátra vetvén a fejem az élvezettől, amit a nyelvjátéka váltott ki, ahogy ingerelte a mellbimbóimat. Az ajkán kiült egy perverz mosoly, mert figyelte a reakciómat mennyire élvezem. Az arcom olyan piros volt, mint a pipacs, de ő ebben lelte örömét. Tovább fokozva a vágyakat, elkezdett lentebb nyalakodni a hasamhoz közelítve közben, a farmernadrágom gombját sürgette, hogy minél hamarabb letolhassa rólam a ruhadarabot.
- Várj! Nem akarom így! Legalább had fürödjek meg! mondtam durcásan az arcomat takargatva a zavarodottságtól.
- Hát jó, folytassuk ezt a kádban! szólalt meg és leszállt rólam.
- A kanapé mellett állva, nem zavartatva magát egy percig sem, elkezdte lehámozni magáról a ruháit. Végig siklottam izmos felsőtestén, melynek bőrárnyalata sötétebb volt az enyémnél. Egyszerűen tökéletes volt, minden porcikája.
- Wow...! hagyta el a számat e rövid szócska, ahogy végig mértem tetőtől talpig, amikor már egy száll semmiben állt mellettem.
- Mi az cicus tetszik, amit látsz? kérdezte gúnyolódva, majd egy mozdulattal letépte rólam a nadrágomat, amitől én is anyaszült meztelen lettem.
- Wha!!! Mit csinálsz! takartam el az intim részem azon nyomban. Ő pedig csak tátott szájjal mustrált erőteljes kék szemeivel, amelyeket egy pillanatra sem vett le rólam.
- Ne néz így! motyogtam elpirulva.
- Nagyon szexi! nyalta meg a felső ajkát és felkapott a kanapéról. Besétált velem a fürdőbe és belefektetett a kádba. Bebújt mellém, majd megemelte a csípőm, hogy becsusszanhasson alám, az ölébe ültetve.
YOU ARE READING
Fall in love again ( Befejezett)
RomanceSziasztok! Már lehet nem anyira felkapott az aokaga kagami kise páros vagy a knb, de attól függetlenűl neki álltam megírni és be is fejezem. Lesz benne egy kis kikuro is. Röviden a történet főszereplője Aomine Daiki, Kagami Taiga és Kise Ryouta les...