《Kise szemszög》
Izgatottan vártam, hogy lássam Kagamicchi játékát, így a lehető legtökéletesebb helyet foglaltam le magamnak, ahonnan mindent tökéletesen látni fogok. Vártam, hogy megjelenik, de nem tűnt fel. Felálltam a székből és úgy keresgéltem, de nem láttam még a beugró játékosok között sem.
-Üljön már le! Nem látok magától semmit! sipákolta egy öreg férfi mögöttem.
-Bocsánat! Már itt se vagyok! lépkedtem ki az emberek között, akik morgolódtak, ahogy elmentem előttük.
Kisétáltam a nézőtérről és láttam, ahogy Aoimecchi elveszetten nézelődik jobbra, balra a folyosón. Aztán észre vett és összehúzta a szemöldökét, mint aki azt gondolta: „Na, már csak te hiányoztál az életemből!"
-Aominecchi? megindultam felé, ő pedig csak a szemeit forgatta közben.
-Áh! Kise!
-Mond, nem tudod, hol van Kagamicchi?
-Honnan tudjam?! búgta és elindult.
-Őt keresed te is nem? fogtam meg a vállát, mire ő rántott egyet magán, amitől lecsúszott a kezem.
-Barom! Kinek képzelsz te engem?
-Most már ne tagadd! A múltkor is.... hazudtál! keltem ki magamból a hülye dumájától.
-Nincs jobb dolgod, mint velem foglalkozni? dühöngött és tovább ment, persze én mentem utána és folytattam az eszmecserét.
-Emlékszel, még amikor a Jubberwock mérkőzést megnyertük és utána Kagamicchi elhúzott Amerikába?
-Mi van vele?
-Mondtad, hogy te is Amerikába fogsz menni! Kérdeztem, hogy azért-e, hogy Kagamicchit meglátogasd? Erre te azt mondtad bolond vagyok, mert csak az NBA miatt mész! Akkor mit keresel a lakásán ? Te hazudozó!!!! sikoltottam le a fejéről a haját mire ő még morcosabb lett.
Vett egy mély levegőt és a feje még sötétebb lett, mint amilyen amúgyis volt.-Nem tartozik rád! Most ha megbocsájtanál, szeretnék haza menni!
-Pff persze! Tudom, hogy te is őt keresed!
-Há?! Ne nevettess már! lökött félre az útjából és elinalt.
-Hát jó! Tagadd csak! Úgyis én fogok nyerni! picsogtam tovább és én is kisétáltam a csarnokból.
Duzzogva mentem az utcán, közben végig azon járt a fejem, hogy hol keressem a kiszemeltem. Amikor a téli kupán kikaptunk a Seirintől megváltoztak az érzéseim Kagamicchi iránt. Minél többet találkoztunk, annál jobban kezdett tetszeni a stílusa, a mosolya és az egész lénye napról napra. Eleinte azt gondoltam, hogy tényleg egy hülye vagyok, de rájöttem, hogy csak szerelmes lettem belé. Rengeteg barátnőm volt már, de ő irántuk nem éreztem így, habár volt még egy srác, aki nagy hatással volt rám a Teiko idejében..
-Kise kun? szólalt meg valaki mellettem, mire felugrottam félelmemben.
-Te is itt vagy Kurokocchi? borzongtam meg.
-Igen, Kagami kunt jöttem megnézni! Furcsa, hogy nem jelent meg! Amikor legutóbb beszéltünk megígértük egymásnak, hogy találkozunk a meccs után! Annyira izgatott volt, hogy végre játszhat és benne lesz a tévében! nézett rám kék szemeivel elgondolkodva.
-Mégis mióta vagy itt mellettem?
-Régóta.. Amióta Aomine kunnal veszekedtetek...
A fejem égni kezdett, ahogy ezt kimondta. Gondolom mindent hallott.
YOU ARE READING
Fall in love again ( Befejezett)
RomanceSziasztok! Már lehet nem anyira felkapott az aokaga kagami kise páros vagy a knb, de attól függetlenűl neki álltam megírni és be is fejezem. Lesz benne egy kis kikuro is. Röviden a történet főszereplője Aomine Daiki, Kagami Taiga és Kise Ryouta les...