Kitap Alam Hehe

2.3K 280 397
                                    

Sonunda eve gelebilmiştik. Yorulmuşum yahu! Bugün kitaplarımın hepsini okuyup kafadan biraz daha sıyırdım. Mutluyum eheheh. Kitapçıya gitsem iyi olacak. Monteskü aşkımla birlikte kitap okurdum. Anama seslendim.

"Aney ben kitapçıya gidiyorum."

"Tmm yavrum hava soğuk yeleğini giymeyi unutma."

"Tamam anne artık sen sus ben kanuşacağım."

"Ay çok heyecanlıyım da."

Anneme bakıp göz devirdim. Yeleğimi giymeden önce göz kalemimi elime aldım. Az kalmış. Beni daha korkunçlu göstermesi için iyi bir marka olan farmasiden alıyorum. Önceden avon kullanıyordum ama memnun kalmadım pek. Nese. Üzerime anamın kendi elleriyle ördüğü yeleğimi giydim. İçimden dê yeşil bir kazak. Saçlarımı da tarayıp dışarı çıktım. Tıraş olsam iyi olacak yahu! Nese yolda tam 7382 tane felsefe kitabı okudum.

Kitapçıya gelince elime Küçük Prens ve Hayvan Çiftliği adlı kitapları aldım. Bugüne kadar bana uygun olan tek okuduğum  kitap Küçük Prens sanırım. Diğerlerini okumuyorum maksat psikolojim bozulsun eheheh.
Altıncı hissim az sonra bir adamın gelip beni kameraya alacağını ve ünlü olacağımı söylüyor. Hadi hayırlısı ehhe.

Sea bebeler,

Öncelikle şunu söyleyemde sonra başıma iş açılmasın. Bunu sadece can sıkıntısından yaptım. Birde sizi, güldürebilmek için. Asla o çocuğun veya ailesinin şahsıyla dalga için değil.

Sizi seviyarram eheh

Beğn Beğş Ayğda İkiğyüğz Kitağp OğkuduğmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin