Bedboy Atakan

867 136 204
                                    

Sea bebeler
Evde misafir var. Ve gıcık kızları gülsüm. Uzak dur benden! Yaklaşma bana! Bunları ağır psikolojim baskı içinde yazıyorum.
Birde bu bölümü Biskrem_Versem adlı kişiye ithaf ediyom.

Bb♡ bu arada bu kitap nasıl neredeyse  1k okundu aq

Sabah annemin loned sesiyle uyandım. Tıpkı watty kitaplarında ki gibi. Uff. Aynen şu şekildeydi.

"Atakan saat 9 oldu kalk hadi. Okula geç kaldın."

Bunu duyan ben hemencecik kalktım tabii. Tmm okulum bana layık olmayabilir ama ilim öğreniyorum orada. Gitmem lazım. Nese. Efendime söyleyeyim kalktım baktım saat hala 8. Annem benimle taşak geçiyor galiba.

"Anneeee!" Dedim ateş saçan ve gözlerimi annemin gözleriyle buluşurdum.

Oda hemen çok heyecanlı olduğunu söyledi falan filan. Okula gidince ofladım. Iyk! Bu okulda ki herkes mal. Az sonra yanıma okuldan hayranlarım geldi.

"Ya Atakan cidden beş ayda iki yüz kitap mı okudun?"

Başımı salladım.

"E biz niye görmedik?"

Bunu duyunca sinirle derin bir nefes aldım. Ne diyor bu aq cocu. Ben şimdi seksen milyonu kitap okuyorum diye kandırdım öyle mi? HAH!

"Ne diyorsun olum sen?!"

"Sana inanacağımızı mi sandın? Sevda hocanın gözüne girmek için yapıyorsun bunları. Sırf o sarı saçlı yeşil gözlü diye."

"Bak elimde kalırsın ha!"

"Yioo."

Sinirle çocuğun yakasına yapıştım. Ay watty kitaplarındaki bedboylar gibiyim şu an EHEHEHE.

Az sonra yanımıza müdür geldi falan. Uzaklaştırma cezası vardı bana aq. Çokta fifi çokta tın. Zaten bana layık değilsiniz!

Nese ben kitaplarımı okumaya devam edem ehehehehe



Beğn Beğş Ayğda İkiğyüğz Kitağp OğkuduğmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin