Cahallar

3.4K 344 977
                                    

Tamı tamına 734772 kitap okuduktan sonra misafir odasına geçtim. Bugün çok az kitap okudum. Psikolojimi, az bozdum. Of ya keşke 738328 kitap daha getirseydim. Bu kitapları nereden bulduğum hakkında hiç bir fikrim yok. Zaten bir kitap otzbir lira en az. Nese. Tezem tatlı olarak tavuk göğsü yapmış. Bunlar fakir tatlısı. Bana layık değil. Benim tatlım yalnızca bana özel olmalı. Bu kadar!
Az sonra odaya salk kuzenim geldi. Hemde Aleyna Tilki'nin O Sen Olsan Bari şarkısının çaldığı bir telefonla. Öğk. Bne yha. Kscm. Alayla salak kuzenim Atalay'a baktım.

"Of ne kadar cahalsın."

"Niye öyle dedin ki?"

"Aleyna Tilki dinliyorsun çünkü. Ban asla Aleyna Tilki ve rap dinlemem. Ben Fero da dinliyosundur sen şimdi. Iyy iğrenç."

"Yoo ben Normcuyum ehhehe."

Tiksintiyle kuzenime baktım.

"Sizin gibi ilimle uğraşmayan cahallar, bele kişiler dinler zaten."

Kuzenim yüzünü buruşturup ağlamaya başlayınca keyifle sıtıttım. İyice psikolojim bozuldu. Biraz daha okuyayım da delireyim ehhehe. Az sonra tezem ağlayan kuzenime bakmaya geldi.

"Aaaa Atakan neden böyle yaptın? Hadi oynayın siz abiyle." deyip kuzenimi bana doğru yavaşça ittirdi. Hayır benim daha okunacak 82738282 kitabım var. Ayrıca ben on yaşındayım. Benim bu yaşta oyun oynamam değil bana evreni sorgulatacak kitaplar okumam gerek.

Kuzenim bana beklentiye bakarken ekledim.

"Seninle asla oyun oynamam. Bana layık değilsin. Ben harcanmak istemiyorum. Sosyal çevremden soyutlanmak istiyorum hıh."

Elimi çantama götürdüm ve Tanrı Gerçek Mi? Adlı kitabımı okumaya başladım. Psikolojim ve ben kaçar ehehehö


Beğn Beğş Ayğda İkiğyüğz Kitağp OğkuduğmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin