Zengin Mi Oldum Ayol

707 132 339
                                    


Odamda oturmuş kitap okurken zil çaldı.

'Cikcikcikciikcik!'

Hay ananı cikleyeyim ya. Uff dikkatim dağıldı. Az sonra annem odama sanki fuhuş operasyonunu basarcasına girdi.

"Ataaaakaaan! Ayol babanla sensen bir tane daha mı yapsak çocuğum? Ailemize şans getirdin eheheh."

"Of anne yine noldu?"

"Geçen katıldığımız yayın reyting rekorları kırmıştı ya. Bize de yüklü bir miktar para geçti ehehehehue."

"Nası ya?"

"Ehehehehue."

"Çabuk paralarımı bana ver."

"Olmaz Atakan, sen kaybedersin. Bende duracak."

"İyi de o paraları benim sayemde kazandınız."

"AAHAHAH ARAMIZDA PARANIN LAFIMI OLUR?"

Gözlerimi devirdim.

"İyi sende kalsın. Ama başlarına bir şey gelirse yakarım buraları. Onlar beni kitap param."

"Ay tamam."

Aradan bir kaç saat geçmişti. Annem yine odaya daldı. Anne ne giriyon aq.

"Atakan şu aşureleri Ayşe teyzemler götürürüver."

"Off anne şöyle de karşim götürsün."

"Aa Atakan kardeşin uyuyor. Hadi bakalım."

Ayağa kalktım sinirle. Of ya!

Ayşe teyzelerin oturduğu yan sokağa giderken bana sevdalı Zehra ile karşılaştım. Of yaaa kim katlanacak şimdi buna?

"Selam Atakan."

"Off selam."

"Nasılsın?" Diye sordu hevesle.

"İyiyim."

"Atakan biliyor musun? Herkes seni konuşuyor okulda. Geçen Esila diye bir kız senin hakkında konuşuyordu. Bende onu Deniz kankimle dövdüm."

"Ya ama neden böyle bir şey yaptın ki?"

"Ehehe seni bana alacam ya Atakan kimse sana laf etmemeli."

"Bak Zehra... Nasıl söylesem bilmiyorum ama senle ben.... Biz imkânsızız."

Gözleri dolu bir şekilde yüzüme baktı.  Daha sonra da ağlayarak kaçtı. Of amk ya.


BEN NE YAZIYOM AQ. BOL DUYGUSALLI BİR BOLUM OLDU UHUHÜ. BU ARADA BU KİTAP NASIL OKUNUYOR AQ






Beğn Beğş Ayğda İkiğyüğz Kitağp OğkuduğmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin