Televizyona Çıkıyom 2

815 117 208
                                    

Bu gün bir tane kız kitapta beni linçleyin yazdı sonra komik deel gibisinden bir kaç bişi zırvaladı. Tabii ki dalgaya aldım. Dedim sana buradan ekmek çıkmaz. Ne boşsunuz amk. AY BİDE SEVDİGİM ÇOCUK ÜÇ YILDIR PEKTE YAKIN OLMADIĞIM BIR ARKADAŞIMI SEVİYOMUŞ AMK.

Üç gün uzaklaştırma almıştım. Evde kös kös oturuyordum. Saçmalamayın amk tabii ki şaka yaptım. Tamı tamına 292929292 kitap okudum. Çatlayın eheh.

Nese. Kanallarda bunu fırsat bilip beni yine programa çağırdılar. Şu an ona hazırlanıyorum. Göz kalemimi dikkatli bir şekilde sürdüm ve kapağını kapattım. Sız haber vermeyi unuttum tabii ben. Artık örflaym markasını kullanıyorum. Biraz pahalıya patlıyor ama olsun. Artık ünlüyüm EHEHEHE.

Annemle birlikte gitmeyeceğim sadece. Babamda gelecek. Birlikte nasıl psikolojimi bozduğunu anlatacaklar insanlara eheheh. Seviyorum onları.

Nese. Hazırlanınca annemin yanına gittim. Masmavi giyinmiş. Avatara benziyor aq. Sonra babama baktım. Oda simsiyah. Hadese dönmüş. Birbirleriyle çok uyumlular. Ve de bana layık değiller. Off.

En sonunda stüdyoya vardık. Uww burası Sı*ankuş TV'den havalı. Eehhehe. Az sonra yayın başladı.

Kadın sürekli annemle babama soru soruyordu. YA BANA SORSANA AQ KIZI BENİM İÇİN YAPILDI BU YAYIN!
SARI ÇİYAN!

Bense sürekli sözlerini kesiyordum çünkü neden kesmeyeyim.

"Evet annesi, Atakan hep böyle miydi?"

Bende durur muyum? Atladım hemen.

"Ya aslında o öyle değil-"

"Ama dur bir dakika anne cevaplasın."

Annede anneymiş amk. Off kimyaşqlarımı özleddiiiiim.















Beğn Beğş Ayğda İkiğyüğz Kitağp OğkuduğmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin