Mit képzel ez magáról hogy csak úgy benyögi hogy "hamarosan könyörögni foksz hogy had aludhas itt velem" de persze inkàbb öljenek meg de az is biztos hogy vele soha a büdös életben nem fogok aludni, nincs az a pénc. (*Aham akkor még nem tudtam hogy más lesz a véleményem egy idő után*).
A szobámba beérve ledöltem az ágyamra és elővettem a telom hogy megnézem mi is van az interneten.
Megnyitotam az instámat és valaki elkezdet követni, *na ez meg ki lehet*, megnyitotam az értesitést és hát csak pislogni tudtam ez a barom Logan bekövetett de mi a francnak nem is értem.
Nem foglalkoztam vele inkàbb bezártam az instámat és átmentem a facebookra, de kár volt ott meg bejelölt, na itt telt be nàlam az a bizonyos pohár, megfogtam a telom lezàrtam és eldobtam az ágyamra és inkább bekapcsoltam a laptopom hogy filmet nézek.Felnyitotam a laptopom és keresni keztem a kedvenc filmem amit szászor làttam de nem tudom meguni ezt képtelenség meg unni szerintem.
Elinditota a Miutánt és elkeztem nézni de valami hiànyzot és már tudom mi is, elindultan le a konyhába egy kis patogatot kukoricàért de lent Logannel találkoztam. *Hát ezt nem hiszem el ezentul így lesz mindig ahol én ott vagyok ő is ott lesz, hát akkor én inkàbb elásom magam*.
Nem is foglalkoztan vele elmentem mellete mert már nem érdekel de megcsinálom az a kukoricàt ha már idáig lejöttem.Kinyitotam a szekrényt és vettem volna le a zacsit de az túl magason volt így nem értem el, *hát ez nem igaz komolyan*, nyujtozkotam de akkor sem értem el még jobban probálkoztam de akkor sem értem el.
Egyszer csak egy testet érzek a hátamnak préselni, nem néztem hátra mert tudtam hogy Logan az, hátra forsitotam a fejem egy kicsit és azal az elégedet fejjével találom magam.
*Fuhh de letörölném az a gunyos mosolyt a szádról*.Elhúzotam előle így már mellete áltam és csak vártam mikor is akarja végre oda adni az a szarságot de nem nagyon akarja odaadni.
-Oda adnád már végre azt a átkozot popcont, mert ha nem vennéd észre az az enyém és sietek úgyhogy ad ide... -nyúltam a rákcsámért de ő elhúzta tőlem a kezét és felemelte a kezét hogy véglegesen ne érjem el.
-Ha ezt akarod akkor gyere szerezd meg cica... -mondta azal a gunyos mosojával amit egyszer úgy is lefogom törölni ha törik ha szakad akkor is én nyerek.
Mentem felé és nyúltam érte de nem értem el, elkeztem ugrálni de úgy sem sikerült. *Jól van Dalton te akartad ha harc hàt legyen harc*.
Megfogtam az egyik kezét és bele haraptam, felkiáltod és kieset a kezéből a rákcsa, oda menten érte és màr futotam fel fele.
Már majdnem elértem a lépcsőt de uton ért az a barom és elkapot a derekamnál fogva és magához húzot.
*Huha de közel vagyok hozzá, engedj màr el te fasz*.
Nagyon közel húzot magához szinte annyira hogy még egy légy sem fért volna el köztünk, nem hiszem el hogy ő ilyen gyors jaj már.
*Persze hogy gyors te hülye amikor a focicsapat kapitányàval álsz most szembe*.Felnézten rá de kár volt, olyan szép barna szemei vannak hogy ilyet még nem làttam, àcsi mi az hogy szép szemei vannak meg hogy még nem láttam ilyet, jézsusom Emily áltsd most már le magad, szed össze magad és lögd el magadtól és utána nyomás filmet nézni.
-Na mi az kislány csak nem tetszik a kilátás? -kérdezte az a bunkó fasz, elkeztem forgatni a szemeimet és lögtem rajta egyett hogy engedjen màr el. *Na most figyelj te majom*.
-Képzeld kurvára nem teszik a kilátás mert olyan szinte megfuladok tőled mert annyi spré van rajdad hogy még egy elefánt is megdöglene melleted. -néztem rà elégedet mosolyjal, na erre mit lépsz Daltom. Úgy láttam mint ha ledöpent volna egy kicsit de ez hamar elszált mert elővette az a csápitos mosolyát ahogy a suli kurvái szokták mondani de szerintem ez csak vicsorgás na mindegy.
-Néz oda micsoda harcia egy kiscica ez tetszik de nem sokáig leszel te ilyen mert megfoglak törni hamarabb mint gondolod. -halgatam amit mond de hirtelen fel sem fogtam hogy mit is mondod de eljutot az agyamig és csak áltam ott mint egy darab fa. *Hogy micsoda engem megtörni, hát ez nehéz lesz neki most megmondom előre.*
-Aham te akarsz engem megtörni Dalton, nem fog az sikerülni most megmondom neked. Tudod nagyon makacs tudok lenni. -elkeztem nevetni a képébe és közelep hajoltam hozzá és elkezten suttogni a fülébe. -Tudod nem jön be a dumáid ugyhogy a te helyedbe már most feladnám. -ezel kitéptem a kezéből a rakácsám és ott hagyva bedobtam a popcornt a mikroba és elindultam fel a szobàmba.~Na ilyenkor mi van Dalton... ~
YOU ARE READING
🌹Az enyém leszel!🌹
Romance"Létezik szerintettek olyan hogy egy bunkó alak betopan az életedbe de olyan szinten utáljátok egymást hogy még a létezése is iritál ha a közeledbe van... Hát Emily Osmond életébe pont ez történt, mert az apja összejött Logan Dalton anyával és minde...