Medya Taehyung
Sonuncusunu olmasını umduğum başka bir kız,artık toza dönmüş arenaya çıktı
"Samos Hanesinden Somin,"diye bağırdın gümüş saçlın Hane Reisi.Ailesinden sadece o konuşmuştu ve sesi bahçede yankılanmıştı.
Gözetmenle noktamdan Kral ve Kraliçenin oturuşlarını biraz daha dikleştirdiğini gördüm.Somin şimdiden ilgiyi çekmişti.
Diğer kızların çoğu ipekli elbiseler ya da nadiren de olsa garip parlayan zırhlar giymiş olmasına rağmen Somin siyah,deri bir kıyafetle meydana çıktı.Hiyerarşi içinde hiyerarşi
Denemelere kendimi o kadar çok kaptırmıştım ki neredeyse hizmet etmek için sıramın geldiğini fark etmeyecektim.Birisi beni öne doğru iteklemeden önce sağdaki locaya yöneldim.Samos Hanesi Reis'nin yaptığı konuşmayı zar zor duyuyordum "Mıknatıs"dediğini sandım ama neden bahsettiği hakkında hiç bir fikrim yoktu.
Parlak sarı ipek ve berbat tüylerden yapılmış kıyafetli,şiman aileyi bulduğumda hepsi de devasa bir pastayı yemekle meşguldu.Locanın her tarafında kirli tabak ve bardaklar vardı.Hızlı ve tecrübeli ellerimle onları toplamaya baladım.Locanın içinde bangır bangır bağıran ekranda,hala aynı yerde duran Somin'in görüntüsü vardı.
"Ne büyük saçmalık"diye homurdandı şişko,sarı kuşaklı biri,tıkınıp dururken."Samos kızı çoktan kazandı bile"
Garip.Çıkanlar içinde en zayıf görüneni o.
Tabakları toplarken ekrandaki kızın harabeye dönmüş alanda yürümesini izliyordum.Herhangi bir şey yapacak ya da sunacak gibi de durmuyordu.Kendi ihtişamından çok emin,korkunç şekilde sırıtıyordu.
Aniden ceketindeki demir zımpalar hareketlendi.Her biri yuvarlak,sert metalden kurşunlar gibi havada süzülmeye başladı.Ardından sanki silahtan ateşlenmiş gibi Somin'den fırlayıp toprağa,hatta şimşek kalkana saplandılar.
Metali kontrol edebiliyor.
Birkaç loca,kızı alkışlıyordu ama kız henüz işini bitirmemişti.Bahçe'nin derinliklerinden bir yerden çatırtılar ve gıcırtılar yükseldi.Hatta şişman aile bile yemeği kesip şaşkınlıkla bakınmaya başladı.Kafaları karışmış ve meraklanmışlardı ama ben,ayaklarımın altındaki derin titreşimlerin farkındaydım.Korkmam gerektiğini biliyordum.
Toprak parçalanırcasına bir ses eşliğinde arenanın zemininden metal borular fırlayarak yüksekldi.Duvarlardan patlayarak çıkıyor,Somin'in etrafını gri ve gümüş renkli metalden,çarpık bir taç gibi sarıyorlardı.Kız sanki gülüyordu ama metalin kulakları sağır eden cayırtısı onun sesini bastırıyordu.Şimşek kalkandan kıvılcımlar düşmeye başladığında,kız tek damla ter dökmeden,basit bir hareketle kendini bir metal parçasıyla korudu.Sonunda metallerin korkunç bir sesle düşmesine izin vedi.Başını kaldırıp yukardaki localara baktı.Ağzı,küçük,keskin dişlerini gösterecek şekilde açılmıştı.Acıkmış gibi görünüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Uncertain Bride❧Vsoo ff❧
Teen Fiction𝐋𝐞𝐲𝐝𝐢 𝐉𝐢𝐬𝐨𝐨𝐧𝐧𝐞 𝐓𝐢𝐭𝐚𝐧𝐨𝐬 Masallardaki fakir kız prenses olunca gülümserdi,ben ise bir daha gülümseyebileceğimi sanmıyordum. ❧Ben,Gümüş denizin ortasında kalmış bir kızıl kızdım ve kimse için üzülme lüksüm yoktu.Özellikle de bir yıl...