Medya Taehyung
Gif İrene
(Söylemeden edemeyeceğim bu gif çok hoş değil mi?)
Yalnızca iyi bir şeyi beklerken zaman daha da yavaş geçtiğinden,lanetli balo yaklaştıkça günler hızla akıyordu.Bir hafta boyunca kimse bizimle temasa geçmedi ve kimse bizi bilgilendirmedi.Daha fazla beyinsiz öğle yemekleri yüzünden artık gözyaşlarına boğulmak üzereydim.Her seferinde yalan söylemek zorunda kalıyor;Gümüşleri övüp kendi türümü aşağılıyordum.
Protokol derslerinde dikkatim dağınık olduğu için Leydi Blonos beni azarlıyordu.Dikkatim dağılmış olsa da olmasa da,Veda balosu için öğretmeye çalıştığı dans adımlarını asla öğrenemeyeceğimi ona söylemeye cesaret edemiyordum.Sinsice hareket etmeye ne kadar alışık olsam da,ritmik hareketlerde berbattım.Sinsice hareket etmeye ne kadar alışık olsam da,ritmik hareketlerde berbattım.Bu arada bir zamanlar korkunç görünen antremanlarda koşarak ya da kıvılcımlar saçarak,içimde tuttuğum her şeyi dışarı atabiliyordum.
Ancak tam ayak uydurduğumda antremanların gidişatı ters bir şekilde değişti.Somin ve yalakaları bana saldırmayı kesip ısınma hareketlerine yoğunlaştı.Taehyung bile sanki birşeylere hazırlanacaklarmış gibi ısınma hareketlerini daha dikkatli yapıyordu.
"Neler oluyor?"diye sordum,başımla sınıfın geri kalanını işaret ederek.
"Bir dakika içinde görüceksin"diye yanıtladı Taehyung.Sesi her zamanki gibi donuktu.
Eğitmen Arven geldiğinde,herkes düz bir sırada durmuş emri bekliyordu
"Tirana"diye kükredi.
Osanos Hanesinden,mavi çizgili tulum giymiş nympha(su yetenekleri var) öne doğru bir adım attı.
Arven tekrar bize döndü ve yüzlerimize bir bakış attı.Gözleri bir saniyeliğine üstümde oyalandı ama sonra neyse ki Taehyung'da durdu.
"Prens Taehyung,siz buyurun."Tiranın yanını gösterdi.
Taehyung başıyla onaylayarak kızın karşısına geçti.Tirana gergin görünüyordu ve gelecek olan şeyi beklerken parmakları seğiriyordu.
O bir su olsa bile korkuyor.
Aniden,odanın zemini kraliçedenemesinde olduğu gibi yine harekete geçti ve altından bir arenayı çıkardı.
Jin sessizce yanıma gelip az önce Taehyung'un olduğu yeri aldı."Birbirlerini incitmeyecekler"diye açıkladı."Gerçi bir zarar gelmeden,Arven bizi durduruyor,ayrıca şifacılar her daim iş başında."
"İçim rahatladı"dedim boğulur gibi.
Hızla şekillenin arenanın ortasında,Taehyung ve Tirana karşılaşmaları için hazırlanıyorlardı. Taehyung'un bilekliği kıvılcımlar saçtı ve ellerinden kollarına doğru alevler yükseldi.Havadan yoğunlaşan su damlacıkları bir girdap oluşturmuş,Tirana'nın tepesinde hazır bekliyordu.İkisi de savaşmaya hazır görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Uncertain Bride❧Vsoo ff❧
Fiksi Remaja𝐋𝐞𝐲𝐝𝐢 𝐉𝐢𝐬𝐨𝐨𝐧𝐧𝐞 𝐓𝐢𝐭𝐚𝐧𝐨𝐬 Masallardaki fakir kız prenses olunca gülümserdi,ben ise bir daha gülümseyebileceğimi sanmıyordum. ❧Ben,Gümüş denizin ortasında kalmış bir kızıl kızdım ve kimse için üzülme lüksüm yoktu.Özellikle de bir yıl...