Medya Taehyung
Kyungsoo ve diğer güvenlik görevlileri beni ileri yürüttü ama fazla uzun kalmadılar.Sadece arkasına dönüp attığı tek bir bakışla,diğer adamlar Kyungsoo'nun peşinden çıktılar.
Kral tam önümde oturuyordu,solunda Kraliçe,sağındaysa Prensler ayakta duruyordu.Jin'e bakmayı reddettim ama ağzı açık halde bana baktığının farkındaydım.
"Diz çökeceksin"diye mırıldandı kraliçe kadife kadar yumuşak sesiyle.
Diz çökmeliyim ama gururum buna izin vermiyordu.Burada,Gümüşlerin,hatta kralın önünde bile dizlerim bükülmedi."Çökmeyeceğim"dedim,yukarı bakacak kadar gücü bularak.
"Hücrenden hoşlandın mı,kız çocuğu?"diye sordu kral Suho ve azametli sesi odayı doldurdu.Kelimelerindeki tehtid,gün gibi ortadaydı ama öylece dikilmeye devam ettim.Başını yana eğip sanki çözümlemesi gereken bir bulmayacaymışım gibi bana baktı.
"Benden ne istiyorsunuz?"diyebildim.
Kraliçe ona doğru eğildi "Sana söylemiştim,bu kız baştan aşağıya kızıl.."Ama kral sinek kovalar gibi elini sallayarak onu susturdu.Kadın,dudaklarını büzüp geri çekildi.Ellerini sımsıkı birleştirmişti.Oh olsun.
"Seninle isteklerimin gerçekmeşi imkansız"diye patladı Kral.Bakışları sanki beni yakmaya çalışıyormuş gibi alev alev oldu.
Kraliçenin sözlerini hatırladım "Beni öldürmediğiniz için üzüldüğümü söyleyemeyeceğim"
Kral,kendi kendine güldü."Hazırcevap olduğunu söylememişlerdi"
Rahatlama,ağaçların üstünde esen serin birrüzgar gibiiçimde dolaştı.Ölüm burada beni beklemiyordu.Henüz değil.
Kral yazılarla dolu bir deste kağıdı önüme attı en üsttekinde adım,doğum tarihim,ebeveynim gibi genel bilgiler yazıyordu ve küçücük kahverengi leke de benim kanımdı.Ayrıca kimlik kartımdakiyle aynı olan bir fotoğrafım da vardı.Fotoğrafımın çekilmesi için sırada beklemekten sıkılmış gözlerime baktım.Bu fotoğraf içine,tek derdi mecburi hizmet ve aç bir mide olan o kızın içine atlayabilmeyi istedim.
"Kim Jisoo,3 Ocak 302 yeni zaman doğumlu,Junho ve Hyoyeon Kim'in kızı"Kral ezberden okuyor,tüm hayatımı ortaya seriyordu."Bir mesleğin yok ve bir sonraki doğum gününde mecburi hizmete alınacaksın.Okula nadiren gidiyorsun akedemik notların düşük ve birçok şehirde seni hapse attırmaya yetecek adli sicilin var.Hırsızlık,kaçakçılık,tutuklanmaya direnme bunlardan bazıları.Sen zavallı, kaba, ahlaksız, düşük zekalı,yoksul.aksi,dik kafalı,kasabalıların ve benim krallığımın itibarını zedeleyen bir kızsın."
Pervasızsa söylediği kelimeleri sindirmem biraz zaman aldı sonra devam etti;
"Ve aynı zamanda" ayağa kalktı,bu kadar yakınken tacının ölümcül derecede keskin olduğunu görebiliyordum.Uçları öldürücüydü."Sen başka birşeysinde.Anlayamadığım bir şey.Aynı zamanda hem Kızıl hem Gümüşsün.Anlayamacağın kadar amansız sonuçları olabilecek bir farklılık bu.Peki,seninle ne yapacağım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Uncertain Bride❧Vsoo ff❧
Teen Fiction𝐋𝐞𝐲𝐝𝐢 𝐉𝐢𝐬𝐨𝐨𝐧𝐧𝐞 𝐓𝐢𝐭𝐚𝐧𝐨𝐬 Masallardaki fakir kız prenses olunca gülümserdi,ben ise bir daha gülümseyebileceğimi sanmıyordum. ❧Ben,Gümüş denizin ortasında kalmış bir kızıl kızdım ve kimse için üzülme lüksüm yoktu.Özellikle de bir yıl...