Capitolul 3: Retrospectiva

0 0 0
                                    

  Situația era de-a dreptul patetică pentru Brook, adolescentul-problemă, firmitura de la colțul gurii a celorlalți. Rudele nu-l acceptau atât de ușor în viața lor..doar o persoană, însă, știa minimul de 10% din toată povestea părinților modești, vânduți pentru prețul tăcerii. Prețul acela ireversibil pe care o dată ce era plătit, știai că regretele o să îți năpustească viața de zi cu zi, nopțile.
 
    Liniștea zilei de primăvară în Vancouver, Canada, însuflețea orașul organizat si perfect cu fiecare centimetru. Pașii molcomi ai familiei Nitesh erau în ritm cu ciripitul păsărilor din copacii pictați rozii.
Domnul casei îl luă de după gât pe Brook, ciufulindu-i părul ca a unui blănos.
-Nu ești entuziasmat pentru noua casă, băiete?
Răspunsul era evident. Deși casa nu era tocmai ca a majorității oamenilor, valoarea pusă in achiziția acesteia era mare după numeroase economii adunate.
  Ajunși la respectiva locație, ceva îi urmărea cu privirea din umbra falnicelor ziduri pătate de vreme. Presiunea sângelui în vene creștea cu fiecare respirație. Omul cu pălărie ținea un cuțit lung, arcuit și își potrivea mănușile.
  O dată cu bătaia inimii, misteriosul psihopat îi culegea din plină stradă, în umezeala locurilor pustii. Cuțitul stătea înfipt în gâtul bărbatului, iar femeia căzu pe jos de spaimă. Coșmarul adevărat era pentru Brook, care stătea în fața unui om înalt, cu haină lungă și guler până la ochii umbriți. Pălăria stătea bine fixată, acoperindu-i parul. Înainte de a fugi, Brook a fost prins de partenerul criminalului, și a fost otrăvit.
Cuțitul intra adânc in carnea femeii, sfârtecându-i membrele și lăsându-i organele descoperite. Tăia cu grijă și în același timp cu brutalitate pentru a putea fi realizat traficul. Ploaia de sânge îl scârbea. Scârbea să facă această muncă doar pentru bani.

Brook se trezise înapoi în apartamentul lui, singur, dar nevătămat.

  
  

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 29, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Brook și UmbraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum