Kirishima
" Hey Bakugou nereye saklandı bu kötüler ?" Dedim. Kulağımdaki ses cihazını tutarak. Kulaklıktan
" Bilmiyorum." Dedi her zamanki soğuk sesiyle. Arkamı dönmemle biri yumruk atacaktı ama sertleşme etkisi kullandım. Özgünlüğümü sonuna kadar kullandığımdan biraz etki etmişti.
" Kirishima ne oluyor ?" Diyen Bakugou'ya cevap vermeden adamı halletim.
" Hiçbir şey artık gelsen iyi olur." Dememle önüme bir adam çıktı. İki elindede ( volverininki gibi) pençe gibi bıçaklar vardı. Bana doğru yaklaştı ve yüzümü çizdi özgünlüğüm pek etki etmemişti. Kulaklıktan sesler geliyordu. Ama net duyamıyordum. Bakugou'nun başı dertte gibiydi. Son özgünlük sınırımı kullanarak yumruk attım. Adam bir kaç metre geriledi bende geri geri yere düştüm. Adam bana doğru koşmaya başladı. Bense yorgunluktan kalkamıyordum. Pro kahramanlardan biraz uzaktaydık. Adam sağ elini kaldırdı aramızda iki metre kalmıştı. Bense gözümü kapatıp özgünlüğümü kullanmaya çalıştım. Ama olmadı . Bir kesik sesi gelmişti. Ben bir şey hissetmiyordum. Sımsıkı kapattığım gözleri açtığımda Bakugou hemen dibimde yere çökmüştü. Kafası sol omzuma düştü. Bilinci kapalıydı. Sırtında ise biraz deri bir kesik vardı.
Ne yapacağımı bilemiyordum. O sırada pro kahramanlardan jeanst geldi. Ve kötü adamı yakaladı. Bakugou'yu gördüğünde şaşırmıştı. Bakugou' nun her tarafı morarmış ve yaralar içindeydi.Pro kahramanların hepsi gelmişti bu sefer. İşlerimiz bitmişti ama Bakugou yaralanmıştı. Hemen ikimizi hastaneye kaldırdılar. Çünkü benim dinlenmem gerekiyordu yoksa kalkamazdım. Hastanede bilincimi kaybettim.
~~~
Gözlerimi açtığımda etrafıma baktım. Yanımda sevgilim Mina vardı. Uyuya kalmıştı. Ne zamandan beri uyuyorum ?
" Kirishima !" Diye boynuma atlayan Mina ağlamaya başladı. Ne ara uyandı bu ?
" Mina !"
" İyi misin ?"
" Evet ama o ." Dediğimde sustu.
" Hadi nerede ?"
" Yoğun bakımda durumu ciddi. " Demesiyle yataktan fırladım. Bir gün boyunca uyumuştum. Koridora çıktığımda sınıftakiler beni görünce şaşırdı.
" Kirishima." Dediler.
" İyi misin ?"
" Evet." Diyip tekrar yürümeye başladım. Yoğun bakımı yerine geldiğimde danışmana sorduğumda nerede olduğunu söyledi. Bende oraya doğru gidiyordum. Her yaklaşmamda adımlarım yavaşlıyordu. Sonunda gelmiştim. Yoğun bakım odasının camından baktım. Bakugou uyanık değildi. Bel ve göğüs kısmı sarılı bir şekildeydi. Yüzündeki yaralara pansuman yapılmıştı. İki eli sargıdaydı. Özgünlüğünü fazla kullanmıştı. Bakugou'yu böyle görünce gözlerim dolmaya başladı.
Şuan en yakın dostum hastanede benim yüzümden kötü durumdaydı. Baygınken bile yüzünde bir acı vardı. Acı çekmişti.Uraraka gideli bir yıl olmuştu ve biz stajlara başlamıştık. 3-A sınıfı en iyi sınıftı. Bakugou tüm sınıfla konuşmuyordu .nadiren konuşurdu. Sebebi ben hariç tüm sınıfın Uraraka'nın gideceğinden haberi olmasıydı. Bakugou bunu öğrenince kimseyle konuşmadı. Benle de konuşmazdı. Zorunlu kalmadığı zamanlar tabii. Arkadaşımı özlüyordum. Bakugou eskisine göre soğuk ve umursamaz olmuştu. Yurtda salona sadece yemek yemek için gelirdi. Uzun zamandır da bana diken kafa da demiyordu. Uraraka gittikten sonra içine aşırı kapanık oldu. Ama olgunlaşmıştı. Güldüğünü pek görmedim hatta hiç. Hâlâ kolyesini taşıyor. Herkesten çok çalışıyordu. Kendini kahramanlığa adamıştı. Ama ben arkadaşımı özlüyordum. Agrasif tavırlarını kavgalarını ama bunlar yoktu geriye kalan sadece umursamaz ve soğuk katı biri vardı. Uraraka'ya gerçekten kızgındım. Deku ile konuşuyorlarmış ama nadiren. Uraraka ailesi yüzünden başka bir şehre taşınmışlar ve duyduğuma göre oradaki kahramanlık okulunda okuyormuş. Acaba şimdi ne yapıyor.
Camdan tekrar Bakugou'ya baktım ve göz yaşlarıma sebep olamadım.~~~
Bu olaydan iki gün geçmişti ve Bakugou hâlâ hastanedeydi. Aizawa sensei uyandığını söylediğinde mutlu olmuştum.ama gidemiyordum. Aizawa sensei yüzünden. Okula yeni gelmiştim ve sırama oturdum. Mina ile biraz konuştuktan sonra Aizawa sensei geldi.
Ve bize bir kaç şey söyledi.
" Çocuklar Bakugou bu akşam yurda gelicek ama rahatsız eden ve sinirlendiren olursa yaşatmam. Çünkü dinlenmesi gerek. " Dediğinde tüm sınıf üzüldü. Aizawa sensei bunu farkettiğinde
" Ne oldu ?" Dedi. Midoriya ayağa kalkıp
" Aizawa sensei zaten Bakugou bizimle konuşmuyor. Ve uzun zamandırda kimseyle kavga etmedi o yüzden endişelenmeyin." Diyip yerine oturdu.
" Şu mesele ." Dediği sırada kapı çaldı. İçeri müdür girdi ve bize
" Çocuklar sizi sevindirecek bir haberim var " dedi.
" Girebilirsin." Dediğinde de içeri o gelmişti. Uraraka Ochako . Tüm sınıf şoka girmişti. Herkes neşeyle bağırdı.
" Uraraka." Dediler. Bense sadece şaşırmıştım. Geleceğini düşünmezdim. Aizawa sensei sınıfı uyardı. Müdür sınıftan çıktıktan sonra Aizawa sensei tulumuna girmişti. Herkes Uraraka'nın sırasının oradaydı. Ben hariç ama sadece onlara dönültüm. Uraraka etrafına bakındı. Onu aradığını farketmiştim.
" Şimdi mi aklına geliyor ?" Dediğimde hepsi şaşırmıştı. Uraraka kafasını eğdi.
" Kirishima çok kabasın." Diyen Mina'ya
" Ben mi emin miyiz? Herkes onun ne halde olduğunu unuttu galiba." Dedim. Uraraka kafasını kaldırdı.
" N-ne oldu ?" Dediğinde cevap verecekken Midoriya
" Bakugou hastanede yaralı ama merak etme bu akşam gelicek." Dediğinde sinirlerim bozulmuştu. Önüme dönüp kafamı sıraya koydum.2. Serinin ilk bölümü nasıl beğendiniz mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yerçekimsiz Patlama ~2~ (Kacchako)
FanfictionUraraka gittikten sonra her şey cansızlaşır. Bakugou ne durumda acabaa..